Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Caligula
- Poster rang 5

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Maar toen Mayra Kurt uitnodigde voor een drankje en hem toen blijkbaar mee naar haar nest had gelokt, heeft ze toen die juwelen niet als lokaas gebruikt?jessie V. schreef:Je hebt gelijk, hoor Ranske, maar het idee voor de samenwerking van die twee wat betreft de juwelen ging volgens mij toch echt van Kurt uit. Ik weet nog dat ik hem toen vrij opdringerig vond toen.
Om het over een vernieuwde samenwerking te hebben?
Of heb ik dat toen verkeerd begrepen?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt helemaal. In eerste instantie heeft Kurt alle mogelijke moeite gedaan om met Mayra en haar juwelenwinkel in zee te gaan, maar de tweede keer (toen Mayra inmiddels obsessief met haar kinderwens bezig was) kwam het initiatief inderdaad van haar.satine schreef:Maar toen Mayra Kurt uitnodigde voor een drankje en hem toen blijkbaar mee naar haar nest had gelokt, heeft ze toen die juwelen niet als lokaas gebruikt?jessie V. schreef:Je hebt gelijk, hoor Ranske, maar het idee voor de samenwerking van die twee wat betreft de juwelen ging volgens mij toch echt van Kurt uit. Ik weet nog dat ik hem toen vrij opdringerig vond toen.
Om het over een vernieuwde samenwerking te hebben?
Of heb ik dat toen verkeerd begrepen?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Kurt is een van haar grootste slachtoffers. Zijn leven tot een hel maken na hem verleid te hebben met alle middelen
en achteraf chanteren dat hij als verkrachter door moet gaan.Terwijl hij twee opgroeiende kinderen heeft die daar ook mee moeten leven en zijn moeder enz..Ik ken geen ander personage dat met zoveel naturel manipuleert zen emotieloos mensen kapot maakt. Dat goedmaken met Judith die niet weet wat ze echt deed was erg. Nu is de leugen extra bevestigd.
Ze had kunnen zeggen dat Kurt uiteindelijk geen verkrachter was en de waarheid vertellen.
Ze luist nog steeds iedereen er in. Dat zal nooit veranderen. Ze kreeg wellicht Guy ook knetter.
en achteraf chanteren dat hij als verkrachter door moet gaan.Terwijl hij twee opgroeiende kinderen heeft die daar ook mee moeten leven en zijn moeder enz..Ik ken geen ander personage dat met zoveel naturel manipuleert zen emotieloos mensen kapot maakt. Dat goedmaken met Judith die niet weet wat ze echt deed was erg. Nu is de leugen extra bevestigd.
Ze had kunnen zeggen dat Kurt uiteindelijk geen verkrachter was en de waarheid vertellen.
Ze luist nog steeds iedereen er in. Dat zal nooit veranderen. Ze kreeg wellicht Guy ook knetter.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, je moet het in de juiste volgorde bekijken. 
1. Kurt stelt een zakelijke deal voor aan Mayra om klanten aan te brengen voor haar juwelen (winwin voor allebei)
2. Mayra ziet Kurt als potentiële spermadonor die eerst toezegt en dan terug afhaakt omdat Judith het te weten kwam.
3. Mayra blaast hierdoor de zakelijke deal op.
4. Mayra lokt Kurt naar een bar met als voorwendsel om die zakelijke deal terug te bespreken, maar voert hem zat en vervolgens verkracht en chanteert ze hem.
5. Kurt komt wat aan lager wal, bezat zich en in een zatte bui achtervolgt en verkracht hij Mayra (en daarna ...)
1. Kurt stelt een zakelijke deal voor aan Mayra om klanten aan te brengen voor haar juwelen (winwin voor allebei)
2. Mayra ziet Kurt als potentiële spermadonor die eerst toezegt en dan terug afhaakt omdat Judith het te weten kwam.
3. Mayra blaast hierdoor de zakelijke deal op.
4. Mayra lokt Kurt naar een bar met als voorwendsel om die zakelijke deal terug te bespreken, maar voert hem zat en vervolgens verkracht en chanteert ze hem.
5. Kurt komt wat aan lager wal, bezat zich en in een zatte bui achtervolgt en verkracht hij Mayra (en daarna ...)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Maar dat is hij toch wel?ranske schreef: Ze had kunnen zeggen dat Kurt uiteindelijk geen verkrachter was en de waarheid vertellen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Hij moest rondlopen met de naam 'verkrachter ' terwijl zij het was. Had hij de waarheid gezegd, was hij zijn job als piloot kwijt. Kurt was buiten zichzelf terwijl zij weer de Frens uitgaat met 'n man vr die avond. Wat hij daarna deed is niet goed te praten. Het kostte hem zijn leven. Zij blij toe met een zwangerschap van haar verkrachter ( ? )
Dat zijn kinderen door haar avonturen hun vader indirekt verloren laat haar ijs en ijskoud. Zij is karaktergestoord.
Dat zijn kinderen door haar avonturen hun vader indirekt verloren laat haar ijs en ijskoud. Zij is karaktergestoord.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
-
ikke
- x 435
Wel ja, misschien verdient ie wel meer medelijden(erbarmen) dan Mayra.jessie V. schreef:Arme Kurt. Ik zou bijna medelijden met hem krijgen
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik ook niet,maar Kurt is dood,en zoals ze zeggen:over de doden niks dan goed. Terwijl onze lieve Mayra nog altijd vrolijk (enfin iets minder nu)rondloopt. Het enige dat zij verloren heeft is een kind dat ze verdorie nooit op zo een manier had moeten krijgen. En zeg me nu niet dat het niet haar schuld is hé.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
"Van de doden niets dan goed, vind ik dikke zever".Caligula schreef:Ik ook niet,maar Kurt is dood,en zoals ze zeggen:over de doden niks dan goed. Terwijl onze lieve Mayra nog altijd vrolijk (enfin iets minder nu)rondloopt. Het enige dat zij verloren heeft is een kind dat ze verdorie nooit op zo een manier had moeten krijgen. En zeg me nu niet dat het niet haar schuld is hé.
Maar 't blijft een feit dat Mayra door zatte Kurt verkracht werd!
En ik vind ook dat we niet moeten blijven in herhaling vallen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,dat is waar, en ik keur ook niet goed wat Kurt gedaan heeft. Maar er is volgens mij wel een enorm verschil met wat de zatte Kurt gedaan heeft (nogmaals wat ik niet goedkeur,maar rekening houdend met wat vooraf ging...) en wat die smeerlap van een Danny met Emmatje gedaan heeft hoor. Daar zit een enorm verschil in,sorry hoor.
En ga je nu zeggen:het was allebei verkrachting?
En ga je nu zeggen:het was allebei verkrachting?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Dat is niet waar. Ze heeft gedreigd dat te vertellen als hij iets over wat die avond gebeurd was zou verteld hebben. Hij heeft echter nooit tegen iemand iets verteld heeft en dus heeft ze haar dreiging nooit moeten uitvoeren. Hij enige beeld dat Judith en Tom daar dus aan over hielden was dat hij een geweldenaar was die Mayra bij de keel gevlogen was. Ik snap echt niet waarom iedereen hier een beeld van Kurt wil ophangen dat dat een doodbrave sukkelaar was. Dat hij "opvliegend" was kan je Mayra niet verwijten. Hij had immers al Waldek en Jens neergeslagen voor het hele gedoe met Mayra.ranske schreef:Hij moest rondlopen met de naam 'verkrachter ' terwijl zij het was. Had hij de waarheid gezegd, was hij zijn job als piloot kwijt. Kurt was buiten zichzelf terwijl zij weer de Frens uitgaat met 'n man vr die avond. Wat hij daarna deed is niet goed te praten. Het kostte hem zijn leven. Zij blij toe met een zwangerschap van haar verkrachter ( ? )
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Kurt is toch gewoon een verkrachter. Het is niet omdat Mayra hem verleid heeft en ze seks hebben gehad toen hij dronken was dat dat hem het recht geeft om haar daarna te verkrachten, want dat was het wel degelijk.
Hij loopt dus niet vals onder die naam hij heeft die zelf verdient. Wat Mayra gedaan heeft is ook niet goed te praten, maar dat verandert het feit niet dat ze hem duidelijk nee zei op dat moment.
Hij loopt dus niet vals onder die naam hij heeft die zelf verdient. Wat Mayra gedaan heeft is ook niet goed te praten, maar dat verandert het feit niet dat ze hem duidelijk nee zei op dat moment.
0 x
"You can call me Root"