Mayra Magiels (Muriel Bats)
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Over het algemeen niet, maar in deze situatie vind ik Marianne toch duidelijk de grote boosdoener. En waarom doet ze zo?
Slaat nergens op.
Slaat nergens op.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Waarom Marianne zo doet?
Omdat er door de 3 'volwassen' dames nooit een degelijk gesprek geweest is over wat er zich vorig jaar allemaal afgespeeld heeft misschien?
Tussen Mayra en Marianne is het al langer gewapende vrede - alleen komt dat nu pas aan de oppervlakte denk ik.
Ik ben niet blij met deze verhaallijn. Het geeft mij een déjà-vu gevoel...
Omdat er door de 3 'volwassen' dames nooit een degelijk gesprek geweest is over wat er zich vorig jaar allemaal afgespeeld heeft misschien?
Tussen Mayra en Marianne is het al langer gewapende vrede - alleen komt dat nu pas aan de oppervlakte denk ik.
Ik ben niet blij met deze verhaallijn. Het geeft mij een déjà-vu gevoel...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik zeur nog even door, hoor. Waarom moet dat zo dan? Aardig doen tegen Mayra en tegen William zulke dingen over haar zeggen. Dat is pas achterbaks. Maar, ik heb het al eerder geschreven, ze wil indruk maken op William door Mayra te vernederen en dat is niet alleen bespottelijk, maar ook heel kwalijk.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Mij valt het op dat Marianne nu pas zo vriendelijk is tegen Mayra.
Daarvoor was hun relatie toch nogal koeltjes, vond ik.
Beleefd, maar niet echt veel meer - ze verdroegen elkaar.
En natuurlijk is Marianne hier zwaar in de fout gegaan, dat heb ik hier in een eerder bericht al gezegd.
Maar Mayra speelt het spel op dezelfde manier, ondanks de vragen van Ann...
Wat ook inhoudt dat ze dingen achterhoudt voor haar partner.
Dus nee, ik vind Mayra niet beter dan Marianne.
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Daarvoor was hun relatie toch nogal koeltjes, vond ik.
Beleefd, maar niet echt veel meer - ze verdroegen elkaar.
En natuurlijk is Marianne hier zwaar in de fout gegaan, dat heb ik hier in een eerder bericht al gezegd.
Maar Mayra speelt het spel op dezelfde manier, ondanks de vragen van Ann...
Wat ook inhoudt dat ze dingen achterhoudt voor haar partner.
Dus nee, ik vind Mayra niet beter dan Marianne.
Zoveel mensen, zoveel meningen.
0 x
-
Omega
- x 435
Is dat zo? Marianne zei slechts tegen William dat ze het niet heeft voor de creaties van Mayra. Dat is een mening als een andere. Dat heeft niets met de persoon Mayra te maken.jessie V. schreef:Waarom moet dat zo dan? Aardig doen tegen Mayra en tegen William zulke dingen over haar zeggen. Dat is pas achterbaks.
Het is eerder onrealistisch dat elk ander Thuispersonage de juwelen van Mayra mooi vindt. Moest Mayra architect zijn zou het toch ook niet vanzelfsprekend zijn om haar huizen mooi te vinden?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Het ging niet alleen over de juwelen. De persoon werd duidelijk te min gevonden voor haar dochter enz. enz. Ik vind die juwelen ook niet mooi, helemaal niet. Maar dan kun je ook gewoon zeggen: die juwelen zijn niet mijn smaak. Zonder de ontwerpster als persoon te vernederen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist,het is de manier waarop hé: amper goed genoeg om op de dijk van Blankenberge te staan.
Dat zegt veel over Marianne en eigelijk zaken die we sinds lang weten: een ongelooflijk egoïstisch en bourgeois wijf.
Dat Mayra daar tegen in gaat en zegt dat haar juweel dan waarschijnlijk voor iemand anders bedoeld was vind ik normaal. Als je hoort wat Marianne over haar zegt vind ik Mayra's reactie eigelijk nog best te doen.
Even wachten tot Anneke dat te weten komt.
Dat zegt veel over Marianne en eigelijk zaken die we sinds lang weten: een ongelooflijk egoïstisch en bourgeois wijf.
Dat Mayra daar tegen in gaat en zegt dat haar juweel dan waarschijnlijk voor iemand anders bedoeld was vind ik normaal. Als je hoort wat Marianne over haar zegt vind ik Mayra's reactie eigelijk nog best te doen.
Even wachten tot Anneke dat te weten komt.
0 x
Potentia Principatum
- AnnEnMayra
- Nog geen rang
Eventjes een vrij random vraag
Heeft Mayra Sandrine geadopteerd? En als dat zo is, in welke episodes komt dat ter sprake?
Heeft Mayra Sandrine geadopteerd? En als dat zo is, in welke episodes komt dat ter sprake?
0 x

ANN ♥ MAYRA
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ze heeft haar officieel geadopteerd. Ik denk ergens vorig seizoen, rond de periode dat Mayra zo graag een kind wilde en dat dat een soort troostprijs was... Die indruk had ik toch. Maar welke afleveringen dat juist was...AnnEnMayra schreef:Eventjes een vrij random vraag
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
- AnnEnMayra
- Nog geen rang
Welke afleveringen? Allez, zo ongeveer he. Ik weet het niet meer zeker.
0 x

ANN ♥ MAYRA
-
tvx1
- x 435
Nee, het is al veel langer geleden.Duimelijntje schreef:Ze heeft haar officieel geadopteerd. Ik denk ergens vorig seizoen, rond de periode dat Mayra zo graag een kind wilde en dat dat een soort troostprijs was... Die indruk had ik toch. Maar welke afleveringen dat juist was...AnnEnMayra schreef:Eventjes een vrij random vraag
Misshien kan je hier eens je licht opsteken.AnnEnMayra schreef:Welke afleveringen? Allez, zo ongeveer he. Ik weet het niet meer zeker.
0 x