Dat meen je niet! Jezus!!!Peter Jansens schreef:Daarom vond ik het ook zo belachelijk dat men in het Thuis boek beweerde dat alles met de realiteit wordt afgetoetst.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Jolanda_tje
- x 435
-
exsencon
- x 435
Tja, maar zolang zij en Geert niet willen scheiden is dat contract eigelijk waardeloos tenzij meester Courtois wil aangeklaagd worden wegens contactuele oneerbare voorstellen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat feestje ten huize Marianne na afloop van het proces met Tom, Ann, Marianne en Peter vond ik overdreven melig. Ook slecht geacteerd en volkomen ongeloofwaardig.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Een contract onder dwang is niet geldig en kan je laten annuleren... natuurlijk voor de rechtbank...Jolanda_tje schreef:Is Marianne vergeten dat ze een contract heeft getekend?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
exsencon
- x 435
Ja en dat valt nog altijd te bewijzen dat het echt dwang was. Het is zijn woord tegen het hare.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Was het niet zo of heb ik dat toen fout begrepen, dat Marianne eens vroeg aan Ivo en wat als ik mijn belofte niet na kom? en dat Ivo dan zei dat ze dan een fikse schade vergoeding (geld) moet betalen? Awel Marianne is toch rijk als ze er dan niet onderuit geraakt op een legale manier dan betaald ze hem een som en is ze er vanaf hé - maar ja zo simpel gaat het natuurlijk nooit in Thuis 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vraag me af of zo'n contract wel rechtsgeldig is ! Ze is immers nog niet gescheiden. Heeft Geert de scheidingspapieren nu al getekend of niet ? Ik denk dat wel terug in orde komt tussen GEert en Marianne !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik mis altijd de laatste 5 a 10 minuten omdat ik dan films opneem en pas om 22 u thuis ben van t werk. Gelukkig geven ze elke dag wel n korte samenvatting van de afl van de dag tevoren.
0 x
-
stefliesens
- Nog geen rang
Lynn heeft op het proces van Tom wel daardoor de waarheid vertelt, maar dan blijft het wel Marianne zelf die dat beweertexsencon schreef:Ja en dat valt nog altijd te bewijzen dat het echt dwang was. Het is zijn woord tegen het hare.
0 x
-
tvx1
- x 435
Hoor Marianne eens bezig tegenwoordig! Enkele weken (in Thuis welteverstaan) geleden liet ze nog geen enkele gelegenheid voorbijgaan om Judith de huid vol te schelden of om ze de door het slijk te halen bij Tom en nu is ze ineens de ideale schoondochter geworden? 
0 x