Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Applaus voor Tom. Eindelijk iemand die zijn verstand gebruikt.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wat was dat nu voor een verhaal plots ? Die 2 flikken die zitten te wenen als baby's en het dan hebben over een Karel ....nooit iets van gehoord ! dat een accident heel erg is , akkoord maar wat kwam dat plots uit de hemel vallen ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel die Karel (nooit gezien) was een collega. Dat komt altijd wel wat zwaar aan toch?
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Volgens mij was het een manier om Sam en Tim weer dichter bij elkaar te brengen. Beiden werden veel milder door de situatie. Trouwens prachtig geacteerd door Tims acteur, want het is toch niet gemakkelijk om de kijkers de pijn te laten voelen wanneer het een personage betreft dat nooit in beeld geweest is.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vond er vandaag niets speciaals aan. Maar ik heb ook niets gezien dat mijn ergernis opwekte.
Of toch: Frank Bomans vond ik nogal boertig tegenover Steven. Overdreven vond ik het.
Morgen beter?
Of toch: Frank Bomans vond ik nogal boertig tegenover Steven. Overdreven vond ik het.
Morgen beter?
0 x
-
ikke
- x 435
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Vreselijke ergernis door Ann !!!
en de onnozele volgzaamheid van Judith

0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Rustig nounake, Marianne hoorde Ann zeggen dat haar mama niet te vertrouwen is, juist als ze vriendelijk doet.
Dat gestook van die tiek is door Marianne gecounterd door aan Judith te zeggen dat ze verhuisde.
Wat natuurlijk ook een plan is maar Judith zou nu kunnen nadenken over Ann en Marianne samenwonen met Leo ?
Ze heeft Leo nodig en nu wachten op het huishoudreglement. Wordt vervolgd
Dat gestook van die tiek is door Marianne gecounterd door aan Judith te zeggen dat ze verhuisde.
Wat natuurlijk ook een plan is maar Judith zou nu kunnen nadenken over Ann en Marianne samenwonen met Leo ?
0 x
-
Pienokiejoo
- x 435
Tis hopen dat Leo niet lang Marianne in huis moet pakken
0 x
-
ikke
- x 435
*lol* hopen Leo, hopen! Of beter nog: trek je stoute schoenen aan en zeg Marianne dat je haar graag mag, maar liever baas in eigen huis/appartement blijft! 
0 x
-
ecirvers
- x 435
Ik dacht dat die deur tussen de praktijk en de gang geïsoleerd was, dan hoor je dat toch niet.ranske schreef:Rustig nounake, Marianne hoorde Ann zeggen dat haar mama niet te vertrouwen is, juist als ze vriendelijk doet.
0 x
-
ikke
- x 435
LOL: 't was inderdaad allemaal heel duidelijk te horen. Niet normaal!ecirvers schreef:Ik dacht dat die deur tussen de praktijk en de gang geïsoleerd was, dan hoor je dat toch niet.ranske schreef:Rustig nounake, Marianne hoorde Ann zeggen dat haar mama niet te vertrouwen is, juist als ze vriendelijk doet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
-
ikke
- x 435
Ja, dat zou een logische thuisverklaring kunnen zijn.satine schreef:Misschien stond de deur gewoon op een kier?
0 x