Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Rosa kent ineens alles van loodgieterij, in ieder geval genoeg om als secretaresse daar te werken
- De hapjes op de trouw zijn meloen met ham, iets wat Mo toch niet mag eten
- Waar gaan Mo en Bianca wonen ? Daar wordt niet over gesproken
- Bianca huwt met Mo, maar er is geen liefde in t spel
- Als men de geboortedatum en de huwelijksdatum vergelijkt, zal men wel zien dat het kindje niet van Mo kan zijn, dus kan ze Tom niet op die manier buitenspel zetten. Als dokter zou ze dat toch moeten weten.
- Bianca huwt met Mo, maar er is geen liefde in t spel
- Als men de geboortedatum en de huwelijksdatum vergelijkt, zal men wel zien dat het kindje niet van Mo kan zijn, dus kan ze Tom niet op die manier buitenspel zetten. Als dokter zou ze dat toch moeten weten.
Dat weten zij, maar de buitenwereld toch niet ! En misschien bestaat er nog iets als sex voor het huwelijk ? Enfin, toch naar de buitenwereld toe !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969 schreef:Als Bianca enkel met Mo trouwt om Tom een hak te zetten, had ze beter naar Canada kunnen verhuizen.
Ik snap sowieso niet dat ze dat niet al meteen gedaan heeft toen ze besloot om haar kind te houden. Ze had toen toch al kunnen weten dat Tom zich waarschijnlijk zou gaan bemoeien met dingen? Dat gaf ze toendertijd ook al aan, dat ze dat niet wilde hebben. Ze heeft al die tijd haar kop in het zand gestoken, en besluit nu dat trouwen met een vreemde dé oplossing is... 't Is me wat!
Ik vind eerlijk gezegd dat er in "Thuis" niet veel "stabiele" doktoren rond lopen
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..