De Kampioenen

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:vanochtend bij de bakker de 'aangeklede asperge' gezien - Carmen moet dringend eens een nieuwe bijnaam verzinnen, want deze 'stylo' begint een behoorlijk buikje te kweken! :shock:
:lol: :lol: :lol:
Tsja, of je had hem natuurlijk als tip kunnen geven dat hij zich maar weer eens een beetje in zijn rol als asperge moet verdiepen! :lol: :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Ze gaan deze zomer fc kampioenen opnieuw herhalen :oops: !

Op den duur wordt je da wel wat beu vindt ik !

Nieuw is wel dat de kijker de laatste week van hun herhalingsuitzending zelf mag kiezen welke aflevering ze de beste vondt en de beste afleveringen zouden dan getoont worden de laatste week van de zomer of zo
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Gertj3 schreef:Ze gaan deze zomer fc kampioenen opnieuw herhalen :oops: !

Nieuw is wel dat de kijker de laatste week van hun herhalingsuitzending zelf mag kiezen welke aflevering ze de beste vondt en de beste afleveringen zouden dan getoont worden de laatste week van de zomer of zo
Hopelijk krijgen we deze zomer zomerweer, dan kan ik de TV wel missen....
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

oma schreef:

Hopelijk krijgen we deze zomer zomerweer, dan kan ik de TV wel missen....
zolang er geen pollen in de lucht hangen is het goed 8)
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
scatman
x 435

Bericht door scatman »

Ik blijf die afleveringen met DDT nogtans graag terugzien :oops:
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Ik vind het wel leuk ik heb ook 2 dvd boxen van de Kampioenen vooral 's avonds in men bed kijk ik er wel eens naar. Is best leuk en ontspannend als afsluiting van de dag met wat chips en cola ofzo :)
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

De Kampioenen blijven populair... Vandaag is bekend geraakt welke aflevering de Kampioen der Kampioenen is: nl. Het Huwelijk. (bron: showbizzsite)

Nu ben ik eigenlijk eens benieuwd hoe jullie daar over denken. Is het verdiend of heb jij een ander Kampioen der Kampioenen?

Ikzelf vind het wel een goede keuze. Heb alle dvd's van KDK(was verkrijgbaar bij Story), dus heb ze al kunnen bekijken. Het Huwelijk is voor mij één van de beste afleveringen. Daarnaast vind ik 'Boma Surprise' en 'Bloemetjes en Bijtjes' ook keigoede afleveringen (eigenlijk alle afleveringen zijn keigoe, maar deze steken er bovenuit). Maar Het Huwelijk heeft voor mij verdiend gewonnen.

Delen jullie dezelfde mening?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

mona'ke schreef:De Kampioenen blijven populair... Vandaag is bekend geraakt welke aflevering de Kampioen der Kampioenen is: nl. Het Huwelijk. (bron: showbizzsite)
Ik kijk met plezier naar de herhalingen van de eerste reeks, maar meer moet dat voor mij niet zijn...
De beste van de beste afleveringen? Da's gewoon een (uitmelk) truk om nog maar een DVD te kunnen maken én vooral te verkopen...(volgens mij)
Ik deel dus niet dezelfde mening ook al niet omdat ik begot niet weet hoe die afleveringen die jij opnoemt verlopen...:oops:
Een gat in mijn cultuur???
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

oma schreef:
mona'ke schreef:De Kampioenen blijven populair... Vandaag is bekend geraakt welke aflevering de Kampioen der Kampioenen is: nl. Het Huwelijk. (bron: showbizzsite)

Een gat in mijn cultuur???
Tuurlijk niet. Iedereen heeft andere interesses...
Je bent eerlijk en dat is al goud waard...

Iemand anders die dezelfde mening als mij deelt?
0 x
gerrit
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door gerrit »

Wel, ik vind eigenlijk het Huwelijk één van de mindere afleveringen! :oops: :oops: Indertijd was die - dacht ik - aangekondigd als een extra lange (dubbel)aflevering, en toen we die dan gezien hadden, hadden we zoiets van: "Was het dàt nu?". Voor mij springen er 2 afleveringen uit, al heb ik van de laatste seizoenen lang niet alles gezien. De eerste was dat Xavier naar de blauwhelmen moest, maar eigenlijk naar de bierfeesten in Wieze ging (en die was ook genomineerd, dacht ik), en in de tweede ging Boma zogezegd doodgaan, maar was het eigenlijk de hond van zijn ouders die ongeneeslijk ziek was.
0 x
... there's a man in a smiling bag...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Dat waren inderdaad 2 goede afleveringen. In die eerdere reeksen zaten de verhaallijnen in bepaalde afleveringen echt nog wel goed in elkaar (en was het nog niet zo afgezaagd). De laatste reeksen moeten het meer van de slapstick hebben en het overdreven karikaturiseren (of hoe je het ook zegt :oops: ) van de personages.

Mijn keuze was: "Aardstralen", "Carmen zwanger" en "Weekend aan zee".

"Het huwelijk" vond ik ook niet zo super, maar Leah Thys maakt ook veel goed.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Luc schreef:maar Leah Thys maakt ook veel goed.
Idd, Leah speelt de rol van Madeleine wel goed. Ben benieuwd of de scenaristen nog een aflevering voorzien met Madeleine in de volgende reeksen...
0 x
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

Om niet origineel uit de hoek te komen, maar wel gemeend; ik kijk graag naar de reeks met Pico en Oscar. En daar ga ik mij nu nog 'ns aan wagen, en raar, maar bij mij was het al lang geleden dat ik die zag.
0 x
Je suis la!
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Mijn absolute nummer 1 waar ik dan ook op gestemd heb is als Xavier zogezegd bij de blauwhelmen is! Het huwelijk vind ik zeker ook niet de sterkste aflevering.....
Kheb nog niet veel naar de herhalingen gekeken deze zomer, al blijft het wel grappig moet ik toegeven....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Ja, ik vind Het huwelijk ook één van de mindere afleveringen eigenlijk..
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
Plaats reactie