Max (Leendert De Vis)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Max

Bericht door Rieka »

satine schreef:Voor dit soort postings hebben we inderdaad het Zeverforum. ;)
Daar is heel veel plaats voor zwanzerijtjes. :mrgreen:

On topic: ik denk niet dat Max een blijver is, maar meer een aanzet tot de reactie(s) van Bram.
Of zou dit wishful thinking zijn? :think: ;)
wishful thinking van wie? :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

een grafisch vormgever die precies meer verdient dan ik. :think:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Van mij, dat Max geen blijver is.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Van mij, dat Max geen blijver is.
Ach, ik dacht dat je't over de reacties van Bram had.
Pech gehad, zul je wel zien, Max zal blijven, althans langer than you wish!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:een grafisch vormgever die precies meer verdient dan ik. :think:
Zijn appartement lijkt groot genoeg. Als je heel lief bent mag je misschien bij hem intrekken?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Na vanavond lijkt het in ieder geval heel onwaarschijnlijk dat Bram zich binnenkort zal outen als homo. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Op de showbizzsite staat Max tussen de gastacteurs, dat zijn altijd personages die maar tijdelijk in de reeks blijven.
Volgens mij is het een personage dat ze gebruiken om de outing in een stroomversnelling te brengen. Denk niet dat thuis zo cliché is dat ze van een typische homo een vast personage gaan maken. Zo'n homotype is natuurlijk ideaal om Bram in actie te laten schieten.

Nu, wat Bram betreft, vaak blijken de grootste homohaters achteraf zelf wel iets voor mannen te voelen. Heb het irl al meerdere malen ondervonden.
Destijds was Ann ook erg geschokt toen Manon haar begon te verleiden. Ze wou er eerst niks maar dan ook niks mee te maken hebben.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Shabba schreef:Op de showbizzsite staat Max tussen de gastacteurs, dat zijn altijd personages die maar tijdelijk in de reeks blijven.
Volgens mij is het een personage dat ze gebruiken om de outing in een stroomversnelling te brengen. Denk niet dat thuis zo cliché is dat ze van een typische homo een vast personage gaan maken. Zo'n homotype is natuurlijk ideaal om Bram in actie te laten schieten.

Nu, wat Bram betreft, vaak blijken de grootste homohaters achteraf zelf wel iets voor mannen te voelen. Heb het irl al meerdere malen ondervonden.
Destijds was Ann ook erg geschokt toen Manon haar begon te verleiden. Ze wou er eerst niks maar dan ook niks mee te maken hebben.
Ja maar Leo was oorspronkelijk ook bedoeld als gastacteur en die zit er nu toch al heel in? Gelukkig is Leo een leuk personage, maar ik wil maar zeggen dat die Max wel eens langer zou kunnen blijven dan dat iedereen hoopt.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

stel u voor: frank die zijn zoon betrapt met zo'n typeke als Max. Dat wil ik voor geen geld van de wereld missen. Al hoop ik toch dat het een aanloop is naar de ultieme franky/bram verhaallijn.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Straks beginnen Bram en Max nog iets en is Franky de dupe :lol:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

of max verdwijnt uit de reeks ( gaat naar spanje). Franky zegt: bram, ik wil U. Bram gaat de schok verwerken in Spanje en begint daar iets met Max. Ok, veel te veel fantasie, kgeef het toe.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:
Ganja schreef:
Crackers schreef:Hoe kan zo'n jonge kerel eigenlijk in zo een groot luxe-appartement wonen? Verdient dat zo veel, grafisch vormgever of doet hij misschien nog de baan ook na zijn uren :shhh:

:lol:
ik denk dat grafisch vormgever goed verdiend
ik denk dat de schrijvers van thuis de media volgen waarin dikwijls wordt gesteld dat homo's meer geld verdienen dan hetero's -- maar meestal gaat dat dan wel over homo koppels, en is dat dan omdat twee mannen samen meer verdienen dan bv twee vrouwen, omdat mannen nu eenmaal meer verdienen dan vrouwen. OF het moet zijn dat max nog ergens een verborgen vriendje heeft rond lopen en dat hij eens vreemd wil gaan met Franky :P
Dat komt omdat mannen het verdienen van meer te verdienen. :text-lol:
Dat komt omdat een homokoppel doorgaans geen kinderen heeft of dacht je dat ouders hun kinderen de kost gaven met het kindergeld van de staat?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

imséha schreef:
Crackers schreef:Hoe kan zo'n jonge kerel eigenlijk in zo een groot luxe-appartement wonen? Verdient dat zo veel, grafisch vormgever of doet hij misschien nog de baan ook na zijn uren :shhh:
:naughty:
Zou je dat ook vragen moest hij hetero zijn? :roll:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:
imséha schreef:
:naughty:
Zou je dat ook vragen moest hij hetero zijn? :roll:
Ja natuurlijk. Dat is toch niet normaal? Franky woont in een appartement dat Frank en Simonne voor hem betalen, Peggy en Tom delen de loft met Rosa en Luc, Katrien en Paulien wonen nog bij hun moeder, Jens slaapt waar hij welkom is, Tim woont in een eenvoudig studiootje, Bram woont bij Paulien of bij Franky.

Misschien is dat duur appartement van Max van zijn ouders of zo, speelt geen rol, ik merkte het alleen eventjes op dat zo'n jonge kerel zoiets niet zelf kan betalen (normaliter).
0 x
Gesloten