Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door tvx1 »

Ikweetnix schreef:Kurt is toch gewoon een verkrachter. Het is niet omdat Mayra hem verleid heeft en ze seks hebben gehad toen hij dronken was dat dat hem het recht geeft om haar daarna te verkrachten, want dat was het wel degelijk.

Hij loopt dus niet vals onder die naam hij heeft die zelf verdient. Wat Mayra gedaan heeft is ook niet goed te praten, maar dat verandert het feit niet dat ze hem duidelijk nee zei op dat moment.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Om misverstanden te voorkomen: ik vind Kurt net zo schuldig als Mayra, hoor. Laten we van hem vooral geen slachtoffer maken :twisted:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

Ik dacht dat Kurt ook zijn job als piloot was kwijt geraakt door zijn drankgebruik en het niet nakomen van afspraken?
Alleszins niet door Mayra.

Ik vond Mayra vanavond wel heel 'warm' naar Marianne toe, hopelijk is dit niet tijdelijk.
Het riviertje mag zo wel verder kabbelen, wat mij betreft. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kurt IS een slachtoffer die iets gedaan heeft wat hij niet had mogen doen en waarvoor hij definitief geboet heeft,dus RIP.
Maar dat serpent van een Mayra leeft nog altijd.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als je die hele heksenketel van vorig seizoen in ogenschouw neemt, was Kurt een agressieveling die maar niet wou deugen, en die daarbij zelf ook totaal geen rekening hield met wat dit voor gevolgen zou kunnen hebben voor zijn kinderen. En Mayra was gewoon op zo'n gestoorde manier bezig met haar kinderwens, dat je haar normaal gesproken voor eeuwig en drie dagen zou mijden, als je ziet wat voor smerige streken ze de mensen rondom haar zonder blikken of blozen heeft aangedaan. Maar als ze Mayra als personage mee willen laten draaien in de toekomst (en daar ziet het wel naar uit), dan zullen de kijkers daar toch maar een beetje overheen moeten stappen denk ik. Hoe belachelijk dat in feite ook eigenlijk is...
satine schreef:Ik vond Mayra vanavond wel heel 'warm' naar Marianne toe, hopelijk is dit niet tijdelijk.
Het riviertje mag zo wel verder kabbelen, wat mij betreft. ;)
Hier sluit ik me dan ook graag bij aan. Blij dat die idiote en ergerlijke acties van Mayra voorbij lijken te zijn. :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:Ik snap echt niet waarom iedereen hier een beeld van Kurt wil ophangen dat dat een doodbrave sukkelaar was. Dat hij "opvliegend" was kan je Mayra niet verwijten. Hij had immers al Waldek en Jens neergeslagen voor het hele gedoe met Mayra. :roll:
Ik zie Kurt helemaal niet als een brave sukkelaar! Het idee alleen al! *kots*
Laatst gewijzigd door ikke op za 18 okt 2014, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het ook heel 'menselijk' van Mayra tgo Marianne. En idd ik denk dat het toch beter is voor Sandrine dat ze hier blijven ! En dat zou toch de belangrijkste overweging moeten zijn !
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik sluit me erbij aan, deze Mayra vind ik veel toffer dan de geschifte doos van hiervoor. :thumbup:
Toegeven, het gedrag van Marianne is ook verbeterd, hopelijk houden ze het vol.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,en toch vertrouw ik dat mens niet.
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 550

Bericht door Kiki_Dee »

Caligula schreef:Tja,en toch vertrouw ik dat mens niet.
Couldn't agree more!

Vorig seizoen was ze geschift bezig en nu plots is ze zo begripvol naar Marianne toe. Die twee konden elkaars bloed drinken!
Ik ben blij dat ze niet meer zo geschift bezig is, maar zo zie ik ze ook niet graag bezig
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mayra heeft een dermate volhardende boosaardigheid getoond dat ze niet te vertrouwen is.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Door die historie vorig seizoen zal het héél lang duren vooraleer ik Mayra terug een beetje leuk ga vinden. Ik vind zelf ook nog steeds dat zij er al bij al vrij gemakkelijk van af is gekomen.. maarja.. :eh:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind Mayra niet echt cool. Beetje een raar mens met bijzondere eigenschappen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Een mens dat bezeten was van het idee een kind te willen hebben, waardoor alle remmen los gingen. Daarvoor was ze redelijk normaal en dat begint nu weer terug te komen. Vreemd verhaal.
0 x
reda
Nog geen rang

Bericht door reda »

Vreemd en vooral ongeloofwaardig. Het is gewoon allemaal te extreem. Beetje doorslagen omdat ge graag kinderen wilt en het niet lukt, geen probleem: wat ongelukkig zijn, wat klagen, wat zagen, een paar vreemde toeren uithalen, allemaal best begrijpelijk. Maar wat zij deed was echt gewoon vies en zo ongelooflijk overdreven, dat het moeilijk is aan te nemen dat iemand daarna nog terug normaal kan zijn. En nu is het ook gewoon allemaal te. Ineens is zij overdreven redelijk en vriendelijk. Op heel korte tijd, is de verandering iets te groot.
0 x
Gesloten