Bedankt, ik had erover gelezen !manon schreef:Hier kan je dus de foto's vinden! Mooie foto's btw!Christel schreef:HIER kun je overigens wat foto's vinden van de Thuisdag gisteren...
Thuisdag 2008
-
*Ikke*
- Nog geen rang
Re: Thuisdag 2008
0 x
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Dat moet langs ene kant wel lastig zijn voor die acteurs hé, er zijn namelijk altijd mensen die denken dat ze echt zijn zoals hun personage en die spreken ze dan ook zo aan. Om dat dan een ganse dag te moeten meemaken ...
Zoals toen Frank geopereerd was om geen kindjes te kunnen krijgen, dat hij pijn had. Eén had hem in de winkel laten lopen met zijn leren frakske aan en de mensen tegen hem "En Frank, doet het nog zo'n pijn???"
Mijn oma zou dus ook zo reageren 
Zoals toen Frank geopereerd was om geen kindjes te kunnen krijgen, dat hij pijn had. Eén had hem in de winkel laten lopen met zijn leren frakske aan en de mensen tegen hem "En Frank, doet het nog zo'n pijn???"
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
-
manon
- Poster rang 1

Mijne niet, want die kijkt naar Familie!linda schreef:Dat moet langs ene kant wel lastig zijn voor die acteurs hé, er zijn namelijk altijd mensen die denken dat ze echt zijn zoals hun personage en die spreken ze dan ook zo aan. Om dat dan een ganse dag te moeten meemaken ...
Zoals toen Frank geopereerd was om geen kindjes te kunnen krijgen, dat hij pijn had. Eén had hem in de winkel laten lopen met zijn leren frakske aan en de mensen tegen hem "En Frank, doet het nog zo'n pijn???"Mijn oma zou dus ook zo reageren
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
En die 6 euro voor de parking is ook de normale prijs van Bellewaerde.lies schreef:Een bezoek aan Bellewaerde park kost voor een volwassene 26€, dan is het toch maar normaal die prijs?
Voor de Thuisdag kon je tickets krijgen met korting, dus voor het pretpark is dat dan niet duur (en je krijgt de acteurs er nog bij en zo). Je zou je alleen kunnen afvragen of het wel nodig is om zoiets te organiseren op een plaats waar je sowieso al entreegeld voor moet betalen.
0 x
Sanne
-
Marieke
- Nog geen rang
Ik vond het een geslaagde dag. Ik ben van ver moeten komen (zo'n 3 uur onderweg geweest voor ernaartoe te gaan), maar dat had ik er voor over. De acteurs en actrices waren zeer vriendelijk, wat ik echt chapeau vind, omdat zo'n dag toch wel ontzettend vermoeiend is voor hen. Maar ze maakten voor elke fan heel wat tijd vrij voor een handtekiening, een foto en een babbel erbovenop. De lange wachttijden vielen zeer goed mee. Bij sommigen zelfs bijna niet moeten aanschuiven. Ik vind Bellewaerde zelf een zeer goede locatie. Het park is vrij groot waardoor je dus niet te veel drukte op een bepaalde plaats maar meer vespreid, dat had je in Antwerpen wel, waardoor het soms beklemmend was. Maar voor mij was he de leukste thuisdag to nu toe.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
Wim Dezutter
- x 435
Natuurlijk zijn ze mooi, ik heb ze gemaaktmanon schreef:Hier kan je dus de foto's vinden! Mooie foto's btw!Christel schreef:HIER kun je overigens wat foto's vinden van de Thuisdag gisteren...
Nee grapje, we doen altijd ons best om mooie foto's te maken van evenementen/optredens.
Toch bedankt voor het complimentje Manon
0 x
-
maurice
- Nog geen rang
Welke Acteurs? Zegt misschien ook iets over hen populariteit...marieke schreef:Ik vond het een geslaagde dag. Ik ben van ver moeten komen (zo'n 3 uur onderweg geweest voor ernaartoe te gaan), maar dat had ik er voor over. De acteurs en actrices waren zeer vriendelijk, wat ik echt chapeau vind, omdat zo'n dag toch wel ontzettend vermoeiend is voor hen. Maar ze maakten voor elke fan heel wat tijd vrij voor een handtekiening, een foto en een babbel erbovenop. De lange wachttijden vielen zeer goed mee. Bij sommigen zelfs bijna niet moeten aanschuiven. Ik vind Bellewaerde zelf een zeer goede locatie. Het park is vrij groot waardoor je dus niet te veel drukte op een bepaalde plaats maar meer vespreid, dat had je in Antwerpen wel, waardoor het soms beklemmend was. Maar voor mij was he de leukste thuisdag to nu toe.
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
-
Marieke
- Nog geen rang
Ja we waren nu ook heel vroeg daar, dus dat kan er ook iets mee te maken hebben, en sommige acterus moest je echt zoeken, bijna niet te vinden. Maar bij Lien (Sofie) en Geert (Peter) waren wij een van de eersten, maar er kwamen toen achter ons wel heel wat mensen. En bij Kurt (Eric) niet moeten aanschuiven, die zat heel afgelegen. Het langste hebben we moeten aanschuiven bij Ann (Nancy) en Vanya (Femke) en bij Annick (Rosa) en Bart (Waldek).
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
-
neil
- Nog geen rang
Valt me wel op dat 78% hier niet geïnteresseerd is/was om te gaan ?! En dat op een uniek Thuis-forum. Ik post hier dan wel bijna nooit maar als trouwe thuis kijker wou ik het wel niet missen. Vorig jaar in Planckendeal was ik er niet bij helaas, alhoewel ik het beter vond 2 & 3 jaar geleden in Antwerpen, waar je de seizoensfinale ook te zien kreeg op groot scherm. Want ja in Bellewaerde betaal je de volle pot maar je hebt amper tijd om alles te doen, als je naar een pretpark wil kan je dat altijd hé uiteindelijk.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik was wel geinteresseerd om te gaan hoor!neil schreef:Valt me wel op dat 78% hier niet geïnteresseerd is/was om te gaan ?! En dat op een uniek Thuis-forum. Ik post hier dan wel bijna nooit maar als trouwe thuis kijker wou ik het wel niet missen. Vorig jaar in Planckendeal was ik er niet bij helaas, alhoewel ik het beter vond 2 & 3 jaar geleden in Antwerpen, waar je de seizoensfinale ook te zien kreeg op groot scherm. Want ja in Bellewaerde betaal je de volle pot maar je hebt amper tijd om alles te doen, als je naar een pretpark wil kan je dat altijd hé uiteindelijk.
Bovendien moet ik toegeven dat mij het hele concept van 2 & 3 jaar geleden in Antwerpen ook meer aanstond. Die seizoensfinale droeg wat mij betreft toch wat meer bij aan een speciale "Thuisdag". En bovendien kan ik me voorstellen dat een pretpark bezoeken én een Thuisdag bijwonen tegelijk, wel wat veel van het goede is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Marieke
- Nog geen rang
Ik vind die formule ook beter alleen vind ik die plaats in de zoo van antwerpen te klein, te veel drukte op een plaats. IK ben heel ver gereden dit jaar voor de thuisdag, hopelijk is hij volgend jaar dichterbij, maar ik ga hoe dan ook.Christel schreef:Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik was wel geinteresseerd om te gaan hoor!neil schreef:Valt me wel op dat 78% hier niet geïnteresseerd is/was om te gaan ?! En dat op een uniek Thuis-forum. Ik post hier dan wel bijna nooit maar als trouwe thuis kijker wou ik het wel niet missen. Vorig jaar in Planckendeal was ik er niet bij helaas, alhoewel ik het beter vond 2 & 3 jaar geleden in Antwerpen, waar je de seizoensfinale ook te zien kreeg op groot scherm. Want ja in Bellewaerde betaal je de volle pot maar je hebt amper tijd om alles te doen, als je naar een pretpark wil kan je dat altijd hé uiteindelijk.Het had me heel leuk geleken om eens heen te gaan, maar het was gewoon echt te ver voor mij... Maar je hebt wel gelijk dat er blijkbaar maar weinig mensen hier van het forum uiteindelijk geweest zijn, om wat voor reden dan ook.
![]()
Bovendien moet ik toegeven dat mij het hele concept van 2 & 3 jaar geleden in Antwerpen ook meer aanstond. Die seizoensfinale droeg wat mij betreft toch wat meer bij aan een speciale "Thuisdag". En bovendien kan ik me voorstellen dat een pretpark bezoeken én een Thuisdag bijwonen tegelijk, wel wat veel van het goede is...
0 x
-
Pearl
- Poster rang 1

"Dorien" blijft een knap ding.Christel schreef: HIER kun je overigens wat foto's vinden van de Thuisdag gisteren...
0 x
i feel almost everything