Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Als zijn euro na gisteravond nog niet valt weet ik het écht niet meer...

0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Zelfs dat zal je niet merken van deze slapjanus, hij is een kei in het " staren ", liegen,
verzwijgen en noem maar op. We lachten nog met Rosa maar ook toen had hij niet het lef
niet om fatsoenlijker afscheid te nemen dan vechtend om zijn koffers.
verzwijgen en noem maar op. We lachten nog met Rosa maar ook toen had hij niet het lef
niet om fatsoenlijker afscheid te nemen dan vechtend om zijn koffers.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Als ik me goed herinner hebben ze toch een lang gesprek gehad dat eindigde met Rosa's : trap het af NU!
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Dat herinner ik me niet maar daarom zal het wel zo geweest zijn. Toen Waldek later binnensloop om boven
zijn koffers te nemen was Rosa er en liep hij haar voorbij. Zij besefte de mislukking van de rode tent.
Wist dat het definitief was, wachtte beneden op 'n fatsoenlijk afscheid.Hij stormde naar buiten.
zijn koffers te nemen was Rosa er en liep hij haar voorbij. Zij besefte de mislukking van de rode tent.
Wist dat het definitief was, wachtte beneden op 'n fatsoenlijk afscheid.Hij stormde naar buiten.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hoe meer Julia zich vijandig naar Waldek gedraagt en hoe verbaasder hij reageert, hoe meer ik die vent zijn nek wil omwringen! 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik wring meeLazylady schreef:Hoe meer Julia zich vijandig naar Waldek gedraagt en hoe verbaasder hij reageert, hoe meer ik die vent zijn nek wil omwringen!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij kan niet meer volgen zeker?Lazylady schreef:Hoe meer Julia zich vijandig naar Waldek gedraagt en hoe verbaasder hij reageert, hoe meer ik die vent zijn nek wil omwringen!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is nu juist het probleem hé. Julia heeft gewoon een koes gezien, hoe kan zij nu weten dat het een afscheidskoes was? En zelfs als ze het wist was er toch ook een beginkoes hé. Waldek begrijpt het gewoon niet omdat hij niet weet wat Jula weet.
Hij had zich idd beter bezig gehouden met Julia die bovendien nog andere fysieke problemen heeft. Maar daar begrijpt ie natuurlijk niks van.
Hij had zich idd beter bezig gehouden met Julia die bovendien nog andere fysieke problemen heeft. Maar daar begrijpt ie natuurlijk niks van.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
En nu doen alsof er niets gebeurd is.
Eerst doet hij afstandelijker en bot naar Julia en nu is het weer rozengeur en maneschijn en moet zij niet moeilijk doen en is hij ocharme het slachtoffer.
0 x
-
Lazylady
- x 435
lord F. schreef:Hij kan niet meer volgen zeker?Lazylady schreef:Hoe meer Julia zich vijandig naar Waldek gedraagt en hoe verbaasder hij reageert, hoe meer ik die vent zijn nek wil omwringen!Hij heeft gebroken met Simonne en tot dan had zij totaal niks in de mot.
Ja maar dan nog! Het lijkt wel alsof da manneke totaal geen last heeft van zijn geweten, "want hij heeft toch gebroken met Simonne"?Caligula schreef:Dat is nu juist het probleem hé. Julia heeft gewoon een koes gezien, hoe kan zij nu weten dat het een afscheidskoes was? En zelfs als ze het wist was er toch ook een beginkoes hé. Waldek begrijpt het gewoon niet omdat hij niet weet wat Jula weet.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Simpele Waldek dacht dat door met Simonne te breken (of te doen alsof) hij naar Julia kon teruggaan alsof niks aan de hand was, en dat zij hem naar gewoonte weer met open armen zou ontvangen. Niet dus. Brute pech voor Waldek. Nu mag hij een tijdje zweten in onzekerheid. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,als het zo voortgaat dan toch maar terug naar Simonne met hangende pootjes? Vooraleer Frank zijn "terrein" terug inneemt.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Oei oei, zou hij nuet beter open kaart spelen? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Alleen al zijn aarzeling toen Frank vroeg of hij Julia nog wel graag zag...
Echt treurig waar Waldek mee bezig is.
Echt treurig waar Waldek mee bezig is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Ja amai, als Waldek nu nog steeds niet beseft dat Julia toch tenminste iéts in de gaten heeft...
Misschien beseft hij ergens vanbinnen wel dat ze iets moet weten, maar wil hij dat gewoon niet aanvaarden en blijft hij zich vastklampen aan andere mogelijke redenen. In ieder geval geniet ik wel een beetje van zijn foltering.
Misschien beseft hij ergens vanbinnen wel dat ze iets moet weten, maar wil hij dat gewoon niet aanvaarden en blijft hij zich vastklampen aan andere mogelijke redenen. In ieder geval geniet ik wel een beetje van zijn foltering.
0 x