Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door ranske »

Christel schreef:Zolang ze bij hem en Olivia in huis woont, kan ze hem te pas en te onpas uit blijven dagen en proberen voor zich te winnen, en dat is toch waar het haar uiteindelijk om lijkt te gaan...
Lowie zijn gedrag is egoistisch maar dat verlegen en onzeker meisje Jana, speelt het even
vuil tegenover haar beste vriendin. Daarom woont ze bij hen. Heel strategisch, neemt ze de tijd
doelgericht op Lowie. Dat soorten mensen heeft meestal afspraken ver van hun woonst.
Zij gaat erbij wonen. Handig wel, met Louis in zijn bed duiken als die kant van Olivia even vrij is.
:puke-front:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb weer heel wat gemist zo te lezen!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

maartenB schreef:Trouwens andersom is ook al genoeg gebeurt.

Jenny met Dré en Willy
Marianne met Geert en David

Sam met Femke en Aisha

Enzo.

De lijst is eindeloos denk ik :)
Marianne met Walter en Robert
Katrien met Tim en Stijn
Paulien met Jens en Bram
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat een onuitstaanbaar klootzakje is dat eigenlijk geworden zeg!!! :sick: :sick: :sick: Wat Jana doet is even laag, maar haar een slet noemen? Omdat ze bij een jongen zit?

En nu gaat hij terug bij Olivia, om Jana een hak te zetten. Of omdat hij zoals andere mannen in THUIS niet alleen kan zijn, dat kan natuurlijk ook. Maar dit is zo'n vuil spelletje dat ik er misselijk van word. :sick:
0 x
charlie
Nog geen rang

Bericht door charlie »

Senne Marie en Eva hadden ook een driehoeksrelatie en woonden ook in het zelfde huis.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, je kunt veel over Jana zeggen maar haar een slet noemen dat is er ver over Lowieke. Ik zou maar heel vlug met excuses voor de dag komen.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eigenlijk vind ik Lowie en Jana met de dag een onsympathieker stel worden. Het is zo gemeen wat ze doen...
Ik kan dan ook met geen mogelijkheid nog medelijden hebben met Jana (zij weet hoe het zit en heeft zelf de keuze wat ze ermee doet). Met Olivia daarentegen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:Ja, je kunt veel over Jana zeggen maar haar een slet noemen dat is er ver over Lowieke. Ik zou maar heel vlug met excuses voor de dag komen.
Het is simpel uit te leggen waarom hij dit zegt, hoe jaloerser hij wordt hoe venijniger zijn woordenschat tov Jana.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik vond het nogal zwak dat Lowie hem een player noemde - als zij een slet is, dan hij ook.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Ik vond het nogal zwak dat Lowie hem een player noemde - als zij een slet is, dan hij ook.
Ja, hoe zeggen ze dat weer? Als een vrouw met meerdere mannen naar bed gaat is het een slet, als een man met meerdere vrouwen naar bed gaat is dat stoer. :mrgreen:
(dat zegt het cliché voor de duidelijkheid)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tja, in mijn woordenboek is dat anders... ;)

Ik vraag mij af wat Lowie hoopt te bereiken met zijn gescheld - of is hij gewoon gefrustreerd omdat hij 1 van zijn speelgoedjes moet afgeven? :roll:
0 x
Etienne
Nog geen rang

Bericht door Etienne »

Deze Lowie is geen half louis waard. Hij is zelf minder waard dan een penny. Voorlopig vonnis! Hij is nog jong en hij kan mettertijd beter worden. Zoals de wijn. En als hij toch naar Kreta met Olivia ging? Het zou niet te onwaarschijnlijk eindelijk na zijn gemene scheldkannonade tegen Jana zijn maar de scenarioschrijvers hebben zowiezo drama's et vuile streken nodig om een goed verhaal te leveren. Jammer ;-)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Denk inderdaad dat hij gewoon liep te schelden uit frustratie. Hij wil maar niet voor Jana kiezen, maar ze mag ook met niemand anders zijn. Akelig, bezitterig mannetje... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Lowie is een mannetje dat steeds zijn zin moet krijgen zoniet is hij een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen. Hij lijkt op z'n vader die wil ook altijd wel zijn zin krijgen maar Luc die kan zich beheersen en is veel sluwer dan Lowie.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

"De foute man", maar dan nog in jonge(re) versie. Meer woorden moet je er niet aan vuil maken.
0 x
Gesloten