Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door Rieka »

satine schreef:
interrupted schreef: Geen 'vaste relatie', het typische rolpatroon van iemand is de man en iemand is de vrouw, luisteren naar 'gaymuziek', vrouwelijk zijn, ...
Die 'vaste relatie' is bij de hetero's ook niet altijd het geval he - ook niet in Thuis. ;)
Valla, ik wil geen discriminatie: wij hetero's krijgen ook geen normale vaste heterorelatie te zien in "Thuis". Holibi's dus ook niet!!! :boo: :lol:
@interrupted: wat is een sabiele relatie???
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Rieka schreef:
satine schreef:
interrupted schreef: Geen 'vaste relatie', het typische rolpatroon van iemand is de man en iemand is de vrouw, luisteren naar 'gaymuziek', vrouwelijk zijn, ...
Die 'vaste relatie' is bij de hetero's ook niet altijd het geval he - ook niet in Thuis. ;)
Valla, ik wil geen discriminatie: wij hetero's krijgen ook geen normale vast heterorelatie te zien in "Thuis". Holibi's dus ook niet!!! :boo: :lol:
@interrupted: wat is een sabiele relatie???

Touché ;)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik zou graag eens een normale relatie zien tussen tibo en Franky en tussen Mayra en Ann, dit zou toch de clicés doorbreken dat homorelaties per definitie ten dode opgeschreven zijn en zeg nu zelf, t zouden twee sympatieke koppels zijn :whistle:
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Wallanderjunior schreef:ik zou graag eens een normale relatie zien tussen tibo en Franky en tussen Mayra en Ann, dit zou toch de clicés doorbreken dat homorelaties per definitie ten dode opgeschreven zijn en zeg nu zelf, t zouden twee sympatieke koppels zijn :whistle:
Het zou veel vooroordelen wegwerken :/
0 x
Jealously in technicolor

(Arctic Monkeys)
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

:naughty: Amai, welk een schandaal gisteren momenteel in DAG ALLEMAAL. Ik vind Franky en Tibo een geweldig koppel trouwens. Ze zien er misschien niet homo uit maar dat maakt het net zo cliché-doorbrekend. Ik vind ze mooi passen samen. En het zijn heel goeie acteurs trouwens. Ik heb maxime reeds zien spelen lang daarvor en hij is een klassenbak. Zeer overtuigd en zéér expressief gezicht.
:clap:
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

willem criel schreef::naughty: Amai, welk een schandaal gisteren momenteel in DAG ALLEMAAL. Ik vind Franky en Tibo een geweldig koppel trouwens. Ze zien er misschien niet homo uit maar dat maakt het net zo cliché-doorbrekend. Ik vind ze mooi passen samen. En het zijn heel goeie acteurs trouwens. Ik heb maxime reeds zien spelen lang daarvor en hij is een klassenbak. Zeer overtuigd en zéér expressief gezicht.
dag allemaal is nu ook geen referentie !

hopelijk zijn de mannen niet te preuts, t moet nu ook geen platonische liefde worden, beetje knuffelen mag toch op zijn minst :romance-kisscheek:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik moet nog altijd aan die belspelletjes denken als ik die kerel zie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
willem criel
Nog geen rang

Crackers schreef:Ik moet nog altijd aan die belspelletjes denken als ik die kerel zie.
Ik denk niet zozeer aan de belspelletjes maar aan wat hij betekend heeft in het programma BASTA. Dankzij hem zijn we verlost van die zever. Nu uitkijken naar zijn relatie met Franky. Super vind ik het!
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Wallanderjunior schreef:
willem criel schreef::naughty: Amai, welk een schandaal gisteren momenteel in DAG ALLEMAAL. Ik vind Franky en Tibo een geweldig koppel trouwens. Ze zien er misschien niet homo uit maar dat maakt het net zo cliché-doorbrekend. Ik vind ze mooi passen samen. En het zijn heel goeie acteurs trouwens. Ik heb maxime reeds zien spelen lang daarvor en hij is een klassenbak. Zeer overtuigd en zéér expressief gezicht.

hopelijk zijn de mannen niet te preuts, t moet nu ook geen platonische liefde worden, beetje knuffelen mag toch op zijn minst :romance-kisscheek:
Een goede smakkert mag af en toe wel :)
& ik vind het wel een schattig koppel. Vooral Maxime doet dat wel heel goed vind ik.
0 x
Jealously in technicolor

(Arctic Monkeys)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En heb je Maxime al gezien in de Dash reclame ? Staat hij in een marcelleke voor drie rondborstige vrouwen :lol:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

interrupted schreef:
Wallanderjunior schreef:

Een goede smakkert mag af en toe wel :)
& ik vind het wel een schattig koppel. Vooral Maxime doet dat wel heel goed vind ik.
gisteren kwam daar allesins niet veel van terecht
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Als je denkt aan de "vele" negatieve reacties op enkel het feit dat Franky uit de kast kwam als homo. Dan kan je er bijna zeker van zijn dat er enkele negatieve reacties zullen komen wanneer Franky en Tibo écht gaan kussen. Nu is er nog geen reden om te zagen want er is nog niets gebeurd. Laat ons hopen dat de hetze minder groot wordt dan toen Franky zijn coming out deed want sommige van die reacties waren er wel écht over - en of ze nu van een minderheid of meerderheid komen doet er mijns inziens niet toe. Laat ons met zijn allen duimen dat er geen hetze komt wanneer er meer gebeurd tussen Franky en Tibo ;) En verder kan ik nog niets zeggen over Tibo zijn acteerprestaties want hij heeft nog niet veel gedaan of gezegd.
dylan schreef: gisteren kwam daar allesins niet veel van terecht
Lijkt me logisch of ga jij bij de eerste voorstelling van je vriendje aan je ma meteen zitten tongzoenen :D ;) ;)
0 x
willem criel
Nog geen rang

Ganja schreef:Lijkt me logisch of ga jij bij de eerste voorstelling van je vriendje aan je ma meteen zitten tongzoenen
"Ik persoonlijk hoef geen twee muilende mannen te zien op de televisie" Twee vrouwen die met elkaar tongzoenen vind ik toch méér kunnen! Ik weet niet waarom, maar ja ... wie wel?
Ik ben alvast tevreden over de aanpak van Tibo. Hij kan goed koken en is ook guitig in zijn doen en knap ook. Simonneke ziet hem alvast zitten. Ik hoop niet te hard. :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

willem criel schreef: "Ik persoonlijk hoef geen twee muilende mannen te zien op de televisie" Twee vrouwen die met elkaar tongzoenen vind ik toch méér kunnen! Ik weet niet waarom, maar ja ... wie wel?
Ja waarom zou dat zijn?
Ik vind 'muilende' trouwens een respectloos woord.
Kan aan mij liggen, maar toch....
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

satine schreef:
willem criel schreef: "Ik persoonlijk hoef geen twee muilende mannen te zien op de televisie" Twee vrouwen die met elkaar tongzoenen vind ik toch méér kunnen! Ik weet niet waarom, maar ja ... wie wel?
Ja waarom zou dat zijn?
Ik vind 'muilende' trouwens een respectloos woord.
Kan aan mij liggen, maar toch....
Is dat niet de ultieme fantasie van vele mannen? Misschien daarmee?
0 x
Jealously in technicolor

(Arctic Monkeys)
Gesloten