Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Het is niet omdat het in de kranten staat, dat het hier geen spoiler meer is.
Gelieve onze forumregels te volgen, je vindt ze hier: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=5&t=865
Lees misschien je privé-berichten eens...
Gelieve onze forumregels te volgen, je vindt ze hier: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=5&t=865
Lees misschien je privé-berichten eens...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5

Toen die agenten daar aan het zoeken waren dacht ik toch dat het in de omgeving van de Withoeve was.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Allez, Julia gaat in de voetsporen van de broers Bomans.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Foei Julia ! Stoppen helemaal doorgeslaan. Al vraag ik me wel af waar ze heen is.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 7
Als Paulien er niet was geweest, zou ik denken dat ze ergens veilig en wel in haar vuistje zit te lachen omdat iedereen nu zo ongerust is over haar. Maar ik geloof niet dat ze Paulien (en Katrien) bewust zo in het ongewisse zou laten.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hmm, kan ook zijn dat ze al zover heen is dat ze totaal niet stilstaat bij de gevoelens van Paulien.frankbomans schreef:Als Paulien er niet was geweest, zou ik denken dat ze ergens veilig en wel in haar vuistje zit te lachen omdat iedereen nu zo ongerust is over haar. Maar ik geloof niet dat ze Paulien (en Katrien) bewust zo in het ongewisse zou laten.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Ik denk eerder het tegendeel, dat ze dit al langer aan het plannen was en er heel helder over nadacht. Een mes met haar bloed en de vingerafdrukken van Waldek, dat doet mij terugdenken aan hoe ze Waldek tomaten liet snijden in de keuken van de Withoeve. Niet moeilijk om dat mes dan in te pakken en weer uit te halen als ze het nodig vond.lord F. schreef:Hmm, kan ook zijn dat ze al zover heen is dat ze totaal niet stilstaat bij de gevoelens van Paulien.frankbomans schreef:Als Paulien er niet was geweest, zou ik denken dat ze ergens veilig en wel in haar vuistje zit te lachen omdat iedereen nu zo ongerust is over haar. Maar ik geloof niet dat ze Paulien (en Katrien) bewust zo in het ongewisse zou laten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, dat is dikke verdachtmakerij. Ik vrees dat we daar nog wel een tijdje zoet mee gaan zijn.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Volgens mij is dat mes gewoon hetgene waarmee ze zich onlangs in de keuken van de withoeve gesneden heeft. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zoiets ja. Nogal wiedes dat daar vingerafdrukken van Waldek op te vinden zijn. Het tegendeel zou echt verwonderlijk zijn.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Welja, heel bewust voorbereid, maar ze zat dan toch volledig in haar eigen wereldje.heidiw schreef:Ik denk eerder het tegendeel, dat ze dit al langer aan het plannen was en er heel helder over nadacht. Een mes met haar bloed en de vingerafdrukken van Waldek, dat doet mij terugdenken aan hoe ze Waldek tomaten liet snijden in de keuken van de Withoeve. Niet moeilijk om dat mes dan in te pakken en weer uit te halen als ze het nodig vond.lord F. schreef:Hmm, kan ook zijn dat ze al zover heen is dat ze totaal niet stilstaat bij de gevoelens van Paulien.frankbomans schreef:Als Paulien er niet was geweest, zou ik denken dat ze ergens veilig en wel in haar vuistje zit te lachen omdat iedereen nu zo ongerust is over haar. Maar ik geloof niet dat ze Paulien (en Katrien) bewust zo in het ongewisse zou laten.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Alles wat nog niet in thuis is gebeurd, is een spoiler. That's the ruleErica schreef:Spoilers???Het staat verdomme in alle kranten vandaag.Doe eens gewoon.
Wat ik me nog altijd afvraag, of heb ik dat gemist, wat zat er nu in dat zakje wat ze had weggemoffeld? Zou dat de sleutel van het mysterie zijn?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist, ze denkt gewoon aan hoe ze Waldek (en Simonne) kan straffen zonder ook maar te denken wat ze haar kinderen aandoet want daar is ze compleet voorbij. Niks telt nog voor haar tenzij dat ene. Als ze teruggevonden wordt gaat ze wel een tijdje "onbeschikbaar" zijn.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1