Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Probleem is dat Jana een hopeloos geval is. 

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Zo ken ik er nog!Caligula schreef:Probleem is dat Jana een hopeloos geval is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En ik dan!ikke schreef:Zo ken ik er nog!

0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Wolverine schreef:Dimi als ik mij niet vergis.Caligula schreef:Eindelijk is ene die het juist zegt tegen Jana over Toon (hoe heet die gast ook alweer?) Een arrogante kwal!!!
Juist gezegd man!
En inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.
Je vergist je niet!

Ik vroeg me trouwens al af of Jana daar nog bevriend mee was.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Wolverine
- Nog geen rang
Blijkbaar dus wel.
Haha, na vandaag was het wel duidelijk dat ze niet meteen terecht geslaagd was voor dat rijexamen.
En dan nog net tegen den auto van Bob. Wat een onwaarschijnlijk toeval.

Haha, na vandaag was het wel duidelijk dat ze niet meteen terecht geslaagd was voor dat rijexamen.

En dan nog net tegen den auto van Bob. Wat een onwaarschijnlijk toeval.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ha,ha! Maar meiske toch, een beetje manouvreren hé, vooruit-acheruit 10 keer als het moet. Toch niet zo moeilijk. Wat hebt gij in godsnaam in uw kop? Zagemeel?
Allé nog een geluk dat het de auto was van vriendelijke Bob. Vraag me af of die niet al een beetje spijt heeft dat hij haar heeft laten passeren!
Allé nog een geluk dat het de auto was van vriendelijke Bob. Vraag me af of die niet al een beetje spijt heeft dat hij haar heeft laten passeren!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik moest wel lachen toen ze daar helemaal ingesloten stond. Als je net je rijbewijs hebt gehaald, schrik je daar toch wel even van.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Nu heeft ze hem tenminste persoonlijk uitgenodigd. Nu maar hopen dat ze slim genoeg is om het voor Toon te verzwijgen
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Als ons Jana'tje Tim was tegengekomen, dan had ze toch een boete gehad denk ik, je mag toch enkel maar rijden als je een rijbewijs in handen hebt ? Dus effe alleen rijden om het rijbewijs af te halen,mag volgens mij niet 

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Dat klopt maar in thuis als in het echte leven worden er wel eens regels overtreden.karolien85 schreef:Als ons Jana'tje Tim was tegengekomen, dan had ze toch een boete gehad denk ik, je mag toch enkel maar rijden als je een rijbewijs in handen hebt ? Dus effe alleen rijden om het rijbewijs af te halen,mag volgens mij niet

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Dat mag ook met een "voorlopig rijbewijs zonder begeleider". Maar dan moest ze wel 20u rijschool gevolgd hebben en daar twijfel ik nu aan.karolien85 schreef:Als ons Jana'tje Tim was tegengekomen, dan had ze toch een boete gehad denk ik, je mag toch enkel maar rijden als je een rijbewijs in handen hebt ? Dus effe alleen rijden om het rijbewijs af te halen,mag volgens mij niet
0 x
- Wolverine
- Nog geen rang
Volgens mij mag dat wel als je met het bewijs van een geslaagd examen rondrijdt.karolien85 schreef:Als ons Jana'tje Tim was tegengekomen, dan had ze toch een boete gehad denk ik, je mag toch enkel maar rijden als je een rijbewijs in handen hebt ? Dus effe alleen rijden om het rijbewijs af te halen,mag volgens mij niet

Logischerwijs zou dat even geldig zijn, alleen past het niet in je portefeuille.
0 x
-
- x 435
Haar voorlopig rijbewijs blijft wel geldig tot ze haar definitieve krijgt (of totdat de vervaldatum bereikt is), niet slechts tot wanneer ze geslaagd is voor het examen.karolien85 schreef:Als ons Jana'tje Tim was tegengekomen, dan had ze toch een boete gehad denk ik, je mag toch enkel maar rijden als je een rijbewijs in handen hebt ? Dus effe alleen rijden om het rijbewijs af te halen,mag volgens mij niet
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Jana is wel zo slim geweest om Toon af te wimpelen dit keer. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad!zanacht schreef:Jana is wel zo slim geweest om Toon af te wimpelen dit keer.

Ze leek zelfs echt een beetje genoeg te hebben van zijn opdringerigheid. Hopelijk houdt ze dat vol, want die flauwe eigenschappen van Toon zijn niet bepaald karaktertrekken om trots op te zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..