Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Die “undercover piste” is nergens op gebaseerd, maar volgens mij de beste, meest geloofwaardige uitkomst. Als Tim alles opbiecht vliegt hij achter tralies, als hij niet opbiecht en Chris sterft dan komt hij ermee weg zonder straf. Maar dan heeft hij wel een heel onderzoek gesaboteerd en een misdadiger beschermd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als Chris sterft zijn er natuurlijk nog de camerabeelden. En de vele berichtjes op Chris zijn smartphone. De lijstjes met politiecontroles, die Tim elke week stuurt, de getuigenis van John, de vele op camera geregistreerde bezoekjes van Tim (in burger) aan Chris' bedrijf, het geld dat hij hem regelmatig "geeft" en wellicht in de verborgen boekhouding staat enz.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Als hij niet undercover is en dit allemaal zal uitkomen wordt Tim toch ook een eenzaat! :crazy: Hoe kan didi hem nog steunen en rechtdenkende Sam zal hem zeker ook veroordelen. Alhoewel alles met haar gestart is met haar zwartwerk. Geld dat ze nodig had om haar veel te duur huis te kunnen financieren! :-?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Gisterenavond tijdens dat gesprek tussen Tim en creep Chris ben ik terug geswitcht naar de piste van "undercover" Trouwens, dat is denk ik begonnen op de FB groep van één "hier kom ik thuis" :shh: Toen Tim probeerde de pieren uit baardmans neus te peuteren ivm het "lijk" leek Tim helemaal anders, zijn mimiek, zijn stem. Dacht die draagt ergens een microotje of zo. Dus voorlopig geef ik Tim terug voorlopig weer krediet.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

martha schreef: di 07 jun 2022, 17:23 Toen Tim probeerde de pieren uit baardmans neus te peuteren ivm het "lijk"...
Waaruit nog maar eens bleek wat voor een slechte flik Tim is, was zooooo doorzichtig.

Nogal logisch dat Chris zei dat hij zich daar niet mee bezig houdt :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Een bedenking: Tim heeft ineens wel wat geld om te spenderen de laatste tijd.
Als hij inderdaad undercover is, dan mag hij dat smeergeld toch niet zomaar voor zichzelf houden neem ik aan?
Of willen ze de kijker op het verkeerde been zetten en hebben Sam en Tim inderdaad gewoon wat kunnen sparen? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik kan me vergissen, maar leek hij gisteren niet van plan om dat geld (dat nog in zijn hand lag) op tafel te leggen om te gebruiken voor dat feest? Het is pas toen Sam die uitleg over Veerle deed dat hij het stiekem weer wegstak.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad Tiboko, net daarom!
Als hij met medeweten van zijn oversten undercover gaat, dan kan hij dat smeergeld toch niet zomaar voor privé-doeleinden gebruiken, dacht ik.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik denk dat hij toch undercover is, gisteren zei hij tegen Harry dat het onderzoek bijna is afgerond en dat er een interventie volgt. Deze stelling kan hij niet hard maken als hij niet undercover is.
Ik hoop dat ze ons op het verkeerde been willen zetten met dat smeergeld
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Kiki_Dee schreef: wo 15 jun 2022, 13:36 ...gisteren zei hij tegen Harry dat het onderzoek bijna is afgerond.
Dat zei hij een paar weken geleden ook al tegen Harry...

Ik denk niet dat Harry dat nog gelooft, zeker niet na wat hij met zijn eigen ogen gezien heeft.

En hij werkt al zo lang met Dieter samen - het zijn niet alleen collega's, maar ook vrienden. Waarom zou hij hem niet in vertrouwen nemen, ik denk dat Dieter slimmer is dan Tim, hij zou "zijn" undercover opdracht nooit in gevaar brengen. Nee - na die zaak met Joren (dat had toen niks met Chris te maken) is Tim veranderd, hij loog zonder reden flagrant en bleef dat volhouden, tot hij niet anders meer kon.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: wo 15 jun 2022, 15:17 Waarom zou hij hem niet in vertrouwen nemen, ik denk dat Dieter slimmer is dan Tim, hij zou "zijn" undercover opdracht nooit in gevaar brengen.
Waarom niet? Misschien wel gewoon omdat Dieter getrouwd is met Nancy, de gazet van het Thuisdorp?
Ik weet niet of ik de piste van de undercover actie moet geloven, hierin volg ik Martha: soms wel en dan weer helemaal niet.
Maar hoe minder mensen van zoiets afweten, hoe beter - moest het zo zijn.
En Nancy heeft het altijd meteen door als haren Didi 'anders' doet dan normaal.
3 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: do 16 jun 2022, 09:26 Nancy, de gazet van het Thuisdorp?
Alsof Dieter letterlijk àlles wat hij van Tim te weten komt aan Nancy's neus hangt.

Als het écht belangrijk is (zoals toen in de zaak Jacques) kan hij ook tegen haar zwijgen. En Tim loopt nu sowieso het risico dat de moegetergde Harry (en of Thilly) hun mond voorbij praten tegen derden en dan loopt hij nog tig keer meer gevaar.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Maar Nancy leest Dieter als een open boek, zoals indertijd met de arrestatie van Arne bij de dood van Chinees Hua.
Daarom zijn van een undercover-operatie gewoonlijk maar een paar mensen op de hoogte.
Maar dit is speculatie. Zoals ik al zei: ik weet niet waar Tim momenteel mee bezig is.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ooooh, ik ben zo blij dat Tim undercover is! Geen karaktermoord
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Eindelijk dus bevestiging! Ik vind het wel leuk. Nu weten we ineens waarom de korpschef een nieuw personage is.

Als Dieter zijn vermoedens over Tim niet doorzegt aan de korpschef, dan zitten ze met een groot probleem vrees ik.

Mooi gedaan wel van Tim, die voor de eerste keer ooit is hij de slechterik te slim in Thuis. Neemt niet weg dat hij wél nog steeds heeft gelogen over het accident van Joren en Chris ook eens heeft laten voorbijrijden aan de alcoholcontrole. Maar blijkbaar worden die fouten kwijtgescholden nu?
0 x
Plaats reactie