Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door jessie V. »

Hij is zo trots op zichzelf dat hij zijn mond niet kan houden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Peter, omdat hij blijkbaar niet eens het fatsoen op heeft kunnen brengen om Marianne op de hoogte te brengen dat er het e.e.a. opgemeten zou moeten worden in haar appartement.
Dat vind ik sowieso schandalig tegenover een huurder, maar al helemaal als je kijkt waarom Marianne vertrekt.

In feite zou niemand het verdriet van Marianne en haar familie beter moeten begrijpen dan Peter, aangezien hij zelf ook een kind verloren is, maar kennelijk is die kerel van steen of zo... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

De koopjesperiode is officieel afgelopen, maar wat lappen betreft zijn er nog heel wat in promotie... :yup:

Sowieso Sam en haar hele roddelkliek. Geef die jongen eens wat ademruimte zeg. Eerst dat gezaag over Bill en nu over zijn afwezigheid....
Dat je eens laat weten dat je er voor hem bent als hij wil praten is lief, maar dat gepush en alles meteen doorvertellen is echt niet oke.

Ook de druivelaars mogen gerust delen in de klappen. Marianne kan precies niet rap genoeg uit haar appartement weg zijn, zodat ze hun stomme wijn daar kunnen stockeren. Kunnen die niet gewoon naar Frankrijk gaan en daar hun druiven pletten? En dan nog het lef hebben om te praten over Marianne alsof zij diegene is die moeilijk doet.

Karin verdient uiteraard ook heel wat lappen en Tom eigenlijk ook wel een paar. :crazy:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:Peter, omdat hij blijkbaar niet eens het fatsoen op heeft kunnen brengen om Marianne op de hoogte te brengen dat er het e.e.a. opgemeten zou moeten worden in haar appartement.
Dat vind ik sowieso schandalig tegenover een huurder, maar al helemaal als je kijkt waarom Marianne vertrekt.

In feite zou niemand het verdriet van Marianne en haar familie beter moeten begrijpen dan Peter, aangezien hij zelf ook een kind verloren is, maar kennelijk is die kerel van steen of zo... :thumbdown:
Nee die is niet van steen. Die denkt gewoon enkel aan zichzelf. Is altijd zo geweest.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Tim en Sam. Wanneer laten die twee die jongen eens met rust. :twisted:
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Geef Frank maar ook een extra grote lap. Zich zo indringen in andermans leven en dan proberen vader en zoon te laten verzoenen , zonder met Joren rekening te houden. Ik zit in hetzelfde schuitje als Joren en zou het echt niet waarderen als iedereen zich er bij komt moeien omdat het maar terug goed komt. :roll: Wat heb ik met Joren nu te doen, hij heeft geen enkele privacy :(
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Doe maar een aantal ferme lappen aan Tania. Ze was al in mijn achting gezakt met haar pretentieuze houding tegenover Adil, maar nu is ze echt wel bij mij tot onder het vriespunt gezonken. Neemt ze haar relatie met Ann überhaupt wel serieus?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar lijkt het niet echt op :nope:
Als het nou nog in een zatte bui gebeurd was of zo, dan was het misschien nog ergens te plaatsen, maar het was al vanaf het begin duidelijk gisteravond waar ze met haar bezorgdheid om Karin op aanstuurde.
Ook namens mij een flinke lap voor Tania!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Ik had wel de indruk dat Karin al wat aangeschoten was dus dubbele lappen voor Tania. Om Ann te bedriegen vooral in de staat die ze nu is en om misbruik te maken van iemand in half beschonken toestand. En dan nog op voorhand een lap omdat ze zich er zal weten uit te l*llen.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Bob, die verdient een serieuze lap rond zijn oren. Christine is toch “maar een vriendin en zal nooit meer worden”, maar toch slapen ze nog samen, gaan ze samen eten op Valentijn ...
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Van mij krijgt Emma wel een paar lapjes, niet te hard, maar toch een beetje voelbaar.

Stan is de laatste tijd niet meer het lieve broertje die ze ervoor had, en hij mag vanaf nu wel eens een toontje lager zingen,
maar zijn zus mag toch ook een beetje subtieler en verstandiger worden.
Want ook zij heeft precies niet teveel geleerd uit de hele situatie. Er zijn plagerijtjes tussen broer en zus die wel vaker voorkomen, maar haar plaatje blijft wel erg haperen waardoor het niet plezant blijft.
Dat hij er telkens ambetant van wordt zal ze nog leuk vinden ook.

Als ze dan toch perse het nieuws wou vertellen van wat ze gezien had in de dokterspraktijk, kon ze het ook met iets minder enthousiasme doen. Ze weet maar al te goed dat hij daar niet erg blij op zal reageren.
Uiteindelijk zal Stan het toch moeten accepteren dat Tom voorgoed verleden tijd is, maar een zus die het constant op de spits aan't drijven is zal ook niet echt helpen.

En ik wacht ook nog steeds op het moment dat Judith tegen Emma durft te zeggen dat het wel genoeg is.

'
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Je neemt me de woorden uit mijn mond. Aantal lapjes voor Emma voor haar best onvolwassen geplaag, maar Stan krijgt er net wat meer voor zijn houding tegenover zijn moeder en Joren.

Oh en Nancy krijgt er ook een hele grote vanwege het zo tactloos overbrengen van het “goede nieuws” aan Marianne.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Nancy, om zomaar zonder enig overleg te beslissen dat Dieter teruggaat naar zijn oude job terwijl hij waarschijnlijk wel graag het café zou doen.
En om haar "goede nieuws" met Marianne te delen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tamara, vanwege haar grote mond tegen de politie.
Ik vind dat Tim haar nog vriendelijk behandelde, als je ziet wat voor vragen ze op hem afvuurde, gewoon omdat hij met Dries wilde komen praten. Het zou voor een echtgenote al onbeschoft en opdringerig gebracht zijn, laat staan voor een gewone vriendin...
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Tamara en Stan, toevallig ook om dezelfde redenen. Gebrek aan inlevingsvermogen en zo onvolwassenen.

En doe Nancy ook maar eentje alleen vanwege haar usual hysterische zelve.
0 x
Plaats reactie