Waldek voelt ook wel dat er iets vierkant draait. Hij deed net alsof Julia de ene, de ware was, maar ja, dat zei hij ook al tegen Simonne. Als hij niet durft kiezen zal hij allebei verliezen.Nicolaske schreef:Ja amai, als Waldek nu nog steeds niet beseft dat Julia toch tenminste iéts in de gaten heeft...
Misschien beseft hij ergens vanbinnen wel dat ze iets moet weten, maar wil hij dat gewoon niet aanvaarden en blijft hij zich vastklampen aan andere mogelijke redenen. In ieder geval geniet ik wel een beetje van zijn foltering.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
't is te hopen maar ....volgens mij zal Simonne hem ( als Julia hem plakt) zeker wel binnensleuren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar ja, hij zei het toch in de Frens hé: vrouwen,ik begrijp er niks van! Tja,Waldekske dan moet je er niet mee beginnen hé.
Nu riskeert hij ze allebei te verliezen en gaat hij te rade moeten gaan bij...tja Ruben?
Nu riskeert hij ze allebei te verliezen en gaat hij te rade moeten gaan bij...tja Ruben?
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Misschien is dat wel de reden van de schrijvers waarom Ann zei dat Ruben biseksueel is.Caligula schreef:Maar ja, hij zei het toch in de Frens hé: vrouwen,ik begrijp er niks van! Tja,Waldekske dan moet je er niet mee beginnen hé.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waldek zit zelf in de menopauze zeker?! Man man man! En de schijnheiligheid droop er weer vanaf zoals gewoonlijk. Ik hoop dat de schrijvers niet van ons verwachten dat we medelijden met hem hebben.
0 x
-
ikke
- x 435
Waldek zit in de PENOPAUZE.Lazylady schreef:Waldek zit zelf in de menopauze zeker?! Man man man! En de schijnheiligheid droop er weer vanaf zoals gewoonlijk. Ik hoop dat de schrijvers niet van ons verwachten dat we medelijden met hem hebben.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heel juist, maar voor een man is dat toch wel vroeg hé (ik kijk naar mezelf)ikke schreef:Waldek zit in de PENOPAUZE.
Maar idd hij snapt er niks van!
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

Amai zo uit zijn vel schieten
Ik dacht regelmatig - oei - nu gaat hij haar (Julia) slaan - gelukkig gebeurde dat niet
Ik dacht regelmatig - oei - nu gaat hij haar (Julia) slaan - gelukkig gebeurde dat niet
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Ach, als je maar genoeg getergd bent, dan schiet zelfs de braafste persoon uit zijn sloeven 
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Waldek is wanhopig woest en heb geen medelijden. Kan hij het dan nog niet raden slimmeke ?
In RL was de reden nu bovengekomen maar ze heeft hem in de tang, ook al is het weer rekken.
In RL was de reden nu bovengekomen maar ze heeft hem in de tang, ook al is het weer rekken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, als Julia blijft rekken gaat de Waldek gevierendeeld worden zoals in de goede oude tijd! 
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ik ben wanhopig. Is een poolse kop nu zo verschillend van een vlaamse? Hoe komt het dat die sukkelaar dat nog altijd niet door heeft? Hoeveel hints moet ie nog krijgen zeg.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik krijg misschien iedereen tegen maar ik heb compassie met hem en begin te begrijpen dat hij Simonne liever heeft, alhoewel dat hij dan kiest voor de minst af te raden ( entre deux maux il faut choisir le moindre zoals Socrate zei )Caligula schreef:Ik ben wanhopig. Is een poolse kop nu zo verschillend van een vlaamse? Hoe komt het dat die sukkelaar dat nog altijd niet door heeft? Hoeveel hints moet ie nog krijgen zeg.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Toen hij samen was met Simonne, stiekem, deed hij ook niet zo leuk tegen Julia. Ze hinderde hem zichtbaar. Toen hij OP AANRADEN VAN YVETTE opeens stopte met Simonne was Julia ineens weer de uitverkorene. Toch wel een ietsie pietse eigenaardige situatie.
Ik heb totaal geen medelijden met Waldek al krijgen we nu wel te veel van hetzelfde te zien tussen Julia en Waldeck.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Dat vind ik ook. Waldek heeft een aanzienlijk deel van deze situatie zelf veroorzaakt, dus medelijden met hem heb ik ook echt niet.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik Julia's gedrag nu goedkeur natuurlijk, want iemand valselijk proberen van huiselijk geweld te beschuldigen e.d., gaat in mijn ogen ook echt veel te ver. Probleem is alleen dat Julia zichzelf niet meer in de hand lijkt te hebben. Ze is echt de pedalen kwijt; het bedrog van Waldek was er duidelijk teveel aan...
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik Julia's gedrag nu goedkeur natuurlijk, want iemand valselijk proberen van huiselijk geweld te beschuldigen e.d., gaat in mijn ogen ook echt veel te ver. Probleem is alleen dat Julia zichzelf niet meer in de hand lijkt te hebben. Ze is echt de pedalen kwijt; het bedrog van Waldek was er duidelijk teveel aan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..