Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Nancy kuist tegenwoordig bij ons op het werk. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wij willen graag foto's, dat snap je natuurlijk wel hè?lord F. schreef:Nancy kuist tegenwoordig bij ons op het werk.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

mja, daar gaan ze toch een beetje raar van opkijken op het werk als ik plots de kuisvrouw begin te fotograferen.Christel schreef:Wij willen graag foto's, dat snap je natuurlijk wel hè?lord F. schreef:Nancy kuist tegenwoordig bij ons op het werk.![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zou het?lord F. schreef:mja, daar gaan ze toch een beetje raar van opkijken op het werk als ik plots de kuisvrouw begin te fotograferen.Christel schreef:Wij willen graag foto's, dat snap je natuurlijk wel hè?lord F. schreef:Nancy kuist tegenwoordig bij ons op het werk.![]()
Als het net zo'n grappig type is als Nancy, dan hebben jullie in elk geval genoeg afleiding op kantoor waarschijnlijk...
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Nancy is en blijft een van de beste personages uit thuis.
Vraag me af of ze misschien wel een romance met die Guy gaat krijgen. Misschien wel net voor dat Eddy terugkomt. Moet wel interessant zijn om te zien.
We can only hope.

Vraag me af of ze misschien wel een romance met die Guy gaat krijgen. Misschien wel net voor dat Eddy terugkomt. Moet wel interessant zijn om te zien.
We can only hope.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ik denk dat dat niet zo lang meer zal duren. Ik denk dat Eddy ook niet veel daarna terug zal komen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Rieka
- x 435
Matthi schreef:Ik denk dat dat niet zo lang meer zal duren. Ik denk dat Eddy ook niet veel daarna terug zal komen.
We denken allemaal wel iets...
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Dat vind ik ook.Sasha schreef:Nancy is en blijft een van de beste personages uit thuis.
Ann Pira zet Nancy heel goed neer.
Gisteren heb ik toch eventjes "genoten" van ons Nancy. Naar Luc keek ze kwaad, ze draaide zich om (naar Guy) en er kwam een brede smile op haar gezicht.
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Ik denk dat Nancy en Guy wel een slippertje zullen maken en misschien meer dan eens maar dat net dan Eddy terug komt. Zoals destijds met Waldek en Nancy.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja...ik vond Waldek en Nancy destijds al een vreemde combinatie, laat staan Nancy en Guy! Op de een of andere manier kan ik me daar echt niks bij voorstellen...Fifieke schreef:Ik denk dat Nancy en Guy wel een slippertje zullen maken en misschien meer dan eens maar dat net dan Eddy terug komt. Zoals destijds met Waldek en Nancy.
Helaas voor Nancy, maar haar "slurfke" is in mijn ogen toch echt wel de beste "match" met haar!
0 x
-
interrupted
- Poster rang 1

Ja Nancy en Waldek ... dat is nog niet uitgekomen ... duurt ook wel lang voor een soap. (Vraag me af of Rosa dat uberhaupt wel te weten gaat komen XD)Christel schreef:Tsja...ik vond Waldek en Nancy destijds al een vreemde combinatie, laat staan Nancy en Guy! Op de een of andere manier kan ik me daar echt niks bij voorstellen...Fifieke schreef:Ik denk dat Nancy en Guy wel een slippertje zullen maken en misschien meer dan eens maar dat net dan Eddy terug komt. Zoals destijds met Waldek en Nancy.
Helaas voor Nancy, maar haar "slurfke" is in mijn ogen toch echt wel de beste "match" met haar!![]()
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Was dat niet in de periode dat Rosa zelf met Luc lag te rollebollen?interrupted schreef: Ja Nancy en Waldek ... dat is nog niet uitgekomen ... duurt ook wel lang voor een soap. (Vraag me af of Rosa dat uberhaupt wel te weten gaat komen XD)
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ja, want Rosa wist dat Waldek bij haar woonde en was ook blij dat iemand voor hem zorgde. Ze wist ook dat Nancy gek op hem was. Maar hebben Waldek en Nance nu wel een nacht samen gehad of niet? Als het zo was dan toch maar 1 keer, want Waldek's hart was er niet in. Vrij snel had hij het al voor Elena, toch? Hij en Nance waren vooral drinkmaatjes, ha ha.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat was ook de directe aanleiding voor dat nachtje samen..Amiche schreef:Hij en Nance waren vooral drinkmaatjes, ha ha.
Rosa moet inderdaad niet al te veel zeggen zelf, dus ik geloof niet dat ze het nog ter sprake gaan brengen verder.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Soms heb ik de indruk dat veel mensen half slapen tijdens het kijken naar Thuisinterrupted schreef:
Ja Nancy en Waldek ... dat is nog niet uitgekomen ... duurt ook wel lang voor een soap. (Vraag me af of Rosa dat uberhaupt wel te weten gaat komen XD)
Nancy en Waldek hebben eerst gewoon gekust en kort daarna zijn ze samen in bed beland. Beide met een zatte kop.
En Rosa hoeft dat niet te weten want Rosa was toen niet met Waldek maar met Luc.
0 x