Mathilde
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
Missch heeft ze daar ni willen opletten, ze zag toch al direct dat het lelijke doosjes waren (allez voor haar dan toch want ik vond ze wel mooi) en dan heeft ze ni willen kijken zeker
Ma ze zal het wel zien as ze de geboortekaartjes te zien krijgt.
Ja die nieuwe hebben we nog ni gezien hè, ma ze zullen alleszins toch wel veel mooier zijn dan die van Mathilde ze
En die wat Werner kreeg, da was één van Mathilde zeker hè? Ocharme Werner, nu denkt die da da kind Jan heet

Ma ze zal het wel zien as ze de geboortekaartjes te zien krijgt.
Ja die nieuwe hebben we nog ni gezien hè, ma ze zullen alleszins toch wel veel mooier zijn dan die van Mathilde ze

En die wat Werner kreeg, da was één van Mathilde zeker hè? Ocharme Werner, nu denkt die da da kind Jan heet

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
Ja erg hé! Ik had gedacht toen ik het vooraf las op de site dat Eva Werner een kaartje ging gestuurd hebben.
Maar nu is het zeker dat het van Mathilde komt hé. Zo erg!!! Hopelijk wordt er nog een juist kaartje gestuurd.
Wat ook nog grof was, is het feit dat ze zei tegen die bezoekers (die Eva op de koop toe nog niet kende) dat het een schoon 'Jannemans' (? Zei ze dat?) is... Gelukkig dat Eva nog durfde te zeggen dat het 'Nand' is!
Maar nu is het zeker dat het van Mathilde komt hé. Zo erg!!! Hopelijk wordt er nog een juist kaartje gestuurd.
Wat ook nog grof was, is het feit dat ze zei tegen die bezoekers (die Eva op de koop toe nog niet kende) dat het een schoon 'Jannemans' (? Zei ze dat?) is... Gelukkig dat Eva nog durfde te zeggen dat het 'Nand' is!
0 x
Runaway Dreamer
-
- Poster rang 4
Ja da vond ik ook, zo ne mooie Janneman
Grrr Mathilde is wel grappig
, ma ook wel heel erg. Zouden er mensen int echt ook zo doen? Amaai ze 
Ma Eva zei wel ni echt heel overtuigend van "tis Nand" hè, was zo een beetje stillekes zo. Ze moet eens wat meer hare mond gaan opendoen!!

Grrr Mathilde is wel grappig

Ma Eva zei wel ni echt heel overtuigend van "tis Nand" hè, was zo een beetje stillekes zo. Ze moet eens wat meer hare mond gaan opendoen!!

0 x
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Kan mij nu wel inbeelden dat het voor Mathilde vreselijk moet zijn om dat kind kwijt te geraken... Alleja, ze is inderdaad wel een zoon kwijt en dat kind is echt zo nog een... manier om hem nog ergens terug op te roepen, al is het maar omdat hij -als hij van Jan zou zijn- ook nog gelijkenissen zou vertonen...
Enfinja, uiteraard ben ik er helemaal niet voor dat ze zo'n kind tot een tweede Jantje zou willen maken, maar enfinja... Er valt in te komen dat ze het probeert en dat ze Eva respectloos behandelt... Moest ze niet zwanger geweest zijn, zou ze pas echt respectloos behandeld geweest zijn, I guess...
Voor de rest is het een onuitstaanbaar -vergeef me de uitdrukking- wijf, maar ik heb er nog wel een tikkeltje medelijden mee...
Enfinja, uiteraard ben ik er helemaal niet voor dat ze zo'n kind tot een tweede Jantje zou willen maken, maar enfinja... Er valt in te komen dat ze het probeert en dat ze Eva respectloos behandelt... Moest ze niet zwanger geweest zijn, zou ze pas echt respectloos behandeld geweest zijn, I guess...

Voor de rest is het een onuitstaanbaar -vergeef me de uitdrukking- wijf, maar ik heb er nog wel een tikkeltje medelijden mee...

0 x
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Die Maarten is ook maar een lam schaap, hè. Hij blijft dat gebrek aan aandacht en liefde vanwege zijn moeder maar pikken, blijkbaar.Mieke schreef:Ja echt heel duidelijk dat Jan de lieveling was, en nu wil ze een 2de Jan maken terwijl ze Maarten bijna volledig negeert![]()
Ocharme die jongen hebt zo'n moeder
0 x
-
- Poster rang 4
tja da kunde van Robert Reimers dan ook zeggen hè, die blijft precies graag onder diene sloef liggen
En ja voor Maarten moet dat wel erg geweest zijn, zo genegeerd en altijd vergeleken met de grote broer die zoooo veeeeel beter is dan hemzelf.
Ma dat hij er nu ni tegeningaat snap ik soms ook ni

En ja voor Maarten moet dat wel erg geweest zijn, zo genegeerd en altijd vergeleken met de grote broer die zoooo veeeeel beter is dan hemzelf.
Ma dat hij er nu ni tegeningaat snap ik soms ook ni

0 x
-
- Poster rang 1