Denk niet dat Luc dat met die woorden zei...Kabilla schreef:Wel, Luc vindt haar ook achterbaks, net zoals ik. Dus enige commentaar was niet nodig.
Inhouden seizoen 15
-
Mlies
- Poster rang 1

Re: 18/01 - 19/01
0 x
Runaway Dreamer
-
Kabilla
- Nog geen rang
Ja gewoon omdat hij andere woorden gebruikt, bedoelt hij het niet zo. Jongens toch.
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
-
Mlies
- Poster rang 1

Neen, die let meer op zijn taalgebruikKabilla schreef:Ja gewoon omdat hij andere woorden gebruikt, bedoelt hij het niet zo. Jongens toch.
0 x
Runaway Dreamer
-
Kabilla
- Nog geen rang
Ik ook, in andere topics, maar dan word ik als neerbuigend gezien door sommigen 
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
-
Mlies
- Poster rang 1

Nuja soit, toeterniemeertoe!
Ben benieuwd wat we nog te zien gaan krijgen... Want 't is wel duidelijk dat ze haar in 't verhaal hebben gebracht met meer bijbedoelingen dan enkel de begrafenis van Peters vader.
Ben benieuwd wat we nog te zien gaan krijgen... Want 't is wel duidelijk dat ze haar in 't verhaal hebben gebracht met meer bijbedoelingen dan enkel de begrafenis van Peters vader.
0 x
Runaway Dreamer
- Luc
- Poster rang 4

Ja, maar als ze slim is (en dat is ze eigenlijk niet, maar soit) brengt ze dan haar thermos mee van thuis (waar dat dan ook is) zodat ze zo weinig mogelijk in de woonkamer moet zijnChristel schreef: Het kan ook dat ze daar tegen die tijd alleen nog gaat werken hè?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar zeg je het zelf alLuc schreef:Ja, maar als ze slim is (en dat is ze eigenlijk niet, maar soit) brengt ze dan haar thermos mee van thuis (waar dat dan ook is) zodat ze zo weinig mogelijk in de woonkamer moet zijnChristel schreef: Het kan ook dat ze daar tegen die tijd alleen nog gaat werken hè?. Daar zou Marianne toch niet veel tegen kunnen inbrengen.
Ik blijf gewoon benieuwd wat Bianca uit gaat halen om ervoor te zorgen dat ze Marianne zo tegen zich in het harnas jaagt, want tot nu toe kan Bianca niks verkeerd doen bij haar. We gaan het vanzelf zien zeker?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En mijn opmerking kan meteen geschrapt worden, want volgens mij hebben we vandaag voor een heel deel al een antwoord gekregenChristel schreef:Daar zeg je het zelf alLuc schreef:Ja, maar als ze slim is (en dat is ze eigenlijk niet, maar soit) brengt ze dan haar thermos mee van thuis (waar dat dan ook is) zodat ze zo weinig mogelijk in de woonkamer moet zijnChristel schreef: Het kan ook dat ze daar tegen die tijd alleen nog gaat werken hè?. Daar zou Marianne toch niet veel tegen kunnen inbrengen.
En ik vrees dat Marianne zich door zo'n kleinigheid ook niet tegen laat houden overigens...
![]()
Ik blijf gewoon benieuwd wat Bianca uit gaat halen om ervoor te zorgen dat ze Marianne zo tegen zich in het harnas jaagt, want tot nu toe kan Bianca niks verkeerd doen bij haar. We gaan het vanzelf zien zeker?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mlies
- Poster rang 1

Ik heb 't vandaag niet gezien, maar heb 't opgenomen. Morgen kijken! SpannendChristel schreef:En mijn opmerking kan meteen geschrapt worden, want volgens mij hebben we vandaag voor een heel deel al een antwoord gekregenChristel schreef:Daar zeg je het zelf alLuc schreef:Ja, maar als ze slim is (en dat is ze eigenlijk niet, maar soit) brengt ze dan haar thermos mee van thuis (waar dat dan ook is) zodat ze zo weinig mogelijk in de woonkamer moet zijnChristel schreef: Het kan ook dat ze daar tegen die tijd alleen nog gaat werken hè?. Daar zou Marianne toch niet veel tegen kunnen inbrengen.
En ik vrees dat Marianne zich door zo'n kleinigheid ook niet tegen laat houden overigens...
![]()
0 x
Runaway Dreamer
-
zara
- Nog geen rang
20/01
Aflevering 2713 - 20.01.2010
Bianca en Peggy luchten hun hart bij hun moeders. Katrien gaat in op het voorstel van Paulien. Bram is onder de indruk van zijn nieuwe buurmeisje. Filip loopt een oude bekende tegen het lijf.
Bianca en Peggy luchten hun hart bij hun moeders. Katrien gaat in op het voorstel van Paulien. Bram is onder de indruk van zijn nieuwe buurmeisje. Filip loopt een oude bekende tegen het lijf.
0 x
-
dani@home
- Nog geen rang
Re: 20/01
Zou dat buurmeisje gespeeld worden door de zus van Jelle Cleymans? (ben haar naam even kwijt)zara schreef:Aflevering 2713 - 20.01.2010
0 x
-
Rieka
- x 435
Re: 20/01
Zou best kunnen!dani@home schreef:Zou dat buurmeisje gespeeld worden door de zus van Jelle Cleymans? (ben haar naam even kwijt)zara schreef:Aflevering 2713 - 20.01.2010
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Re: 21/01-22/01
"Katrien schiet in aktie". Dat we dat nog mochten meemaken. *Ik ben ook reuze benieuwd wat "de beste kant" is van Bram. 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Re: 21/01-22/01
jessie V. schreef:"Katrien schiet in aktie". Dat we dat nog mochten meemaken. *Ik ben ook reuze benieuwd wat "de beste kant" is van Bram.
eens niet zat op z'n werk komen ??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: 08/02 - 12/02
Zou Jenny vertrekken ? Dat zou wel een goed idee zijn.
Haar rol was niet meer 'dragend'.
Haar rol was niet meer 'dragend'.
0 x