Ze had hem ook zover gedreven hé door zo met z'n gevoelens te spelen gedurende die hele periode dat die 2 samen waren.tine schreef: Maar in 't geval van Luc, ben ik er wel van overtuigd dat die verkrachting van Simonne eenmalig was.

Ze had hem ook zover gedreven hé door zo met z'n gevoelens te spelen gedurende die hele periode dat die 2 samen waren.tine schreef: Maar in 't geval van Luc, ben ik er wel van overtuigd dat die verkrachting van Simonne eenmalig was.
geeft dat hem het recht?frank schreef:Ze had hem ook zover gedreven hé door zo met z'n gevoelens te spelen gedurende die hele periode dat die 2 samen waren.tine schreef: Maar in 't geval van Luc, ben ik er wel van overtuigd dat die verkrachting van Simonne eenmalig was.
hola hola, ik wil die verkrachting zeker niet goedkeuren zulle !Mieke schreef:geeft dat hem het recht?
hij was toen gewoon ziek in zijne kop en later trouwens ook met isabelle en leontien.
Nu is hij wel veranderd ma tis een soap hè! int echte leven zal ne verkrachter, bijna moordenaar van zijn vrouw, etc.... ni helemaal veranderen ze
Luc heeft toch eens Simonne verkracht en opt proces heeft Leontien hem geholpen door in zijn voordeel te spreken en een alibi te verschaffen dacht ik.chien andalusia schreef:Die zaak van vroeger waarop Baelemans alludeert, waar gaat dat over? Toen keek ik immers nog niet naar Thuis.
Moet zoiets dan niet voor een eeuwige ruzie tussen Simonne en Leontien zorgen?frank schreef:niet echt een alibi : Leontien was de kroongetuige op dat proces omdat Simonne direct naar haar gegaan was in haar gescheurde kleren en daar overnacht had. maar op het proces deed ze dan alsof haar neus bloedde om de opgenoemde reden ...
hewel, daags erop had Simonne Leontien nog komen bedreigen met een schaar.chien andalusia schreef:Moet zoiets dan niet voor een eeuwige ruzie tussen Simonne en Leontien zorgen?frank schreef:niet echt een alibi : Leontien was de kroongetuige op dat proces omdat Simonne direct naar haar gegaan was in haar gescheurde kleren en daar overnacht had. maar op het proces deed ze dan alsof haar neus bloedde om de opgenoemde reden ...