Dat is ook wel zo, maar ook dat vond ik toen een behoorlijk drastische verandering, al kon dat toen bijna niet anders door wat er allemaal met die personages gebeurd was. Het is ook niet dat ik Martine, Sam en Dorien echt zal missen (mijn favorieten zijn dat allesbehalve!), maar het is net zoals Jessie hierboven al zegt; het zijn nogal wat personages, en het is maar weer afwachten wie/wat ervoor terug komt.lord F. schreef:goh, da's toch de eerste keer niet dat zoiets gebeurt ? Destijds is het grootste deel van de familie Verbist in één aflevering uit de serie verdwenen toen ze naar Zuid-Afrika vluchtten.Christel schreef:Daar sluit ik me bij aan! En ik moet zeggen dat ik het ook wel een behoorlijk drastische beslissing vind eigenlijk! Het is wel een hele familie die ineens vertrekt... Bovendien snap ik ook eigenlijk niet dat ze eruit zouden moeten om scenariële redenen... Daar moeten toch nog genoeg verhaallijnen voor te vinden zijn? Net als met Marie/Patsy destijds...fluppe schreef:Ik vind het enkel wat spijtig voor Eric/Kurt; die zag ik persoonlijk graag bezig.![]()
Familie Bastiaens vertrekt uit 'Thuis'
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Familie Bastiaens vertrekt uit 'Thuis'
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Bomanza
- Nog geen rang
Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes!
0 x
-
Rieka
- x 435
Let's party!!! :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:Bomanza schreef:Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het een rare beslissing !
Uiteindelijk is het toch een van de families waar alles om draait, net zoals de familie Bomans en Kozinsky.
De rest zijn maar aanhangsels (Mo, Cois....).
Uiteindelijk is het toch een van de families waar alles om draait, net zoals de familie Bomans en Kozinsky.
De rest zijn maar aanhangsels (Mo, Cois....).
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Meer nog, het gezinnetje van Cois is op termijn de "vervanger" van de familie Bastiaens die er eind dit seizoen uitgaat. Net zoals de familie Bastiaens destijds de familie Verbist "vervangde".Willy Crevits schreef:Cois heeft wel familie nu.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
lord F. schreef:Meer nog, het gezinnetje van Cois is op termijn de "vervanger" van de familie Bastiaens die er eind dit seizoen uitgaat. Net zoals de familie Bastiaens destijds de familie Verbist "vervangde".Willy Crevits schreef:Cois heeft wel familie nu.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
-
Ivan
- Nog geen rang
MANNEKES, ik ben ook wel bij, MAAR::: naar het schijnt komt Sofie over zoveel maanden terug? Dat kan niet kloppen aangezien heel haar gezin vertrekt. Wie heeft een 'theorie'?
0 x
Wat ik ook beziel. Ik blijf sterk
Dag Ann, hoe gaat het.
Jenny: Ik wil die Victor kapot maken man!
Dag Ann, hoe gaat het.
Jenny: Ik wil die Victor kapot maken man!
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Voor zover ik weet kwam Lien v/d Kelder helemaal niet terug, waar heb je dat dan gelezen?Ivan schreef:MANNEKES, ik ben ook wel bij, MAAR::: naar het schijnt komt Sofie over zoveel maanden terug? Dat kan niet kloppen aangezien heel haar gezin vertrekt. Wie heeft een 'theorie'?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ze komt misschien terug waarna heel de familie zal vertrekken ?Ivan schreef:MANNEKES, ik ben ook wel bij, MAAR::: naar het schijnt komt Sofie over zoveel maanden terug? Dat kan niet kloppen aangezien heel haar gezin vertrekt. Wie heeft een 'theorie'?
wellicht zal de familie Bastiaens *minstens* nog tot eind dit seizoen in Thuis rondlopen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Mieke
- Poster rang 4

Hier ook heel blij! Ik erger me toch alleen maar aan Sam, Dorien en Martine. En Erik moet zich dan maar opofferen hè 
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

ik heb de indruk dat ze er in de pers ook niet veel spel aan verkopen. Ik kan me voorstellen als Frank of Marianne de soap zouden verlaten, er wel meer om te doen zou zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook zeker wel! Maar dat ze er zo weinig over schrijven nu, kan misschien ook wel een beetje komen omdat ze niet teveel willen verklappen, en omdat het nog een tijdje duurt voordat het zover is, denk ik...Willy Crevits schreef:ik heb de indruk dat ze er in de pers ook niet veel spel aan verkopen. Ik kan me voorstellen als Frank of Marianne de soap zouden verlaten, er wel meer om te doen zou zijn.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..