De Bedenkers

zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

oma schreef: OK, maar ik ga geen namen noemen.
Ik weet dus van iemand die zondag deelnam dat die betere concepten had, maar die niet mocht voorstellen omdat ze niet spectaculair (genoeg) waren.
Volstaat dit als "B"???
nou nee ..
:P

Eerst zien dan geloven denken we dan ...
0 x
Never put a sock in a toaster
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Iemand zal altijd wel geloven dat zijn concept het beste is é.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Devilex schreef:Iemand zal altijd wel geloven dat zijn concept het beste is é.
Als je verschillende concepten hebt, en ze kiezen er duidelijk het zwakste uit omdat de rest niet spectaculair genoeg is???
Is het dan niet duidelijk dat er wat gefoefel is?
Voor mij wel, hoor.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Ik dacht in het begin dat dit een "serieus" programma zou worden. Maar het is duidelijk weer goedkoop entertainment.

Het wordt tijd dat ze nog eens een goed showprogramma opvoeren waarvoor alleman zondagavond aan de buis gekluisterd zit. Iets zoals "Schalkse Ruiters" of "De XII Werken"
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Devilex schreef:Ik dacht in het begin dat dit een "serieus" programma zou worden. Maar het is duidelijk weer goedkoop entertainment.

Het wordt tijd dat ze nog eens een goed showprogramma opvoeren waarvoor alleman zondagavond aan de buis gekluisterd zit. Iets zoals "Schalkse Ruiters" of "De XII Werken"
(bijna)Volledig akkoord!
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Devilex schreef: Het wordt tijd dat ze nog eens een goed showprogramma opvoeren waarvoor alleman zondagavond aan de buis gekluisterd zit. Iets zoals "Schalkse Ruiters" of "De XII Werken"
Meh concepten die reeds gebruikt werden zijn misschien net niet vernieuwend genoeg. De XXII werken was lang niet wat Schalkse ruiters was. En Vanoudenhoven zijn Robland was absoluut geen hoogvlieger. Al ligt dat dan misschien weer aan de persoon in kwestie ?
De Parelvissers was dan weer wel een hele tijd het gespreksonderwerp op menige pendeltreinen. En misschien is dit wel omdat men met iets anders op de proppen kwam. Afwisseling is zeker nodig...
Maar bon Vlaanderen kan absoluut nog eens een Woestijnvisshow gebruiken op zondagavond. Wellicht komt dat wel weer op gang ... naarmate het kouder en kouder wordt ofzo ...
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

zotteken schreef:
Devilex schreef: Het wordt tijd dat ze nog eens een goed showprogramma opvoeren waarvoor alleman zondagavond aan de buis gekluisterd zit. Iets zoals "Schalkse Ruiters" of "De XII Werken"
Meh concepten die reeds gebruikt werden zijn misschien net niet vernieuwend genoeg. De XXII werken was lang niet wat Schalkse ruiters was. En Vanoudenhoven zijn Robland was absoluut geen hoogvlieger. Al ligt dat dan misschien weer aan de persoon in kwestie ?
De Parelvissers was dan weer wel een hele tijd het gespreksonderwerp op menige pendeltreinen. En misschien is dit wel omdat men met iets anders op de proppen kwam. Afwisseling is zeker nodig...
Maar bon Vlaanderen kan absoluut nog eens een Woestijnvisshow gebruiken op zondagavond. Wellicht komt dat wel weer op gang ... naarmate het kouder en kouder wordt ofzo ...
We Want DE MOL!!!!!!!!!!!!!!!
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

zotteken schreef: Maar bon Vlaanderen kan absoluut nog eens een Woestijnvisshow gebruiken op zondagavond. Wellicht komt dat wel weer op gang ... naarmate het kouder en kouder wordt ofzo ...
De VRT betaalt Woestijnvis er in ieder geval genoeg voor. ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Mette Marit schreef:
Als die Marianne meedoet dan ... :lol:

Nuja De Mol was wel een cool concept .. zou het toch liever zelf eens spelen dan weer een nieuwe reeks te zien.
Stoppen op het hoogtepunt van een reeks maakt de herinnering eraan alleen maar beter.
Vb : Expeditie Robinson is ondertussen zo uitgemolken dat ik blij ga zijn als ze eens met wat anders komen. Wat niet gezegd kan worden van De Mol , Het eiland , etc ..
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

zotteken schreef:
Mette Marit schreef:
Als die Marianne meedoet dan ... :lol:

Nuja De Mol was wel een cool concept .. zou het toch liever zelf eens spelen dan weer een nieuwe reeks te zien.
Stoppen op het hoogtepunt van een reeks maakt de herinnering eraan alleen maar beter.
Vb : Expeditie Robinson is ondertussen zo uitgemolken dat ik blij ga zijn als ze eens met wat anders komen. Wat niet gezegd kan worden van De Mol , Het eiland , etc ..
Dat vind ik dus ook. De tweede editie van "De Mol" was al niet meer zo goed, laat staan beter dan de eerste reeks. Maar ze mogen het van mij toch wel nog eens heruitzenden, liever dan nog maar eens de Kampioenen of een ander uitgemolken "koe" op te voeren.
En, "Niet voor publicattie"... dat was ook een goeie reeks, als ze dan toch persé bij herhalingen willen blijven vanwege tekort aan inspiratie om nieuwe goede tv te maken... :wink:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Misschien moeten ze maar eens een "Bedenkers" voor tv-programma's maken, want het is inderdaad soms armoe troef.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

mja, moet dan al een erg goed programma zijn om me de zondagavond terug naar één te doen kijken. Op zondagavond kijk ik eigenlijk enkel maar naar Kanaal 2 (om nog eens terug te zappen uiteindelijk voor Studio 1).

Vorige week was er in de Focus Knack even een round-up van de nieuwe programma's en eigenlijk enkel "De Keien van de Wetstraat" werd goed bevonden. De rest kwam er maar bekaaid vanaf (behalve De Provincieshow met de hakken over de sloot).
0 x
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

frank schreef:
Vorige week was er in de Focus Knack even een round-up van de nieuwe programma's en eigenlijk enkel "De Keien van de Wetstraat" werd goed bevonden. De rest kwam er maar bekaaid vanaf (behalve De Provincieshow met de hakken over de sloot).
In De Standaard kreeg De Provincieshow maar 7 / 20. De Bedenkers 11/20, geloof ik. En de nieuwe Canvasprogramma's scoorden daar ook het best.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Luc schreef:
frank schreef:
In De Standaard kreeg De Provincieshow maar 7 / 20. De Bedenkers 11/20, geloof ik. En de nieuwe Canvasprogramma's scoorden daar ook het best.
Ja, en het slechts scoorde "Slimmer dan een kind van 10" of zoiets. :)

Enfin, kan niet echt een oordeel geven over al die programma's want heb er nog niks van gezien. Maar De weg naar Mekka zou ik misschien wel graag ns zien, maar da's altijd op vrijdag als ik niet thuis ben.
0 x
Be there at ten.
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

het zat er zondag tegen tussen de twee speculoospasteuitvinders!!!

zo grappig dat was :-)
0 x
Gesloten