Effe offtopic : Heb ook al een paar keer een mail gehad van een Russische madam , dacht dadelijk ook dat het was om met een schijnhuwelijk naar hier te komen maar nee zulle , het enigste wat ze vroeg was een STOOFMieke schreef:en bijna op zijn schoot gaan zitten
Youri
-
Sardonis
- Nog geen rang
Re: Youri
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
en den Eddy die niet veel nodig heeft, was verkocht. Ook vooral toen er met de centjes gezwaaid werd. Er kan zelfs een zak frieten met stoofvlees vanaf !Mieke schreef:en bijna op zijn schoot gaan zitten
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Rieka
- x 435
Als je gezien hebt hoe content Nancy daarmee was, kun je toch moeilijk bezwaren maken tegen de uitnodiging van Eddy om naar de frituur te gaan, hé?!daffy duck schreef:en den Eddy die niet veel nodig heeft, was verkocht. Ook vooral toen er met de centjes gezwaaid werd. Er kan zelfs een zak frieten met stoofvlees vanaf !Mieke schreef:en bijna op zijn schoot gaan zitten
ZAAAAAAAAAAAAAALIG mens, die Nancy!
Zou Djoerie ook mogen mee gaan eten?
0 x
-
Dejavuke
- Nog geen rang
Bon, ik denk dat onze vragen over Youri's verrotte familieboomstam zijn opgelost na vanavond. Zonder spoilers, waar zou hij inzitten? Ik denk iets in de vrouwensmokkel, Nancy gaat nog gelijk krijgen over die matroesjka 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wie heeft hier Dossier K gezien en gemerkt dat de Albanese vriend van Youri niemand minder is dan Erkan Albay die daarin nu net het hoofd van een Albanese maffiabende speelde?Dejavuke schreef:Bon, ik denk dat onze vragen over Youri's verrotte familieboomstam zijn opgelost na vanavond. Zonder spoilers, waar zou hij inzitten? Ik denk iets in de vrouwensmokkel, Nancy gaat nog gelijk krijgen over die matroesjka
Hadden het moeten weten natuurlijk dat een Albanees nogal snel aan de maffia gelinkt wordt en Jelena zal dus idd een "matroesjka" zijn.
Had nu ook nooit geloofd dat Jelena z'n nichtje was maar t was toch een beetje een onverwachte wending vanavond.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Iets dat wat meer opbrengt ?maartenB schreef:Ik geloof niet echt dat Jelena met de nacht ging kuizen bij een professioneel poets bedrijf.Volgens mij deed ze iets gans anders voor youri en zijn mafia vrienden.
Nu zien hoe ze die naieve Waldek gaat inpakken, dat zal wel niet moeilijk zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou je wel denken, ja...maartenB schreef:Ik geloof niet echt dat Jelena met de nacht ging kuizen bij een professioneel poets bedrijf.Volgens mij deed ze iets gans anders voor youri en zijn mafia vrienden.
Van de andere kant vraag ik me dan wel af hoe ze zomaar kon stoppen met dat werk, om in Ter Smissen te gaan werken... Youri zou dat toch nooit goed gevonden hebben, denk ik..
Wel heel sneu voor Jelena inderdaad...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rocky
- Nog geen rang
Dat geloof ik nu wel...Was maar een klein detailmaartenB schreef:Ik geloof niet echt dat Jelena met de nacht ging kuizen bij een professioneel poets bedrijf.Volgens mij deed ze iets gans anders voor youri en zijn mafia vrienden.
Ik zie ze nog echt verliefd worden op Waldek...Dat zag je al van in het begin.johan1969 schreef:Iets dat wat meer opbrengt ?maartenB schreef:Ik geloof niet echt dat Jelena met de nacht ging kuizen bij een professioneel poets bedrijf.Volgens mij deed ze iets gans anders voor youri en zijn mafia vrienden.![]()
Nu zien hoe ze die naieve Waldek gaat inpakken, dat zal wel niet moeilijk zijn.
0 x