Oude cliffhangers Thuis

Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Nicolaske schreef:
Mieke schreef:
kittykattenfan schreef:eindigt seizoen 9 niet met de dood van jan?
Ik denk dat dat pas seizoen 10 is
Nee, hoor, het is inderdaad seizoen 9. :wink:

In seizoen 8 was het de trouw van Jan en Eva, seizoen 9 was het gevecht tussen Werner en Jan, seizoen 10 met de verkrachter en seizoen 11 Manfred-Frank. :)
achja, nu ge het zegt :oops:

Amaai dan gaat het toch op korte tijd pijlsnel bergaf tussen Jan en Eva :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Nicolaske schreef: Nee, hoor, het is inderdaad seizoen 9. :wink:

In seizoen 8 was het de trouw van Jan en Eva, seizoen 9 was het gevecht tussen Werner en Jan, seizoen 10 met de verkrachter en seizoen 11 Manfred-Frank. :)
Nochtans is er op de één-site in het archief van thuis seizoen 8 niks te vinden over Jan-Eva-Werner
En bij seizoen9 staat dit:
Wanneer Eva zwanger blijkt te zijn, is Werner ervan overtuigd dat hij de vader is van het kind. Het komt zelfs tot een gevecht tussen Jan en Werner, waarbij Werner Jan om het leven brengt. De rechter oordeelt dat het om wettige zelfverdediging gaat en Werner ontsnapt zo aan een gevangenisstraf.
Ha maar dan staat er ook dit:
Werner legt zich hier niet bij neer en de verstikkende sfeer doet Eva besluiten naar Zuid-Afrika te trekken. Voor Werner is de maat vol en hij onderneemt een zelfmoordpoging.
Dus cliffhanger seiz8 trouw Eva en Jan/seiz9 gevecht Jan en Werner, dood van Jan/ seiz10 Werner en z'n zelfmoordpoging

segggggg bijna alle cliffhangers gaan over Eva en/of Werner :shock: :roll:
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Mieke schreef:segggggg bijna alle cliffhangers gaan over Eva en/of Werner :shock: :roll:
Wees gerust, dit is de laatste. :wink:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Inderdaad, Werner komt altijd op de voorgrond wanneer de cliffhanger in de buurt komt:

Seizoen 7: Valerie dat Werner achterlaat en vertrekt naar Nieuw-Zeeland, omdat hij voor Veronique kiest
Seizoen 8: De trouw van Eva
Seizoen 9: Het gevecht met Jan
Seizoen 10: De zelfmoordpoging
Seizoen 11: Heel dat Australiëgedoe
Seizoen 12: De affaire met Maarten

Het werkt echt op mijn zenuwen, Werner doet een heel jaar niets (toch niets relevants) en aan het eind van het jaar proberen ze hem iets spannends te geven, maar omdat we geen 'band' kunnen krijgen met Werner (omdat hij heel het jaar door niet echt iets speciaals doet) vindt het publiek de verhalen met Werner aan het eind van het jaar niet spannend, en dat is de reden waarom de cliffhangers niet meer zo goed zijn als vroeger, er wordt bijna niets meer opgebouwd... :?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Nicolaske schreef:, er wordt bijna niets meer opgebouwd... :?
dit jaar toch wel hè, de affaire tussen Eva-Maarten-Werner heeft een heel seizoen geduurd :shock:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

ha, seizoen 3 eindigde zonder cliffhanger >> het eindigde met die rechtszaak waarin frank, jenny en bianca vrijgesproken werden van de moord op Neil (met de hulp van Swerts overigens die er toen nog heel wat flamboyanter uitzag).

seizoen 4 eindigde met luc die op de eerste verjaardag van franky liet uitlekken dat frank de vader is van het kind dat véronique toen baarde. En met het gevecht tussen stany (dacht ik) met kristoff en joerie dat eindigde met joerie die per ongeluk op kristoff schoot.

dat van seizoen 1 was wel nieuw voor mij. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Afbeelding

:D :D :D
0 x
Gismo1
Nog geen rang

Bericht door Gismo1 »

Bomanza schreef:Afbeelding

:D :D :D
Frank was wel razend toen hoor. :wink:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Vanavond een stukje van de uitzendingen voor volgende week gezien : er stonden 2 lijkkisten in de wagen : mama, die al een beetje aan het ontbinden was na enkele dagen in bed dood te hebben doorgebracht en nu nog gerookt wordt op de koop toe, :lol: en Maarten ???
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

daffy duck schreef:Vanavond een stukje van de uitzendingen voor volgende week gezien : er stonden 2 lijkkisten in de wagen : mama, die al een beetje aan het ontbinden was na enkele dagen in bed dood te hebben doorgebracht en nu nog gerookt wordt op de koop toe, :lol: en Maarten ???
Vermits werner in de nieuwe generiek staat en eva er pas in december uitgaat zal dit inderdaad zo zijn. Ik vind het spijtig dat de makers van thuis heel de verhaallijn zo afronden (met een megagroot cliché, de slechterik sterft en de goeie leven nog lang en gelukkig.)

Echt origineel is dit niet, als ze origineel uit de hoek wilden komen hadden ze werner of eva moeten laten sterven.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Nickos schreef:Vermits werner in de nieuwe generiek staat en eva er pas in december uitgaat zal dit inderdaad zo zijn. Ik vind het spijtig dat de makers van thuis heel de verhaallijn zo afronden (met een megagroot cliché, de slechterik sterft en de goeie leven nog lang en gelukkig.)

Echt origineel is dit niet, als ze origineel uit de hoek wilden komen hadden ze werner of eva moeten laten sterven.
Dat vind ik ook, en ze hebben het zo fel verklapt door dat van de acteurs die Werner en Eva spelen te vertellen.
Ze hadden beter niks gezegd over hun, niet in de generiek laten zien en geen beelden van hun tonen; dan was het tenminste nog spannend. Nu weten we al een maand op voorhand dat het Maarten is die zal sterven :(
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Maar ja, kijk 't is bijna tijd en ik ga toch nog es kijken na de laatste aflevering. Ge zijt fan of ge zijt het niet hé ! :lol: Kwestie van de bovenkamer weer klaar te maken voor een heel seizoen :dance:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

kheb het ook gezien

Eigelijk waren er wel veel cliffhangers dit jaar

Sam Dorien
Eva Werner Maarten
Smeekens die vertrekt????
Jenny met die doodsbrief...

Alle ben blij dat het weer begint
Dat vaste stramien kan weer beginnen

:lol:
0 x
Emmely
Nog geen rang
Contacteer:

Re:

Bericht door Emmely »

Gismo1 schreef:Hallo Johny

Seizoen 1 en 2 heb ik ook via de DVD's. Van seizoenen 3, 4 en 5 heb ik niets. Ik herinner me wel vaag Frank als clochard in de Marollen en die verpleegster... maar dat is alles.

De cliffhangers van seizoen 6, 7, 8, 10 en 11 heb ik wel. Voor seizoen 9 moet ik nu nog wat wachten (dat is nu 's middags te zien op één) en vandaag was het aflevering 1464. (eerste aflevering seizoen 9 was 1436)

Van seizoen 9 heb ik nooit iets gezien, dus kijk ik tijdens de vakantie ook naar Thuis maar dan 's middags. ;)

Maar ik heb ze wel opgenomen en heb gisteren eens naar wat afleveringen van seizoen 11 zitten kijken toen Martine verliefd werd op Werner en Erik die dan met Lilly daar te doen had. Lowieke die dan valt, dag oog, de ruzie met Marie en Leontien omwille van dat accident. En Nonkel Tuur en Jetteke en Kasper met die vlooiebeten. En dokter Geert die enkel maar op huisbezoek wilde gaan als de patiënt niet zelf kon komen... :shock: (strenge dokter) En Marianne met Walter en dat Eldorado projekt.

En zondag met die hitte héél veel gekeken naar seizoen 6 toen Jean-Pierre die smerige truuks uithaalde met Dré met die drank voor Marie terug te winnen. Of nog eens kijken naar het huwelijk van Waldek en Rosa... Ik kan uuren kijken... :D

Groetjes,
Peter
Wil je die oude cliffhangers eens naar mijn email sturen? groetjes Emmely
dit is trouwens mijn email --> emmelypeeters@hotmail.com
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Re: Oude cliffhangers Thuis

Bericht door ThomSten »

Het einde van seizoen 3 was wel uniek. Er waren GEEN cliffhangers toen, wel een happy ending (de rechtzaak tegen Jenny en Frank ivm Neil daar).

Seizoen 4 eindigde met Joeri en Kristof en een gangster (naam vergeten, dat was de leider van die jeugdbende en tevens de judoleraar van Joeri dacht ik).
Er was toen een gevecht in dat judo-lokaal.

Toen Joeri en Kristof in het ziekenhuis lagen kwam Linda hen bezoeken, dat was in het begin van seizoen 5. Seizoen 5 eindigde met Piere die Fernand deed struikelen in zijn kelder, en daarna de boel in brand stak.
0 x
Gesloten