Voor de mensen die even curieus zijn, zoeken maar!
Heroes
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
frank
- Poster rang 4

-
Mieke
- Poster rang 4

Sylar was Peter z'n schedel aant opensnijden en dat groeide gewoon terug dicht (dankzij Peter zijn gave dus)
Dan maakte Peter zich onzichtbaar, Mohinder viel van het plafond (zo ineens snap het ni goed
) en Sylar gooide een stuk glas in Peter zijn hoofd.
Mohinder weet Sylar neer te slaan, Peter is dus dood en Mohinder brengt hem naar de mama van Peter.
Waar Claire nadien het stuk glas uit zijn hoofd haalt en hij terug leeft.
Nathan en Linderman hebben het over een ontploffing en de bom, en over de politieke toekomst van Nathan. Linderman wil een ontploffing veroorzaken en Nathan als grote redder van NY naar voren schuiven; Nathan heeft toch z'n twijfels omdat de 'bom' zijn broer dus zou zijn.
Parkman, de pa van Claire en de radioactieve man weten te ontsnappen en willen de confrontatie met Linderman aangaan.
En dan ook nog iets met Linderman die het zoontje van Niki nodig heeft en hem met een list kan ontvoeren.
Dan maakte Peter zich onzichtbaar, Mohinder viel van het plafond (zo ineens snap het ni goed
Mohinder weet Sylar neer te slaan, Peter is dus dood en Mohinder brengt hem naar de mama van Peter.
Nathan en Linderman hebben het over een ontploffing en de bom, en over de politieke toekomst van Nathan. Linderman wil een ontploffing veroorzaken en Nathan als grote redder van NY naar voren schuiven; Nathan heeft toch z'n twijfels omdat de 'bom' zijn broer dus zou zijn.
Parkman, de pa van Claire en de radioactieve man weten te ontsnappen en willen de confrontatie met Linderman aangaan.
En dan ook nog iets met Linderman die het zoontje van Niki nodig heeft en hem met een list kan ontvoeren.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- kittykattenfan
- Poster rang 1

ik weet niet of hier al op geantwoord is, maar sylar werkte een kracht uit op mohinder en als peter toen sylar wegduwde werd die kracht verbroken en viel mohinder naar beneden.Mieke schreef:Sylar was Peter z'n schedel aant opensnijden en dat groeide gewoon terug dicht (dankzij Peter zijn gave dus)
Dan maakte Peter zich onzichtbaar, Mohinder viel van het plafond (zo ineens snap het ni goed) en Sylar gooide een stuk glas in Peter zijn hoofd.
En heroes is nog niet op de nederlandse tv, maar er is wel al een nederlandse fansite
0 x

-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
-
koetje36
- Poster rang 1

ik weet het einde ook al!Sandertje schreef:de onknoping is in amerika al uit en dankzij de uitvinding van het internet heb ik alle afleveringen al gezien.
Zalig einde maar zal niet veel verklappen
(als je het toch wil weten stuur me een bericht).
gezien op internet. Voor de liefhebbers die net als ik niet kunnen wachten op de ontknoping:
het is dan toch peter die ontploft en sylar is dood. Als peter onploft vliegt Nathan met peter de lucht in. Dan zie je een grote lichtbol boven New York.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ja echt stom om nu iets uit te zenden om pas 3maand later verder te gaan
Vt4
Ma over Heroes: de dvd-box zou in de winkel moeten liggen op 13/09/2007
http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
Vt4
Ma over Heroes: de dvd-box zou in de winkel moeten liggen op 13/09/2007
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

o dit is gewoonweg zalig nieuws^^Mieke schreef:Ja echt stom om nu iets uit te zenden om pas 3maand later verder te gaan![]()
Vt4![]()
Ma over Heroes: de dvd-box zou in de winkel moeten liggen op 13/09/2007![]()
0 x

-
koetje36
- Poster rang 1

-
Mieke
- Poster rang 4

Nathan dood
Maar hij was de held van de avond, haha
En Sylar dood
, die was zo cool
Peter zal wel overleven, hij kan zichzelf toch herstellen.
Maar had de laatste aflevering wel langer verwacht
, maar ik kijk toch uit naar het 2de seizoen.
Hoewel Hiro in het verleden mij niet veel kan schelen eigenlijk
Maar hij was de held van de avond, haha
En Sylar dood
Peter zal wel overleven, hij kan zichzelf toch herstellen.
Maar had de laatste aflevering wel langer verwacht
Hoewel Hiro in het verleden mij niet veel kan schelen eigenlijk
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

-
koetje36
- Poster rang 1

Ja dat verstond ik nu toch ook niet goed. Maar ja de tweede reeks zal daar meer uitleg over gevenMieke schreef:Of leeft Sylar nu toch??![]()
Was die laatste scène effe vergeten van een bloedspoor naar het riool...
Dat kan toch niet, hij kan zichzelf toch niet genezen want hij heeft Claire niet gedood![]()
Spoiler!!!Uit de spoilers die ik al heb gelezen blijkt dat zowel Peter, Sylar en Nathan terug meedoen in de tweede reeks. Ik hoop dat de spoilers kloppen. Ook gaat er in de tweede reeks nog een veel grotere slechterik zijn dan sylar. (Molly had het hier al even over). En Hiro gaat een aflvering of 6 in het verleden rondcrossen. ben eens benieuwd of mijn bron klopt.
Laatst gewijzigd door koetje36 op di 05 jun 2007, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x