Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Evaaa
x 435

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Evaaa »

Dat uitvliegen tegenover zijn moeder was nergens voor nodig. Dat Marianne in het verleden zeker manipulatief is geweest, ga ik mee akkoord, maar die bewuste tirade die Tom over de streep trok om te getuigen, was echt ingeleid door Ann en treft Marianne niet echt de schuld aan. Volgens mij had ze niet eens door dat Tom binnenkwam.

Desalniettemin, Tom is wel een topstiefvader voor Stan. Da's wel leuk om zien :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar wat doet die stomme Tom nu toch? Zich gaan verontschuldigen bij Ann! Het is de wereld op zijn kop. Tja,als ge dom zijt is het voor uw leven zeker? Ik had nu juist een beetje hoop ivm Tom, dat heeft niet lang geduurd. Hij zou zich beter met Judith bezig houden.
Laatst gewijzigd door Caligula op di 27 mei 2014, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Tom heeft vanavond gedaan wat hij moest doen!
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Tommeke is blijkbaar ook vergeten hoe razend Mayra en Ann Judith gemaakt hebben. Er zijn er dan ook een paar in thuis die last hebben van geheugenverlies. :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik ben echt de draad kwijt geloof ik... :wtf:

Onbegrijpelijk dat Tom zich is gaan verontschuldigen tegenover de persoon die Judith en hem - samen met haar vriendin - glashard voorgelogen heeft. En dan ook nog terwijl hij gewoon zijn mening verkondigd heeft tegenover de rechter. Hij heeft niks gelogen, en het enige wat "gekleurd" zou kunnen zijn door hetgeen hij de avond ervoor gezien heeft van Ann en Marianne, is zijn opmerking dat Ann hun moeder een manipulatief en egoïstisch mens genoemd heeft. De rest van zijn opsomming daar, betrof gewoon de feiten zoals deze de afgelopen maanden gebeurd zijn, en wat hij daarvan vond. Daar heeft Marianne die laatste avond totaal geen invloed op gehad...

En hoe komt het dat hij Ann ineens zomaar op haar woord gelooft? Iemand die dat huis koste wat kost wilde hebben en dus verbolgen was over de uitspraak van de rechter, en die de laatste tijd sowieso van leugens en verdraaiingen aan elkaar hangt (nota bene ook tegenover Judith en hem), al was het maar om haar liefke uit de brand te helpen?
Hij heeft Marianne zelfs niet om opheldering gevraagd, voordat hij haar de wind van voren gaf...

Marianne is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, maar ik beklaag haar inmiddels echt. Je zult zo'n kinderen hebben... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Vind het gewoon goed van Tom dat hij de banden met zijn zus blijkbaar toch niet kapot wil.
0 x
"You can call me Root"
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Awel, ik vond dat goed gezegd van Tom. :happy-cheerleadersmileyguy: :happy-partydance: :happy-partydance: :happy-cheerleadersmileyguy: En Marianne schakelde natuurlijk weer onmiddellijk in haar "verongelijkte onschuld" modus. :roll:
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ik vind ook dat Tom de juiste keuze gemaakt heeft. Nu is de vraag wat Marianne gaat doen nu ze niemand meer heeft.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ze zullen binnenkort weer allemaal wel weer snel naar Marianne lopen dat hebben ze altijd al gedaan. Ze zijn al dikwijls razend geweest op haar maar uiteindelijk komen ze toch steeds weer bij haar terecht! ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wat mij betreft hoop ik alleen maar dat Tom's gezever Ann en Mayra er niet van weerhouden om te vertrekken en salut en de kost en de wind vanachter. :dance:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tja, dat zal nu moeilijk gaan! Dom jong dat hij zich voor de kar van zijn moeder liet spannen. Soms is Tom echt een sloompie!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Is hij in het verleden ook altijd een beetje geweest hé. En je zou nu zeggen,ok sinds hij Judith gevonden heeft is er toch wel wat vooruitgang maar een genetische erfenis vaag je niet zomaar weg.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat zeker niet maar hij is in elk geval minder macho en minder aso. Eerst was het echt een enorme player! Nu gedraagd hij zich tenminste een stuk meer verantwoordelijk en dat siert hem.
0 x
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, voorlopig dan toch! Met Tom weet je nooit hé.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Als hij net zo wispelturig is als mijn Tomtom dan zeker niet. :boo:
0 x