Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door ranske »

Dat gun ik hen ook maar moest dat nu echt ? Onnozel of er zou van Peters kant een dreiging inzitten voor Peggy.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,het is Femke die het verbod aan haar been heeft,niet Peter. Hij mag Peggy zelfs uit vragen maar goed ze zouden toch beter ergens anders pannekoeken gaan eten denk ik zo. Maar in Thuis willen ze het vuurtje niet zomaar laten uitdoven natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Peggy zou wel verwacht hebben dat ze verslagen zouden bijlopen vermits ze graag eens hun gezicht had willen zien als ze het nieuws van de vrijspraak vernamen. Wel nu heeft ze eens een glimp kunnen zien dat het niet zo is en dat ze gewoon doorgaan met hun leven. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik kan best begrijpen dat zo een moment voldoening geeft, gelukkig familietje die pannekoeken zitten eten in het bijzijn van de verstoten vrouw,om het er nog eens goed in te wrijven, buiten vervolging gesteld of niet.
Maar of het nu zo verstandig was,dat is een andere zaak.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ok maar theoretisch werkt Peggy bij taxi Leo en niet in de B&B dus ....mochten ze daar misschien toch ne pannekoek gaan eten .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is waar natuurlijk, maar als ge daar naar toe gaat weet ge toch ook dat ge vroeg of laat Peggy tegen het lijf gaat lopen? En eerlijk, denkt ge niet dat dit een beetje de bedoeling was?
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Psychologische oorlogsvoering : zal meer effect hebben op Peggy dan dreiging met proces en gevangenisstraf. :thumbup:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peter vind Femke thuis en stelt een vreemde man voor als haar broer of zei ze halfbroer.
Er zijn weinig woorden die beter dan dit Peter de kast opkrijgen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, als Peter het woord halfbroer hoort dan is dat grooooot alarm! ;)
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tja, Sofie heeft hem indertijd verteld over haar verleden met Renzo. Geen wonder dat hij op zijn hoede is.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu weet ik niet of Sofie ooit gezegd heeft dat het om Renzo ging. Ze heeft hem toen verteld over haar verleden zonder de naam Renzo te laten vallen. En Femke heeft ook nooit over Renzo verteld voor zover ik weet,dus ik denk echt dat Peter tot nu niks over het bestaan van Renzo wist,wat in een normale familie uiteraard vreemd zou lijken maar in een Thuis-familie blijkbaar schering en inslag is.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Misschien dacht hij even terug aan die andere "fijne" halfbroer van Femke. :mrgreen:
Zo kwam het toch een beetje op mij over. Niet zozeer omdat Peter ook maar iets van Renzo af weet verder, want dat idee heb ik inderdaad ook niet. Ze hebben hem nogal doodgezwegen de afgelopen jaren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

In ieder geval reageerde hij raar op Renzo. Pakte meteen zijn kind af (of Renzo er mee vandoor zou gaan) en even kennis maken en elkaar voorstellen heb ik ook niet gezien. Het is tenslotte een broer van je vrouw.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:In ieder geval reageerde hij raar op Renzo. Pakte meteen zijn kind af (of Renzo er mee vandoor zou gaan) en even kennis maken en elkaar voorstellen heb ik ook niet gezien. Het is tenslotte een broer van je vrouw.
Een broer van zijn vrouw, in theorie, ja. Maar voor Peter een totaal vreemde. Dus vind ik het niet zo vreemd dat ie niet meteen familiair deed. En zijn overbezorgdheid omtrent vrouw en kind in acht genomen, kon ik zijn "raar" gedrag van gisteren wel plaatsen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:In ieder geval reageerde hij raar op Renzo. Pakte meteen zijn kind af (of Renzo er mee vandoor zou gaan) en even kennis maken en elkaar voorstellen heb ik ook niet gezien. Het is tenslotte een broer van je vrouw.
Ok maar peter heeft toch maar minder gelukkige ervaringen met "broers en/of halfbroers" van zijn vrouw ....
0 x
Plaats reactie