Ja nie normaal - maar Femke is op dat vlak écht wel een zwak vrouwtje - destijds kon ze ook niet aan raf weerstaan. En als ze nu toch alsnog voor Tim zou kiezen zou ze het dan opbiechten? denk dat ze dat dan beter niet doet want denk dat Tim dan weg is...dirk schreef:Ik dacht dat ze Tim graag zag, maar als je door een avontuurtje van een paar minuutjes je hele relatie op het spel wil zetten...
Femke De Grote (Vanya Wellens)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Ganja
 - Poster rang 3

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
	0 x

- 
				exsencon
 - x 435

Zeg, Femke-Peter is geen avontuurtje van een paar minuten hé.

0 x

- 
				Poolaapje
 - Poster rang 3

Als ze verder willen met elkaar moeten ze het wel zo snel mogelijk zeggen tegen hun significant others. Maar Thuis kennende zal het nog wel een tijdje aanslepen met geniepig gedoe.

0 x

- Crackers
 - Poster rang 5

Femke is dan nog de getuige  van Peggy op de koop toe. Hoe hypocriet kan je zijn?

0 x

Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

- 
				exsencon
 - x 435

Peggy heeft er wel zeer, zeer sterk op aangedrongen dat Femke haar getuige zou zijn. Om voor iedereen  te laten zien dat zij het nu is en niet meer Femke. Niet dus.

0 x

- 
				ElkeM__
 - Nog geen rang

- 
				ranske
 - Poster rang 4

Femke  hield van Tim, de redder in nood maar ik had moeite hen als koppel te zien net zoals Peggy met Peter.
Femke gaat hier wel snel " whole the way " maar Peggy pikte Peter ook direkt in. Poets wederpoets.
Ook als Tim een droge flik, thuis moet hem eens een goed lief zoeken.

Femke gaat hier wel snel " whole the way " maar Peggy pikte Peter ook direkt in. Poets wederpoets.
Ook als Tim een droge flik, thuis moet hem eens een goed lief zoeken.
	0 x

- 
				Poolaapje
 - Poster rang 3

Femke en Peggy zien elkaar als goede vriendinnen, Peggy heeft haar gevraagd als vriendin, niet om Femke haar (naïeve) geluk in haar gezicht te wrijven.exsencon schreef:Peggy heeft er wel zeer, zeer sterk op aangedrongen dat Femke haar getuige zou zijn. Om voor iedereen te laten zien dat zij het nu is en niet meer Femke. Niet dus.
	0 x

- 
				exsencon
 - x 435

Dat geloof ik gewoon niet.Goede vriendinnen die mekaars mannen inpikken,komaan zeg.Poolaapje schreef:Femke en Peggy zien elkaar als goede vriendinnen, Peggy heeft haar gevraagd als vriendin, niet om Femke haar (naïeve) geluk in haar gezicht te wrijven.
	0 x

- Crackers
 - Poster rang 5

Kan Femke eigenlijk nog kinderen krijgen?

0 x

Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

- 
				Poolaapje
 - Poster rang 3

Toen Peggy iets met Peter begon, was die single. Dus veel inpikken is daar niet aan.exsencon schreef:Dat geloof ik gewoon niet.Goede vriendinnen die mekaars mannen inpikken,komaan zeg.Poolaapje schreef:Femke en Peggy zien elkaar als goede vriendinnen, Peggy heeft haar gevraagd als vriendin, niet om Femke haar (naïeve) geluk in haar gezicht te wrijven.
De situatie nu lijkt me eerder dat Peter met de voeten van beide dames rammelt.
	0 x

- 
				exsencon
 - x 435

Peter heeft gewoon zijn hart gevolgd, dat ligt bij Femke,niet bij Peggy. Peggy is hooguit een surrogaat geweest enTim jammer genoeg ook. Ik heb meer medelijden met Tim dan met Peggy want zij is de waardige dochter van haar moeder.

0 x

- Ganja
 - Poster rang 3

Ja hoor. Het is Peggy die geen kinderen meer kan krijgenCrackers schreef:Kan Femke eigenlijk nog kinderen krijgen?
En verder.
Femke zei heel de tijd dat mag niet dat kan niet en toch doet ze het
en nadien ook zo van dat kan niet - dat ze dat dan doet!! (stoppen dus)
Maar...eigenlijk denk ik dat ze toch voor Tim gaat kiezen ik denk dat de wonde bij haar te groot is om terug met Peter te beginnen dat zou alles terug naar boven halen bij haar heel de situatie van zwanger zijn en toestand met Raf en zo en lange tijd spanningen tussen haar en Peter.
Hoop alleen dat ze het niet te lang gaan rekken met een keuze maken.
	0 x

- 
				exsencon
 - x 435

Weet ik zo nog niet, ik denk dat Peter-Femke heel,heel diep zit.

0 x