Seizoenseinde seizoen 16
-
Tuur
- Nog geen rang
Re: Seizoenseinde seizoen 16
Wat stom trouwens van Femke dat ze eerst naar Rafael gaat! Ze kon snel geroepen hebben dat er brand was en dan naar Rafael gelopen zijn. En ook raar dat niemand het geroep van Femke hoorde. Marianne is de eerste na Femke die de brand opmerkt.
0 x
-
mateo
- Nog geen rang
Leah Thijs zei in de Rode Loper dat de gevolgen van deze cliffhanger voor Marianne 'niet te overzien' zijn, dus dat wijst op Tom en/of Sandrine?
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Ik denk dan toch eerder dat Tom het niet overleeft, een kindje laten sterven gaan ze niet zo snel doen denk ik.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Ganja
- Poster rang 3

mateo schreef:Leah Thijs zei in de Rode Loper dat de gevolgen van deze cliffhanger voor Marianne 'niet te overzien' zijn, dus dat wijst op Tom en/of Sandrine?
Kan ook gewoon wijzen op dat ze ter smissen nu niet meer kan verkopen omdat het opgefikt is?
0 x
- **eveline**
- Nog geen rang
ja dat is waar ze kan dat niet meer verkopen nuGanja schreef:mateo schreef:Leah Thijs zei in de Rode Loper dat de gevolgen van deze cliffhanger voor Marianne 'niet te overzien' zijn, dus dat wijst op Tom en/of Sandrine?
Kan ook gewoon wijzen op dat ze ter smissen nu niet meer kan verkopen omdat het opgefikt is?
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Heeeeeerrrrlijk. De vlammetjes waren wel wat grappig, maar bravo 
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
Shabba
- Poster rang 1

Waar zijn Bram en Franky naartoe? Zullen wel zo slim zijn om niet naar het appartement te gaan zeker. Juridisch zijn ze safe als ze beiden bij hun verhaal blijven. Ze zijn gewoon bang van Frank.
Misschien gaan ze wel terug kamperen in de ardennen?
Misschien gaan ze wel terug kamperen in de ardennen?
0 x
-
Amber
- Nog geen rang
Een kind laten sterven, kan anders wel nog voor veel drama (en dus interessant verhaallijnen) zorgen. Zeker in deze situatie.
En bovendien is het ook gemakkelijker voor de makers als ze niet constant nieuwe kinderen moeten optrommelen voor dezelfde rol te spelen.
Ik denk dat dat met Freddy ook nog gevaarlijk kan worden voor Waldek. Als ik het goed gezien heb, is de kamer waarin hij nu dood ligt, dezelfde kamer waar Waldek en Rosa sliepen. Als ze doorhebben dat Freddy al dood was voor de brand, gaan ze op zoek naar een dader, en iedereen heeft ook gezien dat Waldek Freddy heeft buiten gesmeten op dat feestje.
Door de brand zijn de eventuele sporen van Luc ook vernietigd...
De brand vond ik ook niet goed gedaan... Te duidelijk dat het fake was.
Oké, ze kunnen dat gebouw niet echt in brand gaan steken, maar 'k denk toch dat beter mogelijk is (of anders hadden ze ook enkel de rook kunnen laten zien, zonder veel vlammen, op zich ook niet ongeloofwaardig)
En bovendien is het ook gemakkelijker voor de makers als ze niet constant nieuwe kinderen moeten optrommelen voor dezelfde rol te spelen.
Ik denk dat dat met Freddy ook nog gevaarlijk kan worden voor Waldek. Als ik het goed gezien heb, is de kamer waarin hij nu dood ligt, dezelfde kamer waar Waldek en Rosa sliepen. Als ze doorhebben dat Freddy al dood was voor de brand, gaan ze op zoek naar een dader, en iedereen heeft ook gezien dat Waldek Freddy heeft buiten gesmeten op dat feestje.
Door de brand zijn de eventuele sporen van Luc ook vernietigd...
De brand vond ik ook niet goed gedaan... Te duidelijk dat het fake was.
Oké, ze kunnen dat gebouw niet echt in brand gaan steken, maar 'k denk toch dat beter mogelijk is (of anders hadden ze ook enkel de rook kunnen laten zien, zonder veel vlammen, op zich ook niet ongeloofwaardig)
0 x
-
Jeffrident
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het zal wel aan mij liggen, maar ik was niet bepaald onder de indruk van het seizoenseinde. Ik vond het tot op zekere hoogte heel voorspelbaar allemaal, aangezien ze in de laatste paar weken een hoop hints in deze richting hebben gegeven. En buiten dat die laatste scène zowat een exacte kopie was van het einde een paar jaar geleden (met Maarten en Eva), vond ik het deze keer qua spektakel ook nogal meevallen allemaal.
Niet dat ik niet wil weten hoe het af gaat lopen hoor, maar er zijn toch jaren geweest dat ik veel meer op het puntje van mijn stoel heb gezeten...
Niet dat ik niet wil weten hoe het af gaat lopen hoor, maar er zijn toch jaren geweest dat ik veel meer op het puntje van mijn stoel heb gezeten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Op het puntje van mijn stoel zat ik ook zeker niet!! Maar ik heb genoten door de acteerprestaties, 't was allemaal erg emotioneel en al. En die woede in Frank. Heel schoon. Wat ik mooi vond op aan de 'cliffhanger' was dat het allemaal op de klassieke manier werd uitgesponnen, alsof de laatste aflevering zichzelf parodiëerde. Ten eerste, het ging weer door in Ter Smisse, toen de personages één voor één binnenkwamen dacht ik: ah de pionnen worden gezet. Dan dacht je ook heel even (ik toch) dat Marianne Frank en Bram ging aanrijden ... dat ging heel snel en was zo op de klassieke manier in beeld gebracht. Dus op dat vlak, een winner. Superspannend niet, maar ik vind het niet nodig 3 maand in spanning te zijn. 't Is maar een soap he ... keigoe geacteerd, en dat is wat telt! 
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Sasha
- Poster rang 1

lochnessa schreef:Blij met de nieuwe hangende vragen!
Maar nu weten we natuurlijk nog altijd niet wat er met het ongeboren kindje van Femke en Peter is gebeurd toen ze daar een tijdje naar Spanje was.
Ik weet dat ze in het echt zwanger was, maar ze hebben ooit gesuggereerd dat ze dat in de serie ook was (toen had ze een kaartje gekocht met 'proficiat papa' op net voordat ze ontdekte dat Peter met Nina had aangepapt)
Had echt gehoopt dat ze die vraag nog hadden beantwoord voor het einde van het seizoen.
Nu zal het in een zwart gat vervallen en nooit een antwoord krijgen vrees ik... jammer.
Waar haalt iedereen het idee vandaan dat Femke zwanger was van Peter voor ze naar Spanje vertrok ?
Dat was toch niet zo.
Zij en Peter hadden besloten om aan kinderen te beginnen , maar Femke zat toen nog in een moeilijke en depressieve periode (Mike) en veranderde steeds van gedacht. Wat voor frustaties zorgde bij Peter. Maar ze is toch nooit effectief zwanger geweest ... Vanya was in het echte leven zwanger. Maar Femke toch niet , of mis ik iets ??
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Nee, Femke was niet zwanger voor ze vertrok.
Ze was IRL zwanger en is er daarom tijdelijk uitgeschreven.
Moest ze in de reeks ook zwanger geweest zijn dan was het wel een dikke gemiste kans om die twee niet te combineren, niet?
En ik was ook niet kapot van de seizoensfinale - het was spannend te noemen, maar ik het niet op het puntje van mijn stoel gezeten en zeker niet AAAAAAAAAAAAArgh of iets in die trant geroepen toen de eindgeneriek kwam.
Ze was IRL zwanger en is er daarom tijdelijk uitgeschreven.
Moest ze in de reeks ook zwanger geweest zijn dan was het wel een dikke gemiste kans om die twee niet te combineren, niet?
En ik was ook niet kapot van de seizoensfinale - het was spannend te noemen, maar ik het niet op het puntje van mijn stoel gezeten en zeker niet AAAAAAAAAAAAArgh of iets in die trant geroepen toen de eindgeneriek kwam.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ik vond het vuur er ook wel onrealistisch uitzien. Dat huis dat in seizoen 12 in vlammen opging was het huis van mijn tante
Ze hebben daar toen gefilmd (maar toen woonde ze daar nog niet).
Trouwens ze kunnen ter smissen toch nog gebruiken ? Als enkel de boven zou afbranden, maar dan is de vraag of Marianne er nog wil in investeren, want verkopen zal zo niet gaan.
Of misschien is het dan voor Leo toch de kans om het te kopen, omdat Marianne het aan niemand anders kwijt kan.
Ik vond het eigenlijk ook wel een beetje van ver gezocht die brand, eigenlijk was dat iets vrij 'simpels' en is ook niet moeilijk om dat in het verhaal te schrijven. Als Rafael er niet was geweest kon even goed iets anders een brand hadden kunnen veroorzaken, dus het was wel makelijk voor de schrijvers.
Trouwens ze kunnen ter smissen toch nog gebruiken ? Als enkel de boven zou afbranden, maar dan is de vraag of Marianne er nog wil in investeren, want verkopen zal zo niet gaan.
Of misschien is het dan voor Leo toch de kans om het te kopen, omdat Marianne het aan niemand anders kwijt kan.
Ik vond het eigenlijk ook wel een beetje van ver gezocht die brand, eigenlijk was dat iets vrij 'simpels' en is ook niet moeilijk om dat in het verhaal te schrijven. Als Rafael er niet was geweest kon even goed iets anders een brand hadden kunnen veroorzaken, dus het was wel makelijk voor de schrijvers.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me helemaal bij aan...
En Ter Smissen hoeft volgens mijn ook niet helemaal verloren te zijn, al is er na een brand meestal ook ongelofelijk veel schade aan de rest van een gebouw.
Het is dan natuurlijk wel zo dat Marianne de prijs serieus zal moeten laten zakken. Een (half) uitgebrand pand brengt niet zo gek veel op volgens mij...
En Ter Smissen hoeft volgens mijn ook niet helemaal verloren te zijn, al is er na een brand meestal ook ongelofelijk veel schade aan de rest van een gebouw.
Het is dan natuurlijk wel zo dat Marianne de prijs serieus zal moeten laten zakken. Een (half) uitgebrand pand brengt niet zo gek veel op volgens mij...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..