Ja, dat is het hem juist hé. Ze hebben alle twee geknoeid en de ene zit is de gevangenis en de andere gaat met de poen lopen. Ik hoop nog altijd dat Luc een ferme patat om zijn smikkel krijgt en van wie kan me echt niet schelen!ranske schreef:Hij laat Simonneke mee betalen omdat Frank 50 % van de aandelen heeft. Dan heeft Frank ook recht op de helft
van de verkoop. Hij krijgt echter een vierde want de helft van de verkoop verdween zwart in the pocket van Luc.
Luc Bomans (Mark Willems)
-
exsencon
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat laatste kan mij persoonlijk ook niet veel schelen. Als het maar zeer doet...exsencon schreef:Ja, dat is het hem juist hé. Ze hebben alle twee geknoeid en de ene zit is de gevangenis en de andere gaat met de poen lopen. Ik hoop nog altijd dat Luc een ferme patat om zijn smikkel krijgt en van wie kan me echt niet schelen!ranske schreef:Hij laat Simonneke mee betalen omdat Frank 50 % van de aandelen heeft. Dan heeft Frank ook recht op de helft
van de verkoop. Hij krijgt echter een vierde want de helft van de verkoop verdween zwart in the pocket van Luc.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Luc met zijn wijzend vingertje altijd.
Hij denkt altijd dat alles met geld op te lossen valt!
Hij denkt altijd dat alles met geld op te lossen valt!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat wijzend vingertje is echt the hell. Wat een verschrikkelijke vent is het toch. Failliet? Hij kan wel doodleuk 10 ruggen bieden aan Tom? Bovenop het geld dat hij al heeft geboden wat ook wel een paar meiers zullen zijn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Vies smerig mannetje. Ik dacht nog even en hij steekt Tom neer of schiet hem recht in zijn ponem. Tom kneep hem wel toen Luc zijn act opvoerde. Luc had overigens wel een punt over dat heilig zijn geworden.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Het zal niet de eerste keer zijn dat hij ergens inbreekt zeker?Devilex schreef:Hoe kon Luc daar zomaar binnen?
Als je echt wil kan je overal inbreken.
Vraag me wel af hoe hij volgend seizoen weer vriendjes gaat maken, want momenteel blijft enkel Bram nog over.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Bram ook niet meer eens de waarheid uitkomt.
Ik vraag me af of Franky niet gewoon de deuren mag laten openbreken om in zijn appartement te kunnen.
Ik vraag me af of Franky niet gewoon de deuren mag laten openbreken om in zijn appartement te kunnen.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien zal Luc morgen zo vriendelijk zijn om de inboedel van Franky en Tibo op straat te zetten zodat ze niet meer binnen hoeven te gaan.Poolaapje schreef:Bram ook niet meer eens de waarheid uitkomt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Die kans zit er na vanavond inderdaad heel dik in.lord F. schreef:Misschien zal Luc morgen zo vriendelijk zijn om de inboedel van Franky en Tibo op straat te zetten zodat ze niet meer binnen hoeven te gaan.Poolaapje schreef:Bram ook niet meer eens de waarheid uitkomt.
Can't wait till Friday
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ik wou net ook zeggen dat ik dat vingertje heel irritant vindKwast schreef:Dat wijzend vingertje is echt the hell. Wat een verschrikkelijke vent is het toch. Failliet? Hij kan wel doodleuk 10 ruggen bieden aan Tom? Bovenop het geld dat hij al heeft geboden wat ook wel een paar meiers zullen zijn.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Luc is wel een hele domme inbreker. Zelden een inbreker meegemaakt die zich bekend maakte en vertelde wat hij kwam jatten. Godzijdank heb ik nog nooit een inbreker gehad. Luc is compleet van het padje. De vraag is of hij überhaupt nog te redden is. Hij heeft zijn zinnen op iets gezet en dat kan hij niet krijgen. Het viel mij nog mee dat hij Tom niet fysiek is aangevallen. Hij mag van geluk spreken dat Tom niet de politie heeft gebeld. Tom laat beter een alarmsysteem installeren tegen ongenode bezoekers. Kennelijk kan je bij zijn kantoor zo binnen komen vallen en dat moet toch, zeker na de uren, niet de bedoeling zijn.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik moest daar ook aan denken. Ik waande mij precies in een aflevering van het Rad der Fortuin: "Euhm ik kies voor het dossier en euhm verder neem ik ook nog de USB-stick. De laptops en de flessen whiskey geef ik weg aan de volgende inbreker."Kwast schreef:Luc is wel een hele domme inbreker. Zelden een inbreker meegemaakt die zich bekend maakte en vertelde wat hij kwam jatten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Nu had hij wel geluk dat Peter daar ook niet was want die had er natuurlijk wel van genoten. Ik geloof trouwens dat er niet echt een dossier was, alleen die stick en de enveloppe uiteraard. Dat is geen dossier. Luc is alleen raad komen vragen,hij wou helemaal geen zaak opstarten.
Ik vind dat hij naar meester Courtois moet gaan, daar is hij veel beter terecht.
Ik vind dat hij naar meester Courtois moet gaan, daar is hij veel beter terecht.
0 x