Na de 2e aflevering gezien te hebben, ben ik ook wel om. Erg leuk! Ga het zeker volgen.mona'ke schreef:Idem. Ik vond het zeer leuk. Mooie reeks.Nickos schreef:Ik vond het een héél amusant en zal zeker blijven kijken.
Ik ben ook blij dat er zich eindelijk eens een reeks afspeelt in mijn thuisbasis Lier (in plaats van een reeks die zich in Gent afspeelt)
![]()
GOESTING?
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: GOESTING?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

-
maartenB
- Poster rang 1

Ja ik vindt het ook wel een goei reeks.Eindelijk nog eens iets luchtig reeks meet een goei dosische Humor.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
Rieka
- x 435
Ik vond het gisteren veel te voorspelbaar!maartenB schreef:Ja ik vindt het ook wel een goei reeks.Eindelijk nog eens iets luchtig reeks meet een goei dosische Humor.
Maar misschien ben ik al te goed getraind door "Thuis"??
Zo wist ik bijvoorbeeld meteen dat die gast met zijn jeanbroek de inspecteur zou zijn...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Da's meestal een slecht teken als je een soap beter gaat vinden dan een gewone tv-serie.Rieka schreef:Ik vond het gisteren veel te voorspelbaar!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Rieka
- x 435
Wel, 't is niet dat ik "Thuis" beter vind dan "Goesting". 't Is dat ik meer en beter verwacht had van "Goesting", ik heb absoluut geen goesting om iedere week te kijken...lord F. schreef:Da's meestal een slecht teken als je een soap beter gaat vinden dan een gewone tv-serie.Rieka schreef:Ik vond het gisteren veel te voorspelbaar!
Sorry voor de fans. Geef mij maar een herhaling van "Van vlees en bloed"!!!!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hoewel het inderdaad ontzettend voorspelbaar is, vind ik het toch heel leuk om te zien hoe de dingen zich ontvouwen, waardoor ik die voorspelbaarheid helemaal niet erg vind eigenlijk... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Is eigenlijk niet slecht, goed geacteerd, tamelijk voorspelbaar dat wel, maar bijlange niet saai !Christel schreef:Hoewel het inderdaad ontzettend voorspelbaar is, vind ik het toch heel leuk om te zien hoe de dingen zich ontvouwen, waardoor ik die voorspelbaarheid helemaal niet erg vind eigenlijk...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Rieka
- x 435
Goed dat smaken verschillen, hé?!daffy duck schreef:Is eigenlijk niet slecht, goed geacteerd, tamelijk voorspelbaar dat wel, maar bijlange niet saai !Christel schreef:Hoewel het inderdaad ontzettend voorspelbaar is, vind ik het toch heel leuk om te zien hoe de dingen zich ontvouwen, waardoor ik die voorspelbaarheid helemaal niet erg vind eigenlijk...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
dat doet dan weer, voor een ander, goesting krijgen in wat anders 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes