Dat was toch aan een glas dat ze in een colère kapot geknepen heefttvx1 schreef:Volgens mij is dat mes gewoon hetgene waarmee ze zich onlangs in de keuken van de withoeve gesneden heeft.
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Nee, ze heeft zich toch gesneden aan een glas dat ze aan het afwassen was?tvx1 schreef:Volgens mij is dat mes gewoon hetgene waarmee ze zich onlangs in de keuken van de withoeve gesneden heeft.
Dit mes heeft ze aan Waldek gegeven om tomaatjes mee te snijden.
Die wonde en dat bloed zijn haar goed van pas gekomen, blijkt nu.heidiw schreef:Dat was toch aan een glas dat ze in een colère kapot geknepen heeft
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Krijg de indruk dat ze zichzelf iets heeft aangedaan en nu de schuld in Waldek zijn schoenen probeert te schuiven.
Ik herinner me nog hoe gretig ze op een bepaald moment was dat Waldek haar zou helpen met groenten te snijden, dat was met het mes dat ze nu gevonden hebben met bloed op. Als Julia dood is dan zal Waldek alle moeite van de wereld hebben om zijn onschuld te bewijzen. Als Julia niet dood is dan zal de aap wel uit de mouw komen eens men beseft in wat voor situatie ze zich bevind. Alles hangt natuurlijk af van is ze dood of is ze niet dood. Maar hoe het ook mag zijn, het is ergens wel een erg smerige streek. Natuurlijk is vreemd gaan ook een zeer smerige streek, maar om je partner dan op zo'n manier te straffen, dat hij of zij wordt beschuldigd van moord, dat gaat wel te ver mijn gedacht.
Ik herinner me nog hoe gretig ze op een bepaald moment was dat Waldek haar zou helpen met groenten te snijden, dat was met het mes dat ze nu gevonden hebben met bloed op. Als Julia dood is dan zal Waldek alle moeite van de wereld hebben om zijn onschuld te bewijzen. Als Julia niet dood is dan zal de aap wel uit de mouw komen eens men beseft in wat voor situatie ze zich bevind. Alles hangt natuurlijk af van is ze dood of is ze niet dood. Maar hoe het ook mag zijn, het is ergens wel een erg smerige streek. Natuurlijk is vreemd gaan ook een zeer smerige streek, maar om je partner dan op zo'n manier te straffen, dat hij of zij wordt beschuldigd van moord, dat gaat wel te ver mijn gedacht.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Dat komt van te lang zwijgen en haar kas opvreten, wat Julia duidelijk niet aan kan.
't Werd 'n obsessie om Waldek en Simonne te laten boeten en zo is het uit de hand gelopen.
Heb medelijden met Pauline.
't Werd 'n obsessie om Waldek en Simonne te laten boeten en zo is het uit de hand gelopen.
Heb medelijden met Pauline.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Een gekke doortrapte toverheks !Flower-Power schreef:Krijg de indruk dat ze zichzelf iets heeft aangedaan en nu de schuld in Waldek zijn schoenen probeert te schuiven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zoals het er nu uitziet is Julia rijp voor een instelling. Enfin,dit gaat weer de lange toer op vrees ik.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Of een radeloze vrouw die compleet over haar toeren is en daardoor de weg kwijt is geraakt. Julia kwam op het laatst op mij niet echt meer over alsof ze precies de gevolgen kon overzien van haar daden. Ik hoop dan ook dat ze ongedeerd gevonden wordt en dat ze haar kunnen helpen om alles weer op een rijtje te krijgen, zowel voor haarzelf als voor haar dochters en Waldek.nounake schreef:Een gekke doortrapte toverheks !Flower-Power schreef:Krijg de indruk dat ze zichzelf iets heeft aangedaan en nu de schuld in Waldek zijn schoenen probeert te schuiven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics!!!!!!!
.
.
0 x
-
ikke
- x 435
Zo denk ik er ook over. Ik hoop maar dat ze nu gauw gevonden wordt en in niet te erbarmelijke toestand, 't was zo al erg genoeg vóór ze verdween.Christel schreef: Of een radeloze vrouw die compleet over haar toeren is en daardoor de weg kwijt is geraakt. Julia kwam op het laatst op mij niet echt meer over alsof ze precies de gevolgen kon overzien van haar daden. Ik hoop dan ook dat ze ongedeerd gevonden wordt en dat ze haar kunnen helpen om alles weer op een rijtje te krijgen, zowel voor haarzelf als voor haar dochters en Waldek.
0 x
-
alonso_fan
- Nog geen rang
Volgens mij zal Julia hoogstwaarschijnlijk naar haar dochter Katrien zijn gegaan. Als ik me niet vergis is ze verpleegkundige bij Artsen Zonder Grenzen (ik geloof in Afrika). Ik denk dat er nog later in het seizoen een brief zal gevonden worden. Nooit te vroeg victorie kraaien. Waldek is volgens mij, niet in staat zomaar een moord te plegen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Katrien is toch op de hoogte van de verdwijning van Julia?
Ze had Paulien beloofd direct te bellen als ze iets van Julia zou horen.
Tot nu toe is dat niet gebeurd, dus ik denk dat de kans klein is dat Julia naar Katrien is.
Ze had Paulien beloofd direct te bellen als ze iets van Julia zou horen.
Tot nu toe is dat niet gebeurd, dus ik denk dat de kans klein is dat Julia naar Katrien is.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Als ze al dood mocht zijn heeft ze zich waarschijnlijk met haar troebele brein iets aan gedaan. Ik kan niet geloven dat ze vermoord is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat Julia nog altijd leeft en nu op een plan aan het broeden is om Simonneke eens wat te laten "zien".
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Ben zeker dat ze leeft en Simonne nummer 2 is waarmee ze gaat afrekenen.Caligula schreef:Ik denk dat Julia nog altijd leeft en nu op een plan aan het broeden is om Simonneke eens wat te laten "zien".
Dat gedoe over dat mes en bloedvlekken begint tegen te steken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hoera,nu weten we eindelijk meer! Heu...wacht even...wat weten we nu eigenlijk? Niks verdomme! 
0 x
Potentia Principatum