bah! vals, degoutant, egoïstisch, slijmerig, aanpapperig, ....zijn er nog meer flatterende woorden om die afschuwelijke man te beschrijven!
Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Eerst duwt ge uw vriend en uw vrouw zo hard en zo ver mogelijk van u weg om daarna wat zoete broodjes te bakken en dan zijt ge verwonderd dat zij uw weg niet volgen omdat ze zelf ook gevoelens hebben?
En dan weer zo zeemzoet met zijn 'relax' - die man is echt een grote komediant. Soms ben ik benieuwd hoe lang het nog gaat duren eer hij ineen stuikt en het allemaal niet meer gaat aankunnen.
En dan weer zo zeemzoet met zijn 'relax' - die man is echt een grote komediant. Soms ben ik benieuwd hoe lang het nog gaat duren eer hij ineen stuikt en het allemaal niet meer gaat aankunnen.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Bob blijft mij verbazen - elke keer als ik denk dat het niet erger kan, doet hij er nog een schepje bovenop.
En om dan op deze manier Leo erbij te betrekken... BAH!!!
Kinderen tegen de andere ouder opzetten, dat doe je niet. Als dat zijn 'liefde voor onze jongen' is?
In het begin dacht ik nog dat hij het gewoon moeilijk had met de veranderingen in zijn leven, maar dit is narcisme.
En als narcisten iemand niet meer kunnen sturen of dwingen, dan doen ze dat met de omgeving.
Echt, die man heeft dringend hulp nodig voor hij nog meer schade aanricht. Zeker nu hij er een totaal onschuldig kind bij gaat betrekken, zijn eigen zoontje dan nog.
Kinderen tegen de andere ouder opzetten, dat doe je niet. Als dat zijn 'liefde voor onze jongen' is?

In het begin dacht ik nog dat hij het gewoon moeilijk had met de veranderingen in zijn leven, maar dit is narcisme.
En als narcisten iemand niet meer kunnen sturen of dwingen, dan doen ze dat met de omgeving.
Echt, die man heeft dringend hulp nodig voor hij nog meer schade aanricht. Zeker nu hij er een totaal onschuldig kind bij gaat betrekken, zijn eigen zoontje dan nog.
2 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Viv was vroeger redelijk, niet veroordelend, neutraal, tegenwoordig compleet tegenovergesteld
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb ook het idee dat hij Adil tegen Christine opzet.satine schreef: vr 19 jan 2024, 09:46 Bob blijft mij verbazen - elke keer als ik denk dat het niet erger kan, doet hij er nog een schepje bovenop.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
denk dit ook en op een heel sluwe manier! Hij moet er toch lucht van hebben dat ze bij Tilly is en hij heeft z'n 'gezelligheidsmenu' aangeboden aan Adil. Die denkt er een fijne avond van te maken met z'n vrouw. Als zij niet opdaagt zal het ferme boel zijn tussen die `2. En dat weet Bob! Hij zal natuurlijk in een hotel slapen en daar ferm in z'n handen wrijven als er miserie van komt. Doordacht en zo vals en gespeeld. Ja, clever is hij wel onze Bob, maar oh zo irritant en sluw.johan1969 schreef: za 20 jan 2024, 09:22 Ik heb ook het idee dat hij Adil tegen Christine opzet.
0 x
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Bob probeert zijn nieuwe leven naar zijn eigen zin op te richten en gaat daarbij over lijken, blijkbaar. Wat ik vooral zo frappant vind is dat iedereen daar zonder blikken of blozen in meegaat...
Vooral van Adil vind ik dat verbijsterend, want het is nou niet dat Bob het heel subtiel aanpakt, vind ik eerlijk gezegd. Het is mooi om vrienden vooruit te helpen, maar naar Lowie (toch eigenlijk een veel betere vriend van Adil) wordt niet eens geluisterd, naar Tamara ook niet, en Bob is zo ongelofelijk opdringerig aanwezig in huis...

Vooral van Adil vind ik dat verbijsterend, want het is nou niet dat Bob het heel subtiel aanpakt, vind ik eerlijk gezegd. Het is mooi om vrienden vooruit te helpen, maar naar Lowie (toch eigenlijk een veel betere vriend van Adil) wordt niet eens geluisterd, naar Tamara ook niet, en Bob is zo ongelofelijk opdringerig aanwezig in huis...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dat is toch voor 80 procent zeker in elke relatie die stuk gaat.satine schreef: vr 19 jan 2024, 09:46 Kinderen tegen de andere ouder opzetten, dat doe je niet. Als dat zijn 'liefde voor onze jongen' is?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat dit nog meer gebeurt is inderdaad waar, jammer genoeg.
Maar ik ken weinig mensen die eerst slijmerig doen alsof ze het welzijn van hun kind(eren) ontzettend belangrijk vinden om dan op deze manier achteraf leugens te vertellen.
En niet alleen tegen Leo.
Ook al is dit iets dat IRL heel vaak gebeurt, dat ouders hun kinderen tegen de andere ouder opzetten, dat maakt dit nog niet ok.
Want het is slechts 1 schakel in een lange ketting van leugens die Bob zomaar uit zijn mouw schudt en die iedereen zonder aarzelen gelooft.
Maar ik ken weinig mensen die eerst slijmerig doen alsof ze het welzijn van hun kind(eren) ontzettend belangrijk vinden om dan op deze manier achteraf leugens te vertellen.
En niet alleen tegen Leo.
Ook al is dit iets dat IRL heel vaak gebeurt, dat ouders hun kinderen tegen de andere ouder opzetten, dat maakt dit nog niet ok.
Want het is slechts 1 schakel in een lange ketting van leugens die Bob zomaar uit zijn mouw schudt en die iedereen zonder aarzelen gelooft.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Wat een creep is dat toch geworden. Vergeleken bij de huidige Bob is een sekteleider of goeroe zelfs redelijk normaal.
Ik hoop echt dat al zijn acties als een boomerang terug komen, zowel voor hem als voor het groene monster Viv.
Ik hoop echt dat al zijn acties als een boomerang terug komen, zowel voor hem als voor het groene monster Viv.
3 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het lijkt wel of Bob vriendjes wil zijn met alle exen van Lowieke om hem n hak te zetten ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Alle ??
Olivia is voorgoed weg en Emma heeft andere dingen aan haar hoofd, voor de rest ken ik geen ex'en. Ik denk dat hij Lowie via Viv met gelijke munt wil betalen, maar die (Lowie dus) zal daar niet van wakker liggen
Olivia is voorgoed weg en Emma heeft andere dingen aan haar hoofd, voor de rest ken ik geen ex'en. Ik denk dat hij Lowie via Viv met gelijke munt wil betalen, maar die (Lowie dus) zal daar niet van wakker liggen

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb me wel geërgerd aan Bob's uitspraak ivm Adil dat hij Christine zou verplichten n hoofddoek te dragen. Heel laag bij de gronds ! Daar heeft Adil nooit iets van gezegd. Hij is ook niet 'radicaal'. Het enige waaruit blijkt dat hij moslim is, is dat hij geen bier drinkt (ik ken trouwens wel moslims die bier drinken ...). Volgens mij wil Bob terug iets met Christine beginnen ...
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gekopieerd uit het topic van Christine:
Dat hij ook bij notaris zijn minzame zelf was, lag voor de hand.
Hij is de kalme, de nuchtere, degene die op het eerste zicht niks verkeerd doet en geen slechte bedoelingen heeft.
Een karaktermoord? Dat zeker wel.
Maar daar draaien de scenaristen al lang hun hand niet meer voor om - als het maar in de verhaallijn past.
Of als er iets nieuws mee kan gecreëerd worden.
Bobbelix doet nochtans zijn uiterste best om mensen tegen elkaar op te zetten.
Dat hij ook bij notaris zijn minzame zelf was, lag voor de hand.
Hij is de kalme, de nuchtere, degene die op het eerste zicht niks verkeerd doet en geen slechte bedoelingen heeft.
Een karaktermoord? Dat zeker wel.
Maar daar draaien de scenaristen al lang hun hand niet meer voor om - als het maar in de verhaallijn past.
Of als er iets nieuws mee kan gecreëerd worden.
1 x