Om het met haar eigen woorden te zeggen: Ze zal het wel bij de geboorte zien aan zijn kleurke.kingpietro105 schreef:Grote klap voor tamara
Tegen bob te liegen en zeggen dat het dries zen kind is maar terwijl het bob zijn kind is zodat er geen rechtzaak komt en het kind niet wordt herkent
ze speelt hiermee met bob zen emoties en gaat waarschijnlijk nooit de waarheid weten omdat hij die rechtzaak niet gaat doordringen.
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Bill.
Omdat hij niet beseft hoe hard Frank hem wil helpen. Snapt hij dan niet dat hij zijn zoon nooit meer terug zal zien als hij zichzelf verder in de vernieling drinkt ?
En dat net nu hij ook nog steun krijgt van Jaques. Foei !!!
Omdat hij niet beseft hoe hard Frank hem wil helpen. Snapt hij dan niet dat hij zijn zoon nooit meer terug zal zien als hij zichzelf verder in de vernieling drinkt ?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Neen, nu snapt hij dat niet. Nu is het moment dat de verslaving en de drang naar de drank het overnemen van de ratio. En dat is niet uit domheid of koppigheid of gebrek aan karakter. Dat is het monster genaamd verslaving.Tiboko schreef:Bill.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Stan. Waarom moet die Joren zo pushen om een andere trainer te zoeken? Jaloers?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Als Jacques de trainer van Joren niet meer is, is hij ook niet meer de trainer van Stan.
En dan kan hij aan zijn mama gaan vertellen dat Jacques geen goede trainer is.
Hij ziet in zijn coach een bedreiging voor de luxepositie die hij momenteel heeft.
Als Judith en J. iets beginnen, is het gedaan met bediend worden thuis.
Zo zie ik het tenminste.
En dan kan hij aan zijn mama gaan vertellen dat Jacques geen goede trainer is.
Hij ziet in zijn coach een bedreiging voor de luxepositie die hij momenteel heeft.
Als Judith en J. iets beginnen, is het gedaan met bediend worden thuis.
Zo zie ik het tenminste.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.
Ook van mij krijgt Stan een paar lappen. Het lijkt erop dat hij niks heeft bijgeleerd van de incidenten met Leo en Britney. Hij probeert nog steeds gewoon alles op een verwende en kinderachtige manier naar zijn hand te zetten...
Ook van mij krijgt Stan een paar lappen. Het lijkt erop dat hij niks heeft bijgeleerd van de incidenten met Leo en Britney. Hij probeert nog steeds gewoon alles op een verwende en kinderachtige manier naar zijn hand te zetten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hij komt ermee weg en krijgt zijn zin, waarom zou hij dan veranderen?
Het zou beter zijn als de mensen in zijn omgeving eens even de fluwelen handschoenen zouden opzij leggen.
Maar Judith en Tom zijn bang om zijn 'liefde' te verliezen, denk ik soms.
Het zou beter zijn als de mensen in zijn omgeving eens even de fluwelen handschoenen zouden opzij leggen.
Maar Judith en Tom zijn bang om zijn 'liefde' te verliezen, denk ik soms.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Steven.
Waldek werkt nu voor hem en Waldek werkte vroeger bij de Kabouters, dus moeten Adil en co springen voor hem.
Eens baas, altijd baas?
Ik vind Steven ondanks al zijn romantisch geneuzel met Rosa en zijn belangstelling voor het leven van Kobe, een dikke egoïst.
Buiten dan nog het feit dat 'de wijngaard' een ontzettend saaie verhaallijn is.
Hopelijk wordt het toch nog interessant. Ooit.
Waldek werkt nu voor hem en Waldek werkte vroeger bij de Kabouters, dus moeten Adil en co springen voor hem.
Eens baas, altijd baas?
Ik vind Steven ondanks al zijn romantisch geneuzel met Rosa en zijn belangstelling voor het leven van Kobe, een dikke egoïst.
0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
Bwa, als er iemand in een wijnvat valt of zo...............satine schreef:Steven.
Eens baas, altijd baas?
0 x
-
tvx1
- x 435
Euhm, dat klopt toch niet. Als Joren naar een topcoach gaat, maar Stan blijft gewoon nog steeds in de zwemclub dan blijft Stan toch gewoon in de les bij Jacques.satine schreef:Als Jacques de trainer van Joren niet meer is, is hij ook niet meer de trainer van Stan.
0 x
-
tvx1
- x 435
Zwanger of niet, alweer een paar ferme lappen naar dat egoïstische serpent dat Tamara heet. Ze slingert dan heel zware verwijten naar Bob vooraal gebaseerd op belachelijke vooroordelen en geeft die jongen geen enkele faire kans om te bewijzen dat hij wel een degelijke vader zou kunnen zijn. Geen enkele mens is perfect, dat betekent niet automatisch dat ze een slechte ouder zouden zijn. Een ook nog een ferme lap voor Dries, die zonder schroom misbruikt maakt van de situatie.
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Misbruik maken? Hij probeert gewoon tamara te troosten. Vind het trouwens knap wat hij doet nadat tamara hem als een bitch behandelt. Hij had haar wel niet moeten kussen toen ze hem wou kussen had hij moeten zeggen dit is geen goed ideetvx1 schreef:Zwanger of niet, alweer een paar ferme lappen naar dat egoïstische serpent dat Tamara heet. Ze slingert dan heel zware verwijten naar Bob vooraal gebaseerd op belachelijke vooroordelen en geeft die jongen geen enkele faire kans om te bewijzen dat hij wel een degelijke vader zou kunnen zijn. Geen enkele mens is perfect, dat betekent niet automatisch dat ze een slechte ouder zouden zijn. Een ook nog een ferme lap voor Dries, die zonder schroom misbruikt maakt van de situatie.
0 x
-
tvx1
- x 435
Hij is echt wel duidelijk op meer uit dan troosten.kingpietro105 schreef:Misbruik maken? Hij probeert gewoon tamara te troosten. Vind het trouwens knap wat hij doet nadat tamara hem als een bitch behandelt. Hij had haar wel niet moeten kussen toen ze hem wou kussen had hij moeten zeggen dit is geen goed ideetvx1 schreef:Zwanger of niet, alweer een paar ferme lappen naar dat egoïstische serpent dat Tamara heet. Ze slingert dan heel zware verwijten naar Bob vooraal gebaseerd op belachelijke vooroordelen en geeft die jongen geen enkele faire kans om te bewijzen dat hij wel een degelijke vader zou kunnen zijn. Geen enkele mens is perfect, dat betekent niet automatisch dat ze een slechte ouder zouden zijn. Een ook nog een ferme lap voor Dries, die zonder schroom misbruikt maakt van de situatie.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
De mening van Tamara is niet helemaal gebaseerd op vooroordelen, toch? Ze heeft inmiddels ook ervaring genoeg met het karakter van Bob om tot haar opmerkingen van gisteren te komen.tvx1 schreef:Zwanger of niet, alweer een paar ferme lappen naar dat egoïstische serpent dat Tamara heet. Ze slingert dan heel zware verwijten naar Bob vooraal gebaseerd op belachelijke vooroordelen en geeft die jongen geen enkele faire kans om te bewijzen dat hij wel een degelijke vader zou kunnen zijn.
Ik vind het ook niet mooi wat Tamara doet, en daar krijgt ze van mij ook een flinke draai om haar oren voor. Maar dat geldt voor Bob net zo goed, want ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige van haar opmerkingen gisteren, wel begreep of zelfs niet helemaal onjuist vond. Of hij een slechte vader gaat zijn, dat valt nog af te wachten, en ik vind dat hij zeker een kans verdient om zich te bewijzen. Dat Tamara overhoop ligt met hem, wil nog niet zeggen dat ze daarvoor hun kind in kan zetten om haar punt te maken. Zoiets hoor je als moeder absoluut niet te doen.
Maar gelet op de dingen die hij de afgelopen tijd heeft uitgehaald, krijgt Bob van mij net zo goed een lap om zijn oren, en hun omgeving ook. Want hoewel iedereen zich daar overal tegenaan bemoeit alsof ze zelf geen leven hebben, is blijkbaar niemand in staat om het beestje bij de naam te noemen.
Het was van Bob & Tamara niet handig om op deze manier zwanger te raken, het was niet handig van Tamara om Bob voor het blok te zetten, het was niet handig van Bob om meteen een nieuwe relatie met Christine te beginnen en haar onder de neus van Tamara te gaan wrijven, en het is ook niet handig van Bob om maar meteen met een brief van een advocate af te komen. Het is ook niet handig van Tamara om dan maar met een leugen af te komen dat Bob niet de vader is, en het is niet handig van Christine om op een bijna obsessieve manier achter een man aan te jagen die nog zo duidelijk verstrikt is in zijn vorige relatie (die dan ook nog maar pas "voorbij" is, ze overlappen elkaar nét niet).
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat hele groepje allemaal ontzettend vreemd en soms zelfs dom, irritant en onvolwassen bezig. Zowel in hun gedrag als in hun "adviezen" voor andere mensen.
Ik mis echt iemand als Kaat die daar wat rust, nuchterheid en redelijkheid rond komt strooien in dat kippenhok...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..