Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Frank verdient nu ook een draai rond zijn oren en in feite Jacques ook, die twee zitten Bill op te jagen om dat contract te tekenen.
Dus volgens hen moet Bill dat contract blindelings tekenen , Bill heeft het recht om eerst het contract na te lezen, moest ik dat zijn wel ik zou dat niet tekenen vooraleer ik alles nagelezen heb.
We weten allemaal dat Frank niet de slimste is kwestie van contracten te tekenen maar als hij iets zou tekenen zonder na te lezen en dat achterna alles tegen hem zal keren dan is hij de eerste om moord en brand te schreeuwen.
Bill heeft dat contract toch uitgebreid gelezen voor hij tekende?
Hij heeft die bepaalde passage over 'intimiteiten' zelfs 3 keer gelezen.
En de rest twee keer.
Bob
Hij mag van Tamara denken wat hij wil en ik geef meteen toe dat zij ook lang niet de gemakkelijkste is en met tijden ontzettend onredelijk, maar een vrouw enkel en alleen beschouwen als de broedmachine 'van MIJN ZOON' is absoluut fout.
Van mij krijgt Bob om die reden ook een flinke lap om zijn oren.
Sowieso vind ik zijn manier van omgaan met vrouwen echt waardeloos. Ik kan me inmiddels met geen mogelijkheid meer voorstellen dat hij om één van zijn vriendinnen ooit echt iets gegeven heeft.
Dat wordt met de dag ook wel duidelijker...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Je hebt gelijk Christel, teleurgesteld in Bob want al ligt zijn IQ technisch hoger, zijn EQ des te lager.
Dat hij maar bij Christine blijft, soort zoekt soort.
Stan. Hij weet dat Joren geen alcohol wil en geeft hem een fles "om op te warmen" zonder hem vooraf te waarschuwen. Los daarvan, hij was nu op het goede pad en riskeert alles weer kapot te maken, zeker nu Tom het doorheeft dat die fles whisky toch wel héél snel leeg is.
Stan krijgt zeker daarvoor een goede lap, maar ook zijn moeder wat mij betreft. Met Emma kan zij wel gezellig aan tafel zitten en openlijk over Jacques vertellen , maar bij Stan is het al te veel gevraagd om eens een fatsoenlijk gesprek mee te hebben.
Voor mij krijgt Tamara maar eens een lap voor het uitvliegen tegen Paulien.
Adil krijgt er ook eentje, vanwege die onnozele en best gevoelloze reactie 'het is Nancy maar". Hetzelfde gebeurde ook met Marianne een aantal weken geleden, hij mag dringend eens wat meer inlevingsvermogen kweken in plaats van te mopperen dat het aan de ander hun karakter ligt.
Verder krijgen moeder Judith en zoon Stan er ook eentje. Zij omdat ze blijkbaar helemaal niks heeft geleerd uit de situatie van vorig jaar. Hij, omdat hij het kennelijk normaal vindt, zomaar sterke drank uit te zitten delen.
Niet boos omdat Stan de whiskyfles had geplunderd, wel omdat het zijn dure whisky is. Dat die minderjarige zich op schooldagen bezuipt, vindt hij duidelijk niet zo erg. Wél dat het met zijn drank gebeurt.
Want quote "je krijgt toch genoeg zakgeld om zelf je drank te kopen."
Oh ja Tom Die nonchalante reactie, alsof het wel oke is om spotgoedkope drank te drinken. En genoeg zakgeld om het zelf nog te kopen
En nu we toch bezig zijn, Steven en Rosa krijgen elk ook nog eentje, alleen al vanwege dat zoetzeem gedoe tussen die twee.
Doe Bob ook er maar eentje, toendertijd Tamara plots zwanger was kon meneer het niet aan, maar na een relatie (mag ik dat wel een relatie noemen?) van amper een paar maanden, is hij wel klaar om te trouwen.
Eigenlijk liever dat ze die scènes gewoon even achterwege laten. We weten nu stilaan wel dat Rosa haar patiënt met veel liefde verzorgt en dat ze intussen weer smachtende blikken werpt naar haar ex, die het wéér zo moeilijk heeft.
Een grote lap zal wel niet genoeg helpen maar mag een ferme mondsnoer voor Christine ook? Dit begint haast op stalking te lijken, nog even en ze loopt hem altijd overal achterna.