Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Toen was ze jaloers omwille van Geert.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
tvx1
- x 435
Ja, maar zelfs toen de gevoelens van Geert omwille van Judith voorbij waren en Judith en Tom gevoelens kregen voor elkaar liet Marianne nog steeds geen gelegenheid voorbij gaan om haar de volle laag te geven en nu nauwelijks een paar weken later is ze ineens de ideale schoondochter. Ik vind dat gewoon hypocriet.Luc_Bomans schreef:Toen was ze jaloers omwille van Geert.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1070
- x 596
En wat zegt Marianne ervan dat Geert iedere donderdagavond gaat kaarten in de zus & zo ? 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toen het gebeuren tussen Geert en Judith voorbij was, kwam Lynn bij Judith vanwege die zogezegde verkrachting. Judith is toen mee aangifte gaan doen, en daar was Marianne boos over. Die boosheid is ook weer weggeëbd, en Marianne en Judith hebben het nog voor het proces van Tom helemaal bijgelegd.tvx1 schreef:Ja, maar zelfs toen de gevoelens van Geert omwille van Judith voorbij waren en Judith en Tom gevoelens kregen voor elkaar liet Marianne nog steeds geen gelegenheid voorbij gaan om haar de volle laag te geven en nu nauwelijks een paar weken later is ze ineens de ideale schoondochter. Ik vind dat gewoon hypocriet.Luc_Bomans schreef:Toen was ze jaloers omwille van Geert.
Op Judith persoonlijk, heeft Marianne bij mijn weten nooit commentaar gehad verder, dus dat ze een relatie tussen Tom en Judith nu toejuicht vind ik dan ook helemaal niet zo vreemd eigenlijk...
Wat betreft het kaarten van Geert op donderdagavond; daar ben ik ook wel benieuwd naar...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 720
- x 537
Geert heeft de eerste kaartavond al aan Marianne moeten beloven op tijd thuis te zijn, dat zei hij zelf. Dat is geen goed teken.
Dan denk ik: laat die man toch!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1719
- x 2656
Begrijpelijk, ze ziet haar zoon liever met een dokter dan met een taxi-chauffeuse, die dan ook nog eens de dochter is van haar aartsvijand...Christel schreef:Op Judith persoonlijk, heeft Marianne bij mijn weten nooit commentaar gehad verder, dus dat ze een relatie tussen Tom en Judith nu toejuicht vind ik dan ook helemaal niet zo vreemd eigenlijk
@ Jessie: Geert zag er toch niet al te bezorgd uit toen hij merkte dat het 'al' 1 uur was, erg ongerust om de reactie van Marianne zal hij niet geweest zijn.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 720
- x 537
Hij zei er wel bij dat hij Marianne beloofd had om het niet te laat te maken...........
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1719
- x 2656
Dat wel, maar hij gaf toch niet de indruk dat hij daar mee zat...
Misschien is Marianne wel iemand die milder wordt bij het ouder worden?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1070
- x 596
Of Marianne zit misschien liever op haar eentje te kijken naar de TV-serie "Albert II"satine schreef:Dat wel, maar hij gaf toch niet de indruk dat hij daar mee zat...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

"Ho Eddy wordt postbode? Maar eigenlijk is dat nog niet zo slecht, het is gezond, hij is altijd in de buitenlucht en vooral... met kaartjes en brieven kan je niet frauderen he?" 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- martha
- Poster rang 5

- x 1070
- x 596
-
tvx1
- x 435
Ik durf er mijn kop op verwedden dat Marianne de Zus&Zo gaat kopen. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1719
- x 2656
-
Taliver67
- Poster rang 1

Voor Jenny misschien, maar voor Rosa zou ze dit NOOIT doen, en Rosa zou daar ook NOOIT mee kunnen leven...
0 x