Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door Kwast »

Wat is het toch een raar mannetje. Had ook niet verwacht dat hij opeens niet meer verliefd was op Jana. Ik kan mij niet voorstellen dat deze kaper enig kans maakt, als dat al zijn bedoeling is. Lowie is soms een beetje een sneu mannetje die zijn agressie en emoties niet echt de baas lijkt te kunnen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Aan zijn reactie's van de afgelopen tijd te zien, samen met hetgeen hij tegen Jana zei over altijd haar tweede keus te zijn, heb ik toch wel het idee dat hij met zijn verstand voor Olivia gekozen heeft, maar dat zijn hart gewoon niet mee wil werken. Hij houdt gewoon van Jana, helaas...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef:Aan zijn reactie's van de afgelopen tijd te zien, samen met hetgeen hij tegen Jana zei over altijd haar tweede keus te zijn, heb ik toch wel het idee dat hij met zijn verstand voor Olivia gekozen heeft, maar dat zijn hart gewoon niet mee wil werken. Hij houdt gewoon van Jana, helaas...
Hij houdt meer van Jana dan van Olivia, maar wil zijn poppemie niet kwetsen.

Een zwaar dilemma, dat vroeg of laat tot een crash zal leiden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef:
Christel schreef:Aan zijn reactie's van de afgelopen tijd te zien, samen met hetgeen hij tegen Jana zei over altijd haar tweede keus te zijn, heb ik toch wel het idee dat hij met zijn verstand voor Olivia gekozen heeft, maar dat zijn hart gewoon niet mee wil werken. Hij houdt gewoon van Jana, helaas...
Hij houdt meer van Jana dan van Olivia, maar wil zijn poppemie niet kwetsen.

Een zwaar dilemma, dat vroeg of laat tot een crash zal leiden.
Als hij Olivia niet had willen kwetsen, dan was hij toch ook niet met Jana in bed gedoken en had hij er haar ook niet een tijdje gewoon langs gehouden? Het is dat Jana wilde dat hij koos...
Volgens mij kiest hij nu gewoon voor zijn eigen veiligheid. Jana heeft met Toon laten zien dat ze nog steeds niet 100% voor Lowie gaat, terwijl Olivia hem bijna adoreert. Dat heeft hem met beide voetjes op de grond gezet.

Maar Olivia is voor hem gewoon wat hij voor Jana altijd is geweest: 2e keus, en ik vraag me dan ook serieus af of hij er wel iets mee in zit dat hij Olivia gebruikt en bovendien kwetst met zijn gedrag. Hij zou als geen ander moeten weten hoe gemeen dat is, maar hij doet er niks mee...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Dus als ik het goed begrijp is Lowie voor Jana nog altijd 2de keus? dus hoewel "Bram" al een jaar weg is... blijft hij en hij alleen Jana's grote liefde?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

annekeHU schreef:Dus als ik het goed begrijp is Lowie voor Jana nog altijd 2de keus? dus hoewel "Bram" al een jaar weg is... blijft hij en hij alleen Jana's grote liefde?
Zo zie ik het niet.
Ik denk dat als Jana de keuze zou hebben tussen Lowie en Bram, dat ze meteen zonder nadenken voor Bram kiest.
Wat niet weg neemt dat het best mogelijk is dat ze een jongeman ontmoet waar ze even veel voor voelt.
Maar die jongeman is niet Lowie.

Dus vanuit dat opzicht is hij inderdaad voor Jana tweede keus.
Maar ik denk niet dat Bram voor eeuwig en altijd op die eerste plaats gaat staan.
Althans, dat hoop ik voor haar.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh, ik bekijk het nog anders. :) Ze heeft even tijd nodig gehad om Bram uit haar hoofd te zetten, maar da's haar intussen wel gelukt, denk ik, omdat ze wel weet dat dat een afgesloten hoofdstuk is. Alleen heeft Lowie haar eind vorig seizoen voor het blok gezet en gezien ze toen nog niet klaar was voor een nieuwe relatie is hij dan maar halsoverkop iets begonnen met Olivia.
Jana zal daarna wel gezien hebben dat ze haar kans verkeken heeft, maar ja, sommige zaken kan je nu niet forceren. :)

Nu zou Lowie wellicht wel eerste keuze zijn. Lowie heeft immers blijkbaar niet door dat Toon maar een spelletje was om ervoor te zorgen dat hij de knoop doorhakt, maar da's dus faliekant afgelopen. En momenteel vertrouwen ze elkaar niet meer en gaan ze achter iedere actie van de ander een bepaalde reden gaan zoeken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Toen Lowie aan Jana vroeg wat ze zou doen als Bram terug zou komen, was haar antwoord 'ge kunt me dat niet vragen'.
Dus of ze Bram uit haar hoofd gezet heeft, betwijfel ik.

Vandaar dat Lowie vindt dat hij altijd tweede keus zal zijn.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik denk dat Jana Bram inderdaad nog in haar hoofd heeft zitten. Op deze manier zal één ieder tweede keuze zijn in feite. Zolang ze nog met Bram in haar hoofd zit.... Lowie heeft groot gelijk dat hij geen tweede keuze wil zijn maar wat is Olivia voor hem? Hopelijk gaat die gedoe niet te lang duren want het begint wel saai te worden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef:Toen Lowie aan Jana vroeg wat ze zou doen als Bram terug zou komen, was haar antwoord 'ge kunt me dat niet vragen'.

Toen Bram al een eerste keer verdwenen was (naar Ibiza of zo) was Lowie ook al min of meer samen met Jana, maar toen Bram terugkeerde, dumpte ze hem uiteindelijk voor Bram.

Lowie weet het dus niet alleen, hij heeft het ook al ondervonden dat hij voor Jana altijd NA Bram zal komen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Tiboko schreef:
satine schreef:Toen Lowie aan Jana vroeg wat ze zou doen als Bram terug zou komen, was haar antwoord 'ge kunt me dat niet vragen'.

Toen Bram al een eerste keer verdwenen was (naar Ibiza of zo) was Lowie ook al min of meer samen met Jana, maar toen Bram terugkeerde, dumpte ze hem uiteindelijk voor Bram.

Lowie weet het dus niet alleen, hij heeft het ook al ondervonden dat hij voor Jana altijd NA Bram zal komen.
Ze was toen ook zwanger van Bram, kleine nuance. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Moet zeggen dat Lowie er sinds die tijd niet echt op vooruitgegaan is.

Nog altijd dat opvliegend ettertje, dat wild om zich heen trapt als hij zijn zin niet krijgt.

Niet echt een gastje dat je graag tot vriend zou hebben, wat zien Jana en Olijfje toch in hem ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hij zal de charmes van zijn papa hebben zeker, en hij ziet er natuurlijk ook helemaal niet slecht uit.
0 x
OiOi
Nog geen rang

Re: Psycho Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door OiOi »

Ik heb constant het gevoel dat Lowie elk moment kan uitvliegen en eender wie aanvallen. Nog steeds fluctuerende concentraties testosteron of misschien toch een antisociale persoonlijkheidsstoornis? Ik zou hem in ieder geval eens langs de psychiater sturen.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik vind Lowie op dit moment het meest irritante personage (Peggy niet meegerekend, die is sowieso buiten categorie). Hij duwt Jana van zich af, scheldt haar constant uit, maar het minste wat ze ook maar te maken heeft met een andere jongen of man beantwoordt hij met giftige blikken, steken onder water enzovoort... Dat is puur egocentrisme en hypocrisie ten top.
0 x
Gesloten