Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Marianne Bastiaens
Geert heeft niet veel te vertellen. Ik vind het ronduit vals om Nancy uit te horen. Die hele ontvoering en de dood van Jelena laten haar volkomen koud. Zij zal haar doel bereiken, ten koste van alles. Maar dat is toch haar karakter.
Voor "een dame van stand" ,zoals zij zelf vindt, valt ze nu wel erg diep. Ze was echt een beetje de glimlachende, boze heks, toen ze Nancy aan het uithoren was.
Voor "een dame van stand" ,zoals zij zelf vindt, valt ze nu wel erg diep. Ze was echt een beetje de glimlachende, boze heks, toen ze Nancy aan het uithoren was.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Vandaag toonde ze wel meer begrip, of was dat maar stilte voor de storm ?
0 x
-
- Poster rang 1
Toen Ann de woonkamer verliet zei Marianne toch iets in de aard van 'pas maar op Rosa, mijn wraak komt eraan' ofzo... dus uiteraard stilte voor de stormjohan1969 schreef:Vandaag toonde ze wel meer begrip, of was dat maar stilte voor de storm ?

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat ze Rosa niet zal ontslaan wegens de afwezigheid wegens gijzeling (dat is immer overmacht), maar wel omwille van het zwartwerk van Nancy !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
wel heel laag bij de grond en misschien zelf je eigen zaak zo kelderen !johan1969 schreef:Wel triest dat Marianne een bedrijfsauditeur op Rosa afstuurde !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
ik ben heel het gedoe tussen Marianne en Rosa beu. Ze mogen eens iets anders verzinnen
0 x
-
- Nog geen rang
- Gertj3
- Poster rang 1
Ja zo denk ik er ook over :help:Rocky schreef:kutwijf
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zij heeft toch al Sandrine om grootmoeder voor te zijn en mag ook Robin zien. Geen slechte score voor moeder te zijn van een zoon die z'n kinderen in de steek laat.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is wel zo, ja... Marianne is érg vermoeiend! Ze zou die situatie veel beter eens laten rusten. Wat maakt zo'n doop in vredesnaam uit? En ze is toch ook uitgenodigd. 
Van de andere kant begrijp ik wel dat ze gewrongen zit tussen allerlei vuren en dat dat frustrerend moet zijn. Tom en Ann blijven haar kinderen, en al zijn kinderen blijven haar kleinkinderen, maar door Tom's acties moet Marianne zich als moeder en oma steeds in bochten wringen om niemand voor het hoofd te stoten zodat ze van haar kleinkinderen kan genieten. Dus dat ze zich ongelukkig voelt bij de situatie begrijp ik heel goed, maar dat gestress en gemoei van haar totaal niet.
Ik ben eens benieuwd hoe ze gaat reageren als ze erachter komt dat ze nog een keer oma wordt.. :help:

Van de andere kant begrijp ik wel dat ze gewrongen zit tussen allerlei vuren en dat dat frustrerend moet zijn. Tom en Ann blijven haar kinderen, en al zijn kinderen blijven haar kleinkinderen, maar door Tom's acties moet Marianne zich als moeder en oma steeds in bochten wringen om niemand voor het hoofd te stoten zodat ze van haar kleinkinderen kan genieten. Dus dat ze zich ongelukkig voelt bij de situatie begrijp ik heel goed, maar dat gestress en gemoei van haar totaal niet.
Ik ben eens benieuwd hoe ze gaat reageren als ze erachter komt dat ze nog een keer oma wordt.. :help:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
En waarschijnlijk van een kleinkind dat ze niet veel te zien zal krijgen en waarvan ze zeker weer geen oma zal zijn.Christel schreef:Dat is wel zo, ja... Marianne is érg vermoeiend! Ze zou die situatie veel beter eens laten rusten. Wat maakt zo'n doop in vredesnaam uit? En ze is toch ook uitgenodigd.
Wel lachwekkend als er over 10 jaar daar 3 kinderen van dezelfde leeftijd zullen rondlopen met dezelfde vader.
0 x
-
- Poster rang 5
is nu toch ook al ongeveer zo?daffy duck schreef: En waarschijnlijk van een kleinkind dat ze niet veel te zien zal krijgen en waarvan ze zeker weer geen oma zal zijn.
Wel lachwekkend als er over 10 jaar daar 3 kinderen van dezelfde leeftijd zullen rondlopen met dezelfde vader.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Om het kind dat nog komen moet gaat weer gestreden worden. Marianne oma en Rosa oma. Maar dat scenario hebben we al eens gehad, misschien wordt het nu anders 

0 x