terecht meest gehypte film van 2010.alma schreef: wat The social network betreft: verre van de beste film van vorig jaar voor mij, aangezien ik hem dít jaar zag![]()
maar hij kon me nauwelijks boeien en het acteerwerk van Jesse Eisenberg werkte op mijn zenuwen...
tot zover de meest gehypte film van 2010
laatst geziene film
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: laatst geziene film
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Enkele dagen geleden The Tourist gezien (James Bond met minder special effects) en absoluut niet onder de indruk. Gisteren A Serious Man van de Coen broertjes doorsparteld en ook in deze film teleurgesteld, in tegenstelling tot hun vorige Burn after reading en (vooral) No Country for Old Men. Hopelijk is onze volgende keuze een betere avondvulling.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- alma
- Poster rang 1

ik vind niet dat je een film super moet vinden omdat een regisseur in het verleden al goeie dingen gepresteerd heeft (en ja, Se7en en Fight club waren schitterend, Zodiac al heel wat minder naar mijn goesting), dat moet geval per geval bekeken worden en voor mij deed The social network dus niets
gisteren Mein Bruder der Vampir (ofte Getting my brother laid) gezien, de Engelstalige titel zegt het eigenlijk helemaal: meisje van 16 en broer van in de 30 proberen hun geestelijk gehandicapte broer een wipbeurt cadeau te doen voor zijn 30e verjaardag... bizarre film
A serious man vond ik dan weer wél heel goed, 'k heb er mij verschrikkelijk mee geamuseerd en hij was naar mijn mening stúkken beter dan Burn after reading, wat gewoon een hoop dommigheid bij elkaar was
gisteren Mein Bruder der Vampir (ofte Getting my brother laid) gezien, de Engelstalige titel zegt het eigenlijk helemaal: meisje van 16 en broer van in de 30 proberen hun geestelijk gehandicapte broer een wipbeurt cadeau te doen voor zijn 30e verjaardag... bizarre film
A serious man vond ik dan weer wél heel goed, 'k heb er mij verschrikkelijk mee geamuseerd en hij was naar mijn mening stúkken beter dan Burn after reading, wat gewoon een hoop dommigheid bij elkaar was
0 x
I think this line is mostly filler
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Gelukkig hebben we allemaal een andere mening.
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Crackers
- Poster rang 5

Rundskop vind ik heel erg overroepen. Een beetje zoals De Ronde lost het helemaal niet de verwachtingen in
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Wij hebben nog niets van de ronde gezien, maar mensen hier in onze buurt die satelliet en een tv vlaanderen abonnement hebben, waren ook teleurgesteld in de eerste aflevering.
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- alma
- Poster rang 1

't was dan ook nog maar de eerste aflevering, we weten nog niet goed waar ze naartoe willen met de serie, ik geef het nog een paar kansen eer ik zeg dat het de verwachtingen niet inlostCrackers schreef:Rundskop vind ik heel erg overroepen. Een beetje zoals De Ronde lost het helemaal niet de verwachtingen in
over Rundskop heb ik geen mening, nog niet gezien, maar 'k heb het niet voor Matthias Schoenaerts
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Normaal heb ik het helemaal niet voor Franstalige films (altijd teleurgesteld geweest), maar ik besloot het me toch maar te wagen en naar La Régate te kijken. En ik heb het me niet beklaagd.
Niet echt een film om naar te kijken als je happy bent of dat wil worden: de film behandelt harde materie(zoals mishandeling), maar dit zonder dat het ooit te zwaar wordt. De film was op de juiste momenten aangrijpen. Zeker het bekijken eens waard (ook al omdat het een Belgische productie is).
Niet echt een film om naar te kijken als je happy bent of dat wil worden: de film behandelt harde materie(zoals mishandeling), maar dit zonder dat het ooit te zwaar wordt. De film was op de juiste momenten aangrijpen. Zeker het bekijken eens waard (ook al omdat het een Belgische productie is).
0 x

- kristien
- Poster rang 1

Vandaag Shutter Island nog eens gezien. Die film zit zo goed in elkaar. Spannend van begin tot einde, echt een aanrader!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik vond beide super.Crackers schreef:Rundskop vind ik heel erg overroepen. Een beetje zoals De Ronde lost het helemaal niet de verwachtingen in
Enfin ja, ik vind bijvoorbeeld Dubbelleven een flutserie, dus t zal wel zijn dat smaken verschillen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- alma
- Poster rang 1

Dubbelleven wás ook een flutserielord F. schreef:Ik vond beide super.Crackers schreef:Rundskop vind ik heel erg overroepen. Een beetje zoals De Ronde lost het helemaal niet de verwachtingen in
Enfin ja, ik vind bijvoorbeeld Dubbelleven een flutserie, dus t zal wel zijn dat smaken verschillen.
meer on topic dan: laatst gezien was Shrek forever after (ofte alweer nummer 4 in de rij) en daar zat nu eens geen enkele leuke scène in, een verspilling van tijd, meer was het niet
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Dubbelleven was leuk de eerste 5 afleveringen, maar daarna was het niet veel meer waard.
0 x
-
Rieka
- x 435
Mijn gedacht! Ben blij dat 't gedaan is, want ik kon natuurlijk niet zomaar stoppen met kijken zonder te weten hoe het afliep...Cataclysm Child schreef:Dubbelleven was leuk de eerste 5 afleveringen, maar daarna was het niet veel meer waard.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dubelleven was wél een superserie, ik vond dat het allemaal goed in elkaar zat én met goede acteurs. Je kunt niet zeggen dat er een slechte acteur / actrice in zat. Maar het zal zijn zoals hierboven al gezegd is: smaken verschillen. Over De Ronde, het zal misschien nog wel goed komen, de tweede aflevering zat al beter in elkaar en de spanning komt er al een beetje in.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572