Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Caligula »

Ja, erg dankbaar is dochterlief idd niet. Wie heeft haar uit de put gehaald toen Sandrine sr stierf en toen ze haar medische fout beging in die home? Enfin,ze zal mss haar oogskes nog wel opentrekken als ze erachter komt wat vrouwe Mayra allemaal van plan is. Want ze gaat erachter komen anders zou Thuis Thuis niet meer zijn hé. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Njah Marianne is natuurlijk ook wel niet helemaal onschuldig imo. Want hier wordt bvb aangehaald dat Marianne Ann steunde toen ze die medische fout begin. Wat op zekere manier waar is , maar eigenlijk heeft ze alles erger gemaakt. Marianne heeft Ann veel gesteund, maar ze is ook altijd erg controlerend geweest over Ann.

Waar ik niet mee wil goedpraten wat Ann nu doet, maar ik vind niet dat Marianne helemaal onschuldig is.
0 x
"You can call me Root"
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ze reageerde wel erg kribbig op Judith :roll:. Alsof ze wou zeggen, ha met u wil ze wel nog praten, maar met mij niet. Ja, wat wil ze. Zet anders je moeder nog eens haar huis uit :boo:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk dat ze zich de gezondheidstoestand van Marianne meer aantrekt dan ze wil laten uitschijnen.
Maar ze mag niet bezorgd zijn van haar 'liefje'...
Want bezorgd zijn om je moeder is 'tegen de relatie'...
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Ikweetnix schreef:Njah Marianne is natuurlijk ook wel niet helemaal onschuldig imo. Want hier wordt bvb aangehaald dat Marianne Ann steunde toen ze die medische fout begin. Wat op zekere manier waar is , maar eigenlijk heeft ze alles erger gemaakt. Marianne heeft Ann veel gesteund, maar ze is ook altijd erg controlerend geweest over Ann.

Waar ik niet mee wil goedpraten wat Ann nu doet, maar ik vind niet dat Marianne helemaal onschuldig is.
Tuurlijk is Marianne niet geheel onschuldig. Marianne kan als geen ander - Luc buiten beschouwing gelaten - een ander manipuleren en haar wil doordrijven. Maar haar uit haar huis laten zetten? Neen, dat gaat toch wat te ver. Ann moest gewoon de eer aan zichzelf gelaten hebben en zelf verhuizen...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ann is precies jaloers dat Judith zo goed met Marianne overeenkomt ...
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Frazer schreef:
Tuurlijk is Marianne niet geheel onschuldig. Marianne kan als geen ander - Luc buiten beschouwing gelaten - een ander manipuleren en haar wil doordrijven. Maar haar uit haar huis laten zetten? Neen, dat gaat toch wat te ver. Ann moest gewoon de eer aan zichzelf gelaten hebben en zelf verhuizen...
Dat vind ik nu ook zie want heel in begin zochten ze zelf een huis dus om er één te kopen kan voor hun geen enkel probleem zijn en zekers nu ze ondertussen nog meer kunnen sparen hebben vermits Marianne de verbouwingen betaalden (den boven en atalier) en al de rest de kuisvrouw inclusief. Toen vond Ann het toch ook geen probleem als ze naar haar praktijk moest komen maar nu niet meer hé want haar lieveke wil het zo. Ik vind dat Ann dik geprofiteerd heeft en nu wil ze het onderste van de kan.

Kan Ann nu ook niet meer verdragen dat Marianne met Judith omgaat want daar leek het wel op. Nee Anneke kwaad op haar moeder en niemand mag de naam Marianne niet meer uitspreken of ze krijgt het op haar zenuwen.
Ann kon vroeger veel meer relativeren maar nu is daar niks meer van te merken.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

johan1969 schreef:Ann is precies jaloers dat Judith zo goed met Marianne overeenkomt ...
Ik denk dat ze zich vooral ook schuldig en verantwoordelijk voelt voor diens gezondheid.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Frazer schreef:
johan1969 schreef:Ann is precies jaloers dat Judith zo goed met Marianne overeenkomt ...
Ik denk dat ze zich vooral ook schuldig en verantwoordelijk voelt voor diens gezondheid.
Ik denk niet dat zij zich schuldig en verantwoordelijk voelt hoor. Enkel dat ze zich ergert als het weer om Marianne draait want de Ann die ik zie die heeft geen gevoelens meer als het om haar moeder gaat.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

zanacht schreef:Ik denk niet dat zij zich schuldig en verantwoordelijk voelt hoor. Enkel dat ze zich ergert als het weer om Marianne draait want de Ann die ik zie die heeft geen gevoelens meer als het om haar moeder gaat.
Ik denk van wel - zie mijn reactie hierboven ;)
Ze wil niet tegen Mayra in gaan...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, idd en alhoewel ze het mss niet wil toegeven voelt Ann zich toch wel wat schuldig tov haar moeder.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
zanacht schreef:Ik denk niet dat zij zich schuldig en verantwoordelijk voelt hoor. Enkel dat ze zich ergert als het weer om Marianne draait want de Ann die ik zie die heeft geen gevoelens meer als het om haar moeder gaat.
Ik denk van wel - zie mijn reactie hierboven ;)
Ze wil niet tegen Mayra in gaan...
Ze wil inderdaad niet tegen Mayra in gaan, en ik denk ook echt wel dat ze bezorgd is, maar volgens mij is Ann ook wel verbolgen over het feit dat Marianne een tegenzet heeft gedaan d.m.v. die dagvaarding. Dat gooit ze toch zowat elke keer weer op het woord als er over haar moeder gepraat wordt...
En ze voelt zich familie-technisch misschien ook wat buitengesloten omdat Marianne en Geert haar inmiddels wat meer links laten liggen? Ann is altijd al wat jaloers aangelegd geweest, dus dat ze gisteren compleet genegeerd werd door Geert, zal waarschijnlijk ook niet geholpen hebben...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Anneke weer eens vol medelijden met Mayra maar ze zou eens moeten weten wat ze echt uitspookt.
Die schellen mogen zo snel mogelijk eens van haar ogen vallen!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Persoonlijk vind ik het allemaal hoe langer hoe zieliger worden eigenlijk, en dan niet in de zin dat ik medelijden heb met Ann. Dat is geen "houden van" meer, maar gewoon pure onderdanigheid! Mayra vertelt haar de ene leugen over de andere, en past haar verhalen aan naar gelang het haar uitkomt, maar toch stelt Ann zich geen vragen. Onvoorstelbaar... :-?
Ik snap bovendien niet dat ze op geen enkele manier in lijkt te zien dat ze zich hoe langer hoe meer aan het isoleren is van iedereen. Wie heeft ze nu nog, buiten Mayra?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Hoe verlept loopt Ann er bij. Bij patienten komt ze niet verder dan algemeenheden. Zoals bij Peter, die kirrewiet werd van door Peggy aan de ketting te liggen geeft ze ziekteverlof wat het voor hem nog erger maakte.
0 x
Gesloten