Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Bieketje schreef:Dingen in soaps kunnen eenmaal niet kloppen... In werkelijkheid gaat het allemaal veel trager... (zoals de loftverkoop, nieuwe dokter...) Maar ja, tegen wanneer wij het spannende deel te weten krijgen, moeten we 2 jaar wachten, dusja... het moet vooruit gaan é...
Tim ging trouwens eens bij Ann gaan praten, hij heeft dit nog niet gedaan....
Dan heb jij gisteren toch een stukje gemist. Hij heeft Ann netjes op haar plaats gezet.
Staat zelfs op de thuis-site: http://www.een.be/mediatheek/tag/37
johan1969 schreef:Flikske dat 'als vriend' en niet 'als agent' (maar wel in uniform) effe komt zeggen wat Ann moet doen, hoewel hij van het onderzoek gehaald is.
johan1969 schreef:Flikske dat 'als vriend' en niet 'als agent' (maar wel in uniform) effe komt zeggen wat Ann moet doen, hoewel hij van het onderzoek gehaald is.
In de aflevering van gisteren (10/12) vraagt Katrien eerst aan Lowie: hebt ge goed geslapen eigenlijk?
Frank zegt: ik had hem in ieder geval niet herkend toen dat hij vorige week voor mijne neus stond.
Dit klopt toch niet of ben ik mis? Lowie is er pas van gisteren en Frank spreekt van vorige week.
laratimmermans schreef:In de aflevering van gisteren (10/12) vraagt Katrien eerst aan Lowie: hebt ge goed geslapen eigenlijk?
Frank zegt: ik had hem in ieder geval niet herkend toen dat hij vorige week voor mijne neus stond.
Dit klopt toch niet of ben ik mis? Lowie is er pas van gisteren en Frank spreekt van vorige week.
Het weekend zit er tussen
Dus vrijdag is vorige week.
Wat er niet klopt in Thuis: er heeft nog niemand een kerstboom gezet. Niet in Winterlicht, niet bij Taxi Leo, niet in de Zus & Zo, niet bij Frank en Simonne, niet bij Franky en Tibo, niet bij Julia en Katrien, niet bij Tim en Femke, niet bij Nancy en Eddy, en zovoort en je zal het zien: op 24 december zal er overal een kerstboom staan in Thuis. Het is ook een beetje laat om dan nog een te zetten