Veel fantasie jijGanja schreef:Binnenkort gaat hij Julia uitnodigen en dan smeert hij haar helemaal in met chocola en dan gaat hij haar aflikken en tegen dat hij is waar hij moet zijn is hij zo mottig als een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk niet. Komt uit het ware levenCrackers schreef:Veel fantasie jijGanja schreef:Binnenkort gaat hij Julia uitnodigen en dan smeert hij haar helemaal in met chocola en dan gaat hij haar aflikken en tegen dat hij is waar hij moet zijn is hij zo mottig als een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ganja schreef:Eigenlijk niet. Komt uit het ware levenCrackers schreef:Veel fantasie jijGanja schreef:Binnenkort gaat hij Julia uitnodigen en dan smeert hij haar helemaal in met chocola en dan gaat hij haar aflikken en tegen dat hij is waar hij moet zijn is hij zo mottig als een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat zou je wel willen heeCrackers schreef:Ganja schreef:Eigenlijk niet. Komt uit het ware levenCrackers schreef:Veel fantasie jijGanja schreef:Binnenkort gaat hij Julia uitnodigen en dan smeert hij haar helemaal in met chocola en dan gaat hij haar aflikken en tegen dat hij is waar hij moet zijn is hij zo mottig als een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker?kristien schreef:Ik denk dat ik toch liever gewoon chocolade eet ipv dit
kristien schreef:Ganja schreef:Dat vond ik ook nadienkristien schreef:Ik denk dat ik toch liever gewoon chocolade eet ipv dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik nog normaal dat je geen fotos neemt van je activiteiten - daarvoor zijn er fotografen.Ganja schreef: zal nie gaan ik neem geen fotos van mijn activiteiten![]()
![]()
Ik denk van niet, ik geloof dat Julia binnenkort terug met hem gaat afspreken.Jussi schreef:Vind ik nog normaal dat je geen fotos neemt van je activiteiten - daarvoor zijn er fotografen.Ganja schreef: zal nie gaan ik neem geen fotos van mijn activiteiten![]()
![]()
Maar is de chocolademan nu niet definitief uit de serie vertrokken?