Het GROTE speculatie topic

Gesloten
haaay
Nog geen rang

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door haaay »

Nee das geen goed idee moestte ze een koppel worden!
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Shabba schreef:het lijkt me dat sommigen hier niet willen dat bram en franky een koppel worden. Alsof die brokeback mountain dvd er zomaar is ingegooid. Bram is even smoor op Franky als omgekeerd en ik zou het als scenarioschrijver maar saai vinden mochten Bram en Franky gewoon weer vrienden worden. Thuis moet het toch hebben van dat tikkeltje meer. DURF
Kan een hetero dan niet naar Brokeback Mountain kijken. Hele rare redenering :roll:
0 x
Afbeelding
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

kittykattenfan schreef:
Shabba schreef:het lijkt me dat sommigen hier niet willen dat bram en franky een koppel worden. Alsof die brokeback mountain dvd er zomaar is ingegooid. Bram is even smoor op Franky als omgekeerd en ik zou het als scenarioschrijver maar saai vinden mochten Bram en Franky gewoon weer vrienden worden. Thuis moet het toch hebben van dat tikkeltje meer. DURF
Kan een hetero dan niet naar Brokeback Mountain kijken. Hele rare redenering :roll:
vind ik niet. Elke scene zou zijn nut moeten hebben en het verhaal voortbewegen. Ze gaan die scène er niet ingooien om Bram te profileren als een hetero die naar brokeback mountain kijkt.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:
kittykattenfan schreef:
vind ik niet. Elke scene zou zijn nut moeten hebben en het verhaal voortbewegen. Ze gaan die scène er niet ingooien om Bram te profileren als een hetero die naar brokeback mountain kijkt.
moa vint toh! :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Shabba schreef: vind ik niet. Elke scene zou zijn nut moeten hebben en het verhaal voortbewegen. Ze gaan die scène er niet ingooien om Bram te profileren als een hetero die naar brokeback mountain kijkt.
Nee niet als een hetero die naar zo'n film kijkt, maar als een domoor die denkt dat het een cowboyfilm is, net zoals 'nonkel Luc'.
En een scène kon je dat nauwelijks noemen he, ze hebben van ver de DVD eens laten zien.

En als je denkt dat alleen holebi's die DVD hebben, dan ken ik niet anders dan holebi's - half Vlaanderen heeft die DVD denk ik.
Ikzelf trouwens ook en ik weet na al die jaren wel zeker dat ik hetero ben.

En als je vindt dat elke scène zijn nut moet hebben, ben je dan wel zeker dat Thuis kijken een goed idee is? :lol:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

das waar maar tochvind ik het een beetje een rare scene maar over bramky (bram-franky) zullen we wel zien zeker?
ik denk dat paulien zwanger is en max aids gaat hebben vrijdag en daarna zal franky zich laten testen maar hij gaat niet besmet zijn
want weet niet of ze dat wel willen op tv aids (dat is blijkbaar al in kaat & co geweest en dat meisje was opeens miraculeus genezen én zwanger)
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Paulien zwanger en Max aids lijken met de ideale startschotten om Bram en Franky dichter bij elkaar te brengen ( en ja persoonlijk denk en hoop ik dat ze een koppel worden).
Beiden zitten met iets dat hen mogelijk levenslang kan achtervolgen ( een kind en aids). Waarschijnlijk krijgt Paulien een miskraam op het moment dat Bram al lang heeft gezegd dat hij Paulien en dat kind niet meer wil en zal Franky geen aids hebben. Maar intussen zijn Bram en Franky naar elkaar toegegroeid en beseffen ze dat ze niet zonder elkaar kunnen.

en die Brokeback mountain dvd, bram moest hem niet meer hebben, mocht het om een volgens hem gewone cowboyfilm gaan, had hij die gewoon meegenomen. Hij wilde alles wat met homo's te maken heeft weg weg weg uit zijn leven. Ontkenningsfase noemt men dat. Bram is te hard geconfronteerd met zichzelf.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Shabba schreef:Paulien zwanger en Max aids lijken met de ideale startschotten om Bram en Franky dichter bij elkaar te brengen ( en ja persoonlijk denk en hoop ik dat ze een koppel worden).
Beiden zitten met iets dat hen mogelijk levenslang kan achtervolgen ( een kind en aids). Waarschijnlijk krijgt Paulien een miskraam op het moment dat Bram al lang heeft gezegd dat hij Paulien en dat kind niet meer wil en zal Franky geen aids hebben. Maar intussen zijn Bram en Franky naar elkaar toegegroeid en beseffen ze dat ze niet zonder elkaar kunnen.

en die Brokeback mountain dvd, bram moest hem niet meer hebben, mocht het om een volgens hem gewone cowboyfilm gaan, had hij die gewoon meegenomen. Hij wilde alles wat met homo's te maken heeft weg weg weg uit zijn leven. Ontkenningsfase noemt men dat. Bram is te hard geconfronteerd met zichzelf.
dit forum vertegenwoordigt 0,3 % van het totale aantal thuiskijkers. Die 0,3 % van het forum weten het nu wel van die "brokeback mountain" film. 0,2 % van die 0,3% heeft die brokeback mountain film ook gezien. Dat is 0,006 % van het totale aantal thuiskijkers dat én die film heeft gezien én terzelfder tijd ook heeft opgemerkt dat Bram die film niet meer wilde. Met andere woorden ik denk niet dat dat een echte aanwijzing was hoor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Crackers schreef:
Shabba schreef:Paulien zwanger en Max aids lijken met de ideale startschotten om Bram en Franky dichter bij elkaar te brengen ( en ja persoonlijk denk en hoop ik dat ze een koppel worden).

dit forum vertegenwoordigt 0,3 % van het totale aantal thuiskijkers. Die 0,3 % van het forum weten het nu wel van die "brokeback mountain" film. 0,2 % van die 0,3% heeft die brokeback mountain film ook gezien. Dat is 0,006 % van het totale aantal thuiskijkers dat én die film heeft gezien én terzelfder tijd ook heeft opgemerkt dat Bram die film niet meer wilde. Met andere woorden ik denk niet dat dat een echte aanwijzing was hoor.
ik denk dat er wel een beetje véél meer brokeback mountain gezien hebben hoor cracker
ik weet het ondertussen niet meer of het een knipoog was van de schrijvers of een stille hint aaargh dilemma's :P
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
nina04
Nog geen rang

Bericht door nina04 »

ik denk dat paulien en bram voor het kind gaan zorgen. bram en franky worden terug vrienden of frank komt het te weten van dat steek ongeval en bram verlies al zijn aandelen en komt in de bak terecht en paulien staat er alleen voor waldek krijgt het aan de stok met luc omdat hij er achter komt wat hij heeft gedaan.
mo en bianca da is moeilijker ik denk ik denk dat er iets ga gebeuren in Ter Smissen of anders gaan ze vluchten zonder dat iemand het weet.
dat denk ik
xx
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Just my thoughts: die steekpartij krijgt nog een staartje. en als Bram en Franky gewoon "vrienden" worden, zal dat geen issue meer zijn.
Ofwel blijven ze vijanden en blijft Bram Franky kwetsen en zal voor Franky op een dag de maat vol zijn en bekent hij alles.
Ofwel worden ze een koppel en kan Bram het niet aan om samen te leven met iemand wiens vader hij neerstak en bekent hij alles.

Die zwangerschap van Paulien is er ook niet "zomaar" ingegooid. Ik lees dat Fien bij de gastpersonages staat, wat betekent dat ze wschl niet in de reeks blijft. Volgens mij zal Bram uiteindelijk weggaan bij Paulien ( persoonlijk denk ik naar Franky) en zal Jens Paulien troosten, wordt dat weer een koppel en zal Fien vertrekken.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:Just my thoughts: die steekpartij krijgt nog een staartje. en als Bram en Franky gewoon "vrienden" worden, zal dat geen issue meer zijn.
Ofwel blijven ze vijanden en blijft Bram Franky kwetsen en zal voor Franky op een dag de maat vol zijn en bekent hij alles.
Ofwel worden ze een koppel en kan Bram het niet aan om samen te leven met iemand wiens vader hij neerstak en bekent hij alles.

Die zwangerschap van Paulien is er ook niet "zomaar" ingegooid. Ik lees dat Fien bij de gastpersonages staat, wat betekent dat ze wschl niet in de reeks blijft. Volgens mij zal Bram uiteindelijk weggaan bij Paulien ( persoonlijk denk ik naar Franky) en zal Jens Paulien troosten, wordt dat weer een koppel en zal Fien vertrekken.
Allez gij! :lol:
Zou er nu nog een topic overblijven waarin je dit nog niet verklaard hebt? :crazy:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Is het zeker dat Pauliens baby van Bram is?
Mss is het ongeboren kindje wel van Jens!
Herinner u de aflevering van enige tijd geleden waarin Bram en Paulien even uit elkaar zijn na de hele kampeertocht. Er was ook een scene te zien tussen Jens en Fien, waarin Fien zei dat ze een nachtshift had en aan Jens uitdrukkelijk vroeg of hij Paulien NIET zou gaan troosten. Wat als Jens niet naar Fien heeft geluisterd en toch naar Paulien is geweest en wat als de twee dan... (je weet wel!)
Zou nog een verrassing zijn, niet?
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

robmolle schreef:Is het zeker dat Pauliens baby van Bram is?
Mss is het ongeboren kindje wel van Jens!
Herinner u de aflevering van enige tijd geleden waarin Bram en Paulien even uit elkaar zijn na de hele kampeertocht. Er was ook een scene te zien tussen Jens en Fien, waarin Fien zei dat ze een nachtshift had en aan Jens uitdrukkelijk vroeg of hij Paulien NIET zou gaan troosten. Wat als Jens niet naar Fien heeft geluisterd en toch naar Paulien is geweest en wat als de twee dan... (je weet wel!)
Zou nog een verrassing zijn, niet?
zou super zijn, vraag me af of ze dan geen scène hadden getoond waarin jens en paulien heel even bij elkaar waren.
Bram heeft altijd een condoom gebruikt, wanneer die gescheurd is, zie je dat achteraf wel, he...Dus wie weet.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Als het een profiteurke is en gitaarspelend ter wereld komt....dan is het eentje van Jens. als het bij de geboorte richting frituur trekt en vloekt dan is het zeker een klein Brammeke!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten