Bah, waarom kicken al die bv's zo op Flash? Flash is rommel in mijn ogen. Erger nog, in de Flash zitten scrollbalken, en die zijn prachting een windows-look-a-like-scrollbalk, zelfs op een mac! Hieronder een screenshot:Christel schreef:http://www.leahthys.be

Nee, er zijn er ook gewoon die default tegen elk gebruik van Flash zijn zonder echt goeie argumenten.oma schreef:Ik denk niet dat het een kwestie is van afbreken, volgens mij wil ThomSTen eerder iets (anders)promoten...frank schreef:Ik vind het anders wel een enorm geslaagde website. Zeker omdat het wellicht heel goed past bij de sfeer van r theaterstuk.
Over het gebruik van Flash kan je altijd blijven zagen, het makkelijkste is altijd om iets af te breken.

Cijfers leerden me onlangs dat 99% van de Internet-gebruiker de flash-plugin staan heeft.ThomSten schreef:- niet iedereen de flash-plugin heeft,
Ook dat is een fabeltje dat misschien enkel geld voor de eerste Flash-sites jaren geleden. Er wordt telkens naar gestreefd om alles licht te houden en bij iedere versie van Flash (en zeker nu met ActionScript 3.0) is de performantie alsmaar beter. Als een flashsite traag inlaad wil dat zeggen dat hij slecht gemaakt is.ThomSten schreef:- veel mensen (meer dan je denkt!) nog surfen met een analoge internetverbinding (inbellen en zo), en dat flash-pagina's daar echt traag op gaan.

Ik denk dat je moet gaan kijken bij foto's van die Feuilletons. Misschien vind je daar wel een ( niet recente) foto van Ria.daffy duck schreef:klein vraagje : vorige week gelezen in de dag allemaal : Wim Danckaert is de zoon van Hugo Danckaert en Ria Verschaeren. Blijkbaar gekende acteurs , maar ik kan er geen gezicht opplakken. ze hebben al in heel wat Nederlandstalige feuilletons gespeeld. Ria Veschaeren zou zelfs in thuis zijn opgedoken als mevrouw Mertens ! Ik heb gezocht of ze een website hadden en op de showbizzsite, maar nergens een afbeelding te vinden. Is er iemand die hier wel een foto heeft ?

Hugo Danckaert speelde ooit in Thuis een tijdje de verzekeringsagent Vertommen. je weet misschien nog, die ooit als stroman fungeerde voor Rosa bij de verkoop van haar kapsalon en er ook wel een beetje verliefd op was. En die later een paar toeken op z'n bakkes gekregen heeft van Jean-Pierre.daffy duck schreef:klein vraagje : vorige week gelezen in de dag allemaal : Wim Danckaert is de zoon van Hugo Danckaert en Ria Verschaeren. Blijkbaar gekende acteurs , maar ik kan er geen gezicht opplakken. ze hebben al in heel wat Nederlandstalige feuilletons gespeeld. Ria Veschaeren zou zelfs in thuis zijn opgedoken als mevrouw Mertens ! Ik heb gezocht of ze een website hadden en op de showbizzsite, maar nergens een afbeelding te vinden. Is er iemand die hier wel een foto heeft ?
Ook van moeder Danckaert is geen foto te vinden via Google.lord F. schreef:Hugo Danckaert speelde ooit in Thuis een tijdje de verzekeringsagent Vertommen. je weet misschien nog, die ooit als stroman fungeerde voor Rosa bij de verkoop van haar kapsalon en er ook wel een beetje verliefd op was. En die later een paar toeken op z'n bakkes gekregen heeft van Jean-Pierre.daffy duck schreef:klein vraagje : vorige week gelezen in de dag allemaal : Wim Danckaert is de zoon van Hugo Danckaert en Ria Verschaeren. Blijkbaar gekende acteurs , maar ik kan er geen gezicht opplakken. ze hebben al in heel wat Nederlandstalige feuilletons gespeeld. Ria Veschaeren zou zelfs in thuis zijn opgedoken als mevrouw Mertens ! Ik heb gezocht of ze een website hadden en op de showbizzsite, maar nergens een afbeelding te vinden. Is er iemand die hier wel een foto heeft ?![]()
Een foto is blijkbaar moeilijk te vinden van hem