Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Rocky

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik vond Rocky (heet hij eigenlijk Bram?) gisteren wel leuk in zijn gesprek met Mo. Hij, nog lichtelijk aangeschoten en daardoor zeer onnozel en Mo die steeds kwaaier werd. De vakantie heeft Mo toch niet zo erg veel goed gedaan.
Mo wordt er inderdaad niet vrolijker en vriendelijker op! Zo klagen over die paar dagen vakantie van Luc (die dan ook nog eens netjes de planning door mailt), terwijl hij zelf net terug is uit Marokko. :roll:
Ik vind Rocky/Bram (inderdaad ;) ) ook een "verademing" tijdens de scenes met Mo. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Ik vond Rocky (heet hij eigenlijk Bram?) gisteren wel leuk in zijn gesprek met Mo. Hij, nog lichtelijk aangeschoten en daardoor zeer onnozel en Mo die steeds kwaaier werd. De vakantie heeft Mo toch niet zo erg veel goed gedaan.
Mo wordt er inderdaad niet vrolijker en vriendelijker op! Zo klagen over die paar dagen vakantie van Luc (die dan ook nog eens netjes de planning door mailt), terwijl hij zelf net terug is uit Marokko. :roll:
ja, hij wil zo rap mogelijk een uitleg van Luc zeker wat betreft Freddy ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:
ja, hij wil zo rap mogelijk een uitleg van Luc zeker wat betreft Freddy ?
Dat zal het er inderdaad niet beter op gemaakt hebben! Van de andere kant is hij al een hele tijd slecht gezind tegenover Luc. Vooral omdat die laatste wel wil uitbreiden, en hij zelf niet. Ik geloof dat er qua "zakelijkheid" geen grotere uitersten hadden kunnen zijn, als Luc en Mo! (maar ja, dat houdt het spannend zullen we maar zeggen :lol: )
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Bram en Francky op de vuist :lol: . De ambiance bij Sanitechniek zal er alvast niet beter op worden.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Eigenlijk speelt die acteur zijn rol toch zeer goed hoor. Ik vind het wel een tof personage alleszins.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

^idd

En het is wel een beetje zielig, misschien gaat het juist terug goed komen tussen Bram en Herman en dan sterft die laatste :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:^idd

En het is wel een beetje zielig, misschien gaat het juist terug goed komen tussen Bram en Herman en dan sterft die laatste :(
Dat zou inderdaad wel heel sneu zijn... :(
Op dit moment is Bram/Rocky een grote reden voor mij om Thuis toch te blijven volgen. Inderdaad een tof personage, en goed geacteerd!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

oei, heb blijkbaar een gevecht gemist gisteren. was in slaap gevallen in het eerste deel gisteren. :oops:
wat is er allemaal gebeurt in het begin ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Franky heeft Bram de waarheid over zijn vader en moeder verteld, waarna Bram uit zijn krammen schoot en Franky trakteerde op een blauw oog. 'Gelukkig' was Frank er om tussenbeide te komen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind "Brocky" vooral leuk als hij zo jolig is en iedereen daardoor tegen zich in het harnas jaagt omdat hij de onmogelijkste dingen zegt. Ik heb nu ook wel medelijden met hem.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef:Ik vind "Brocky" vooral leuk als hij zo jolig is en iedereen daardoor tegen zich in het harnas jaagt omdat hij de onmogelijkste dingen zegt. Ik heb nu ook wel medelijden met hem.
Ja, alhoewel hij zich stoer voordoet heeft hij toch maar een arm en liefdeloos leven
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:
jessie V. schreef:Ik vind "Brocky" vooral leuk als hij zo jolig is en iedereen daardoor tegen zich in het harnas jaagt omdat hij de onmogelijkste dingen zegt. Ik heb nu ook wel medelijden met hem.
Ja, alhoewel hij zich stoer voordoet heeft hij toch maar een arm en liefdeloos leven
En een klein hartje, aangezien hij het zich duidelijk aantrekt wat er met zijn vader aan de hand is.
Hoe hij daar zo sneu in dat fotoalbum zat te kijken... :(
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, dat was inderdaad een triestige scene. Maar blijkbaar is daar niks ooit uitgepraat in dat gezin. :?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:Ja, dat was inderdaad een triestige scene. Maar blijkbaar is daar niks ooit uitgepraat in dat gezin. :?
Dat is zo. En bovendien heeft Bram het verhaal altijd maar van 1 kant gehoord, en dat was niet bepaald in Herman's voordeel.
Daar komt nog eens bij dat Herman hem in al die jaren niet mocht zien (wat de band tussen die 2 alleen maar verder om zeep geholpen heeft), dus eigenlijk is het niet verwonderlijk dat Bram zich nu zo afzet tegen alles wat Herman zegt en doet. In feite bestaat er alleen maar een bloedband tussen die 2...
Ik ben toch wel benieuwd hoe dat nu gaat lopen. :?
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ja ik moet eerlijk toegeven dat ik deze verhaallijn veruit de beste vindt die momenteel bezig is.Ook de problemen hierdoor bij sanitechniek vindt ik wel leuk.En ja hij acteert veel beter dan franky zijn personage komt 10 keer beter over vindt ik.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Gesloten