Websites van de acteurs

thuisfreak
x 435

Lien Van De Kelder Fansite

Bericht door thuisfreak »

hallo iedereen hier is mijn fan site over Lien van de kelder veel plezierveel plezier

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door thuisfreak op di 18 nov 2008, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
thuisfreak
x 435

nieuwe Ann-Manon-Sandrine fansite!

Bericht door thuisfreak »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door thuisfreak op di 18 nov 2008, 20:54, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

Voor de site zijn wij nog op zoek naar:
-mensen die screenshots kunnen maken van Ann en Sandrine
-verhalen over Ann en Sandrine voor op de site(zoals die van Ann en manon)
-mensen die overweg kunnen met een fotobewerkingsprogramma(om avaters, banners, wallpapers... of zo te maken zoals er nu al op de site staan)
...
heb je zelf nog ideeën laat het dan maar weten!
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Steph Goosens - website

Bericht door frank »

Toevallig ontdekt dat "de Cois" ook z'n eigen website heeft >> http://www.stephgoossens.be
ne propere site in ieder geval. :)

is me wel niet geheel duidelijk van wanneer hij nu al meespeelt in Thuis.
Eens op IMdB gekeken en dat zou vanaf 2002 moeten geweest zijn. Maar denk dat het toch al een aantal jaren eerder is gezien hij in het begin ook veel als "opvuller" diende in Thuis zonder echte verhaallijn.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Websites van de acteurs

Bericht door Christel »

Zojuist ben ik er via de Rode Loper achter gekomen dat ook Leah Thys inmiddels een eigen website heeft:

http://www.leahthys.be

Helemaal in "Dietrich-stijl", vrij beknopt, maar wel heel mooi vind ik :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Christel schreef:http://www.leahthys.be
Bah, waarom kicken al die bv's zo op Flash? Flash is rommel in mijn ogen. Erger nog, in de Flash zitten scrollbalken, en die zijn prachting een windows-look-a-like-scrollbalk, zelfs op een mac! Hieronder een screenshot:

Afbeelding
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ik vind het anders wel een enorm geslaagde website. Zeker omdat het wellicht heel goed past bij de sfeer van r theaterstuk.

Over het gebruik van Flash kan je altijd blijven zagen, het makkelijkste is altijd om iets af te breken. 8)
0 x
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

oma schreef:
frank schreef:Ik vind het anders wel een enorm geslaagde website. Zeker omdat het wellicht heel goed past bij de sfeer van r theaterstuk.

Over het gebruik van Flash kan je altijd blijven zagen, het makkelijkste is altijd om iets af te breken. 8)
Ik denk niet dat het een kwestie is van afbreken, volgens mij wil ThomSTen eerder iets (anders)promoten...
Nee, er zijn er ook gewoon die default tegen elk gebruik van Flash zijn zonder echt goeie argumenten.
Als Flash-ontwikkelaar krijg ik daar de kriebels van. :)

Maar één ding klopt wel >> die scroll-balk hadden ze wel beter kunnen stylen zodat ie beter geïntegreerd was in die site. ze hoefden nu niet direct de standaard scrollbalken van Flash te gebruiken.
0 x
Be there at ten.
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Ik ben tegen Flash omdat dat vaak op een totaal verkeerde manier wordt gebruikt: ipv teksten te lezen over Leah Thys zit je nu te wachten op een animatie die afspeelt. Ok, de teksten komen erna, maar je moet toch eerst die animatie bezien. :arrow:
En vergeet ook niet dat:
- niet iedereen de flash-plugin heeft,
- veel mensen (meer dan je denkt!) nog surfen met een analoge internetverbinding (inbellen en zo), en dat flash-pagina's daar echt traag op gaan.

Een website moet in de eerste plaats informatief zijn, pas op de tweede plaats speelt uiterlijk een rol. Het is niet andersom! :!:

En oma, dat heeft helemaal niets te maken met m'n voorkeur voor een bepaald soort computers. :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Zal een andere keer uitgebreider reageren maar toch even op een paar dingen reageren die pure nonsens zijn. 8)
ThomSten schreef:- niet iedereen de flash-plugin heeft,
Cijfers leerden me onlangs dat 99% van de Internet-gebruiker de flash-plugin staan heeft.
ThomSten schreef:- veel mensen (meer dan je denkt!) nog surfen met een analoge internetverbinding (inbellen en zo), en dat flash-pagina's daar echt traag op gaan.
Ook dat is een fabeltje dat misschien enkel geld voor de eerste Flash-sites jaren geleden. Er wordt telkens naar gestreefd om alles licht te houden en bij iedere versie van Flash (en zeker nu met ActionScript 3.0) is de performantie alsmaar beter. Als een flashsite traag inlaad wil dat zeggen dat hij slecht gemaakt is.
Leer er maar mee te leven dat je de komende jaren meer en meer met Flash-applicaties te maken zal hebben en zeker met de komst van Flex.
Ook voor mobiele toepassingen wordt trouwens tegenwoordig Flash gebruikt. En voor video is er niks handiger dan het FLV-formaat.

Om dus kort samen te vatten >> als je zegt dat Flash rommel is sta je hier serieus uit je nek te kletsen. :)

Maar over de site van Leah Thijs kan je idd wel zeggen dat de mogelijkheden van Flash te weinig gebruikt worden zoals het zou kunnen.
0 x
Be there at ten.
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

klein vraagje : vorige week gelezen in de dag allemaal : Wim Danckaert is de zoon van Hugo Danckaert en Ria Verschaeren. Blijkbaar gekende acteurs , maar ik kan er geen gezicht opplakken. ze hebben al in heel wat Nederlandstalige feuilletons gespeeld. Ria Veschaeren zou zelfs in thuis zijn opgedoken als mevrouw Mertens ! Ik heb gezocht of ze een website hadden en op de showbizzsite, maar nergens een afbeelding te vinden. Is er iemand die hier wel een foto heeft ?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

daffy duck schreef:klein vraagje : vorige week gelezen in de dag allemaal : Wim Danckaert is de zoon van Hugo Danckaert en Ria Verschaeren. Blijkbaar gekende acteurs , maar ik kan er geen gezicht opplakken. ze hebben al in heel wat Nederlandstalige feuilletons gespeeld. Ria Veschaeren zou zelfs in thuis zijn opgedoken als mevrouw Mertens ! Ik heb gezocht of ze een website hadden en op de showbizzsite, maar nergens een afbeelding te vinden. Is er iemand die hier wel een foto heeft ?
Ik denk dat je moet gaan kijken bij foto's van die Feuilletons. Misschien vind je daar wel een ( niet recente) foto van Ria.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:klein vraagje : vorige week gelezen in de dag allemaal : Wim Danckaert is de zoon van Hugo Danckaert en Ria Verschaeren. Blijkbaar gekende acteurs , maar ik kan er geen gezicht opplakken. ze hebben al in heel wat Nederlandstalige feuilletons gespeeld. Ria Veschaeren zou zelfs in thuis zijn opgedoken als mevrouw Mertens ! Ik heb gezocht of ze een website hadden en op de showbizzsite, maar nergens een afbeelding te vinden. Is er iemand die hier wel een foto heeft ?
Hugo Danckaert speelde ooit in Thuis een tijdje de verzekeringsagent Vertommen. je weet misschien nog, die ooit als stroman fungeerde voor Rosa bij de verkoop van haar kapsalon en er ook wel een beetje verliefd op was. En die later een paar toeken op z'n bakkes gekregen heeft van Jean-Pierre. :mrgreen:

Een foto is blijkbaar moeilijk te vinden van hem
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
Hugo Danckaert speelde ooit in Thuis een tijdje de verzekeringsagent Vertommen. je weet misschien nog, die ooit als stroman fungeerde voor Rosa bij de verkoop van haar kapsalon en er ook wel een beetje verliefd op was. En die later een paar toeken op z'n bakkes gekregen heeft van Jean-Pierre. :mrgreen:

Een foto is blijkbaar moeilijk te vinden van hem
Ook van moeder Danckaert is geen foto te vinden via Google.
Maar de volhouder wint, Daffy, succes gewenst!
0 x
Gesloten