Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
baaltje
- Nog geen rang
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ja Ann heeft één punt: Sandrien! Let op Ann de vrede is nog ver van huis hoor kind...de miserie gaat verder....politie voor Mayra...ouille...Maak je maar klaar, Anneke lief! 
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Mayra wil volledige macht over Ann. Daarom moest haar moeder weg. Met dat Paasfeest doorziet ze de truk van Marianne om met al dat vergeven contact ( lees invloed ) op Ann te krijgen. En gelijk heeft Marianne dat ze Mayra die hak zet.
Hoe sluw Mayra ook is, Marianne als tegenstander mag je niet onderschatten. Waar is dat kind trouwens ?
Hoe sluw Mayra ook is, Marianne als tegenstander mag je niet onderschatten. Waar is dat kind trouwens ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het gaat m.i. niet lang meer duren vooraleer Anneke de ware Mayra ontdekt en mama gaat niet nalaten haar bij te helpen!
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
- Sans
- Poster rang 1

Eindelijk! Dit zal wel het begin van het einde zijn voor die relatie (hoop ik).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, de sneeuwbal is aan het rollen, het gaat een echte lawine worden.
0 x
Potentia Principatum
-
YouRockMyMind
- x 435
Ik vind het toch wel een plotse wending dat Ann nu opeens het hele verhaal niet meer gelooft. Doet me wat denken aan Rosa die uit het niets de link legde tussen Peter en Femke haar kind...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Het is niet de eerste keer dat Ann haar van een leugen betrapt en overtuigend kwam het ook niet over dat ze geschokt was dat de dader Kurt was. Eerst wou Kurt geen donor zijn en nu verkracht hij Mayra zomaar ineens? Ik zou dat ook een vreemd verhaal vinden alsook nu zal Ann waarschijnlijk ook kunnen vermoeden dat het daarmee is dat ze geen pil wou nemen. Ik in Ann haar plaats zou zelf twijfelen of er wel een verkrachting is geweest zelf.YouRockMyMind schreef:Ik vind het toch wel een plotse wending dat Ann nu opeens het hele verhaal niet meer gelooft. Doet me wat denken aan Rosa die uit het niets de link legde tussen Peter en Femke haar kind...
0 x
-
YouRockMyMind
- x 435
Nadat Kurt het huis van Ann kwam binnengestormd omdat Mayra hem zat had gevoerd om zwanger te geraken was de verstandhouding tussen Kurt en Mayra niet al te best. Ik dacht dat Ann eerder een link hiernaar zou leggen en het als een wraakpoging van Kurt zou zien 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Marianne is geen klein kind meer. Die weet zelf wel wat ze moet zeggen hoor.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Nu hoopte ik echt dat Ann niet zo snel zou terug krabbelen.. maar ja tis natuurlijk weer van dat.

En de manier waarop Mayra tegen Marianne deed.. Ann zijt gij stekeblind ofzo?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja het is om u af te vragen wie er het meeste blind is Peggy of Ann!Sans schreef:Nu hoopte ik echt dat Ann niet zo snel zou terug krabbelen.. maar ja tis natuurlijk weer van dat.![]()
0 x
Potentia Principatum
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ann is niet blind, Ann is gewoon dom en heeft geen ruggengraat. Ze wil Mayra niet verliezen en daarom slikt ze alles van haar. Vod!
0 x
-
ikke
- x 435
Ann is "ziende blind"! Maar haar ogen zullen weldra opengaan en dan krijgen we (weer) een hopeloze Ann die steun zal krijgen van mama Marianne. HELP!Nickos schreef:Ann is niet blind, Ann is gewoon dom en heeft geen ruggengraat. Ze wil Mayra niet verliezen en daarom slikt ze alles van haar.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

En dan zou Marianne wel weer in het huis mogen wonen omdat ze zonder de steun en hulp van haar moeder een grote NUL is. 
0 x