Seizoensfinale 2009

Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Seizoensfinale 2009

Bericht door Willy Crevits »

RuneThandy schreef: - Wat doet Peggy in Duitsland en hoe erg gewond is ze?
Ja, wat doet Peggy in Duitsland ? Die zat toch in China of is ze weer van gedacht veranderd (zoals al zo vaak).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Christel schreef:
maurice schreef:De seizoensfinale sluit eigenlijk perfect aan bij de rest van het seizoen, saai en voorspelbaar.
Daar heb ik niks aan toe te voegen. Dit leek zelfs niet eens op een seizoenseinde! En door de beelden tijdens de aftiteling blijft er helemaal niks meer van een klein, miezerig beetje spanning over...
Al bij al leek het gewoon een normale saaie aflevering, maar dan dubbel zo lang...Afbeelding :boo:
Hier wil ik mezelf eigenlijk toch even corrigeren... Ik vond zeker niet het hele seizoen saai (ik heb het zelfs een tijdje erg goed gevonden), maar de laatste weken wel, en daar sloot dit seizoenseinde perfect op aan... Ik hoop dan ook dat het in het nieuwe seizoen weer wat aantrekt!

Ik ben wel benieuwd naar de afloop tussen Waldek en Rosa bijvoorbeeld, en ook hoe dat met Tom en Peggy dadelijk gaat lopen. Ook de toestand met Sanitechniek vind ik wel boeiend.
En wat deed Peggy in Duitsland inderdaad! Misschien was ze onderweg naar huis? :?

Maar hoe het met Piet afloopt kan me eerlijk gezegd geen barst schelen (en hoe dat af gaat lopen was inderdaad al voor een groot deel duidelijk tijdens de aftiteling), en ook die huwelijks-trubbels van Simonne en Frank vond ik vervelend om te kijken. Niet boeiend! Hopelijk gaan ze daar in het nieuwe seizoen niet meer teveel woorden aan vuil maken. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Christel schreef:
Christel schreef:
maurice schreef:De seizoensfinale sluit eigenlijk perfect aan bij de rest van het seizoen, saai en voorspelbaar.
Daar heb ik niks aan toe te voegen. Dit leek zelfs niet eens op een seizoenseinde! En door de beelden tijdens de aftiteling blijft er helemaal niks meer van een klein, miezerig beetje spanning over...
Al bij al leek het gewoon een normale saaie aflevering, maar dan dubbel zo lang...Afbeelding :boo:

Hier wil ik mezelf eigenlijk toch even corrigeren... Ik vond zeker niet het hele seizoen saai (ik heb het zelfs een tijdje erg goed gevonden), maar de laatste weken wel, en daar sloot dit seizoenseinde perfect op aan... Ik hoop dan ook dat het in het nieuwe seizoen weer wat aantrekt!

Awelja, na heel die cirque ' Wie heeft Mike vermoord?', is het allemaal saai geworden. De scenarioschrijvers hebben toch een paar kansen laten liggen, zoals bvb, dat het zou uitkomen op het doopfeest dat Tom de vader is van Sandrine bvb, of gaan ze dat weer opsparen tot na tweede Kerstdag, :( Of Jean-marie die Simonneke nog eens een bezoekje brengt en dan Frank tegenkomt :mrgreen: ,
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ik vond het anders wel een behoorlijk goed seizoen met alles rond Mike voor nieuwjaar en alles rond de moord op Mike na nieuwjaar.

en de seizoensfinale was idd redelijk "sober", maar dat heb ik toch liever dan van die finales waarin motors van een helling rijden of huizen in brand schieten, want daarvan wist je vooraf wel de afloop van. ;)

Ben wel benieuwd naar de nieuwe situatie van Waldek, want die kan eigenlijk alleen maar logeren ten huize Frank (waar hij al moet verzwijgen dat Leo hem kunnen overhalen heeft doordat hij nu meer verdient dan Frank) of bij Cois thuis.

En in tegenstelling met anderen hier interesseert die situatie met Frank en Simonne me wel, want die scenes bij die therapeut zijn toch zalig om zien ? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

RuneThandy schreef:
Dus de cliffhangers deze keer zijn volgens mij:
- Wat doet Peggy in Duitsland en hoe erg gewond is ze?
- Komen Waldek en Rosa terug bij elkaar?
- Hoe overleeft Sanitechniek?
:
Ja, nu je het zegt... wat er met Sanitechniek gaat gebeuren ben ik ook wel benieuwd naar. En tja Waldek en Rosa... zal zoals altijd zijn: een paar maanden gaat het slecht gaan, maar dan komt alles gewoon weer goed :mrgreen:
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Mo kan het precies niet schelen hoe het met Sanitechniek afloopt. Luc is de enige die zich hier mee bezig houdt.
Mo is eigenlijk alleen op papier baas. Luc komt met de ideeën en ontvangt deurwaarders en probeert de zaak draaiende te houden.
Misschien geeft dit nog wel frictie in het nieuwe seizoen. Mo en Luc die de messen scherpen. :lol: Luc wil uiteindelijk toch alleen baas zijn volgens mij. Dat Mo zo weinig voor de zaak overheeft, zal hem ook wel niet lekker zitten.
Hij moet alles alleen opknappen. Mo steekt geen vinger uit. :evil:

En hoe gaat Waldek reageren naar Luc toe nu hij alles tegen Rosa gezegd heeft? Een leuke knokpartij zal de boel weer een beetje doen opleven. :dance:

Je kon in het laatste stukje zien dat Waldek en Mo ruzie staan te maken in Sanitechniek. Zal hij z'n baan bij Leo al weer kwijt zijn en terug willen? Ik ben benieuwd waar dat over gaat.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik had eerste de indruk dat Luc niet alles had verteld tegen Rosa, tot ze begon over het blijven slapen...

Rosa en Waldek zijn nu wel echt uit mekaar.

De volgenden zijn er t volgende seizoen niet meer bij volgens mij :

- Waldek (terug naar Polen ?)
- Pierre (dood ?)
- Peggy (dood ?)
- Kris (vertrekt na alle zever die ze veroorzaakt heeft)
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

johan1969 schreef:Ik had eerste de indruk dat Luc niet alles had verteld tegen Rosa, tot ze begon over het blijven slapen...

Rosa en Waldek zijn nu wel echt uit mekaar.

De volgenden zijn er t volgende seizoen niet meer bij volgens mij :

- Pierre (dood ?)
- Peggy (dood ?)
Ik denk niet dat Waldek verdwijnt. Er heeft volgens mij hierover niets in de kranten gestaan. En volgens mij wordt dat gewoon een nieuwe verhaallijn. Hoe komen Rosa en Waldek weer bij elkaar?
Misschien dat Luc nog wel een kansje waagt bij Rosa nu zij alleen is en hij alleen is. Ze zijn al een keer een koppel geweest, dus waarom nu niet?
Pierre gaat niet dood. Dat heb je al kunnen zien als je de laatste aflevering helemaal tot het einde hebt gevolgd.
Peggy komt gewoon weer terug. Dit om het hele gedoe met Sandrine ingewikkelder te maken.
Kris weg... Kan ik me ook niet helemaal voorstellen.
Maar ja, we zullen een paar maanden moeten wachten tot we iets weten. En dan zullen we weten wie er gelijk krijgt.
De kranten maar eens goed in de gaten houden, misschien laten die voortijds wel iets los.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Ik zie het echt niet gebeuren dat die 4 zouden verdwijnen. Zeker Waldek en Kris niet.

Peggy zie ik in de toekomst nog wel regelmatig opduiken en idem Pierre als dat nodig is.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
En in tegenstelling met anderen hier interesseert die situatie met Frank en Simonne me wel, want die scenes bij die therapeut zijn toch zalig om zien ? :)
Die scènes zijn (mij) ook wat te voorspelbaar, vind je niet?
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Wel, dat vind ik ook. Het lijkt me weer zo'n geforceerd scenario om Frank en Simonne terug meer spel te geven.
johan1969 schreef: De volgenden zijn er t volgende seizoen niet meer bij volgens mij :

- Pierre (dood ?)
- Peggy (dood ?)
Pfft.. net niet. Die 4 gaan we meer dan ooit zien. Het lijkt me trouwens dat je de aftiteling niet gezien hebt vrijdag.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
uiteraard, maar hoe gaat het nu verder lopen ?

wat Waldek betreft is het nu wel interessant waar hij nu precies naartoe zal gaan. Bij Frank en Simonne wellicht, maar daar wordt het wel moeilijk voor hem omdat hij moet verzwijgen dat hij meer verdient dan hen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:wat Waldek betreft is het nu wel interessant waar hij nu precies naartoe zal gaan. Bij Frank en Simonne wellicht, maar daar wordt het wel moeilijk voor hem omdat hij moet verzwijgen dat hij meer verdient dan hen.
En dat niet alleen... Mocht hij bij hen gaan logeren, dan valt hij van de ene huwelijkscrisis (bij hem thuis) in de andere (bij Frank en Simonne). Ik vraag me dus af of zij wel zo blij gaan zijn met een extra "gast"! Ach ja, anders kan hij misschien nog bij Cois en Julia terecht... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Willy Crevits schreef:Wel, dat vind ik ook. Het lijkt me weer zo'n geforceerd scenario om Frank en Simonne terug meer spel te geven.
johan1969 schreef: De volgenden zijn er t volgende seizoen niet meer bij volgens mij :

- Pierre (dood ?)
- Peggy (dood ?)
Pfft.. net niet. Die 4 gaan we meer dan ooit zien. Het lijkt me trouwens dat je de aftiteling niet gezien hebt vrijdag.
Nee, mijn pint stond koud in de snooker.
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

lord F. schreef:
Rieka schreef:
lord F. schreef:
uiteraard, maar hoe gaat het nu verder lopen ?

wat Waldek betreft is het nu wel interessant waar hij nu precies naartoe zal gaan. Bij Frank en Simonne wellicht, maar daar wordt het wel moeilijk voor hem omdat hij moet verzwijgen dat hij meer verdient dan hen.
Waar Waldek terecht kan ?? Zoals iedereen zal hij wel een kamer huren in Ter Smissen zekers ??? :D :D :D
0 x
Gesloten