Ikweetnix schreef:Kurt is toch gewoon een verkrachter. Het is niet omdat Mayra hem verleid heeft en ze seks hebben gehad toen hij dronken was dat dat hem het recht geeft om haar daarna te verkrachten, want dat was het wel degelijk.
Hij loopt dus niet vals onder die naam hij heeft die zelf verdient. Wat Mayra gedaan heeft is ook niet goed te praten, maar dat verandert het feit niet dat ze hem duidelijk nee zei op dat moment.
Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
tvx1
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Om misverstanden te voorkomen: ik vind Kurt net zo schuldig als Mayra, hoor. Laten we van hem vooral geen slachtoffer maken 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Ik dacht dat Kurt ook zijn job als piloot was kwijt geraakt door zijn drankgebruik en het niet nakomen van afspraken?
Alleszins niet door Mayra.
Ik vond Mayra vanavond wel heel 'warm' naar Marianne toe, hopelijk is dit niet tijdelijk.
Het riviertje mag zo wel verder kabbelen, wat mij betreft.
Alleszins niet door Mayra.
Ik vond Mayra vanavond wel heel 'warm' naar Marianne toe, hopelijk is dit niet tijdelijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Kurt IS een slachtoffer die iets gedaan heeft wat hij niet had mogen doen en waarvoor hij definitief geboet heeft,dus RIP.
Maar dat serpent van een Mayra leeft nog altijd.
Maar dat serpent van een Mayra leeft nog altijd.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als je die hele heksenketel van vorig seizoen in ogenschouw neemt, was Kurt een agressieveling die maar niet wou deugen, en die daarbij zelf ook totaal geen rekening hield met wat dit voor gevolgen zou kunnen hebben voor zijn kinderen. En Mayra was gewoon op zo'n gestoorde manier bezig met haar kinderwens, dat je haar normaal gesproken voor eeuwig en drie dagen zou mijden, als je ziet wat voor smerige streken ze de mensen rondom haar zonder blikken of blozen heeft aangedaan. Maar als ze Mayra als personage mee willen laten draaien in de toekomst (en daar ziet het wel naar uit), dan zullen de kijkers daar toch maar een beetje overheen moeten stappen denk ik. Hoe belachelijk dat in feite ook eigenlijk is...

Hier sluit ik me dan ook graag bij aan. Blij dat die idiote en ergerlijke acties van Mayra voorbij lijken te zijn.satine schreef:Ik vond Mayra vanavond wel heel 'warm' naar Marianne toe, hopelijk is dit niet tijdelijk.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Ik zie Kurt helemaal niet als een brave sukkelaar! Het idee alleen al! *kots*tvx1 schreef:Ik snap echt niet waarom iedereen hier een beeld van Kurt wil ophangen dat dat een doodbrave sukkelaar was. Dat hij "opvliegend" was kan je Mayra niet verwijten. Hij had immers al Waldek en Jens neergeslagen voor het hele gedoe met Mayra.
Laatst gewijzigd door ikke op za 18 okt 2014, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond het ook heel 'menselijk' van Mayra tgo Marianne. En idd ik denk dat het toch beter is voor Sandrine dat ze hier blijven ! En dat zou toch de belangrijkste overweging moeten zijn !
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik sluit me erbij aan, deze Mayra vind ik veel toffer dan de geschifte doos van hiervoor.
Toegeven, het gedrag van Marianne is ook verbeterd, hopelijk houden ze het vol.
Toegeven, het gedrag van Marianne is ook verbeterd, hopelijk houden ze het vol.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Couldn't agree more!Caligula schreef:Tja,en toch vertrouw ik dat mens niet.
Vorig seizoen was ze geschift bezig en nu plots is ze zo begripvol naar Marianne toe. Die twee konden elkaars bloed drinken!
Ik ben blij dat ze niet meer zo geschift bezig is, maar zo zie ik ze ook niet graag bezig
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Mayra heeft een dermate volhardende boosaardigheid getoond dat ze niet te vertrouwen is.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Door die historie vorig seizoen zal het héél lang duren vooraleer ik Mayra terug een beetje leuk ga vinden. Ik vind zelf ook nog steeds dat zij er al bij al vrij gemakkelijk van af is gekomen.. maarja.. 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind Mayra niet echt cool. Beetje een raar mens met bijzondere eigenschappen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Een mens dat bezeten was van het idee een kind te willen hebben, waardoor alle remmen los gingen. Daarvoor was ze redelijk normaal en dat begint nu weer terug te komen. Vreemd verhaal.
0 x
-
reda
- Nog geen rang
Vreemd en vooral ongeloofwaardig. Het is gewoon allemaal te extreem. Beetje doorslagen omdat ge graag kinderen wilt en het niet lukt, geen probleem: wat ongelukkig zijn, wat klagen, wat zagen, een paar vreemde toeren uithalen, allemaal best begrijpelijk. Maar wat zij deed was echt gewoon vies en zo ongelooflijk overdreven, dat het moeilijk is aan te nemen dat iemand daarna nog terug normaal kan zijn. En nu is het ook gewoon allemaal te. Ineens is zij overdreven redelijk en vriendelijk. Op heel korte tijd, is de verandering iets te groot.
0 x