Geen kuiken, een stom kieken. En als je alles hier herleest zul je wel weten waarom!Kwast schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Geert had Marianne al lang moeten dumpen, dat wel. Ik zie niet in hoezo hij een kuiken is.
Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- x 435
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Benieuwd of Geert ook netjes uitlegt in de Zus&Zo waarom Marianne die spullen nu zo ineens laat dumpen daar, en dan liefst in dezelfde bewoordingen als tegenover Marianne... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Om een discussie van Eddy's topic naar hier te verhuizen >> vroeg me vanavond toch ook af als Geert echt volledig wil breken met Marianne waarom dat hij dan nog de helft van z'n spullen laten liggen heeft bij Marianne.
Op die manier vraag je er wel een beetje om dat ze die plots voor z'n deur komt dumpen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind ik ook. Dat, en het feit dat hij weer in de praktijk is komen werken terwijl hij Marianne niet wilde zien, wijst er wat mij betreft dan ook vooral (en nog steeds) op dat Geert precies het tegenovergestelde doet van wat hij zegt en eigenlijk helemaal niet weet wat hij wil.lord F. schreef:Om een discussie van Eddy's topic naar hier te verhuizen >> vroeg me vanavond toch ook af als Geert echt volledig wil breken met Marianne waarom dat hij dan nog de helft van z'n spullen laten liggen heeft bij Marianne.Op die manier vraag je er wel een beetje om dat ze die plots voor z'n deur komt dumpen.
Ik hoop dat zijn uitval naar Marianne van vorige week vrijdag hem heeft opgelucht, want ik heb wel het idee dat Marianne nu toch de "eindbeslissing" voor hem heeft genomen. Er is nu niet meer echt een weg terug, mocht een van beiden dat nog willen...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat mag je nooit zeggen in Thuis!Christel schreef:Er is nu niet meer echt een weg terug, mocht een van beiden dat nog willen...
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Idd, doet zelfs een beetje denken aan Peter's houding tov Femke na Rafael.Caligula schreef:Dat mag je nooit zeggen in Thuis!Christel schreef:Er is nu niet meer echt een weg terug, mocht een van beiden dat nog willen...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar hebben jullie wel gelijk in natuurlijk, in Thuis kan alles!lord F. schreef:Idd, doet zelfs een beetje denken aan Peter's houding tov Femke na Rafael.Caligula schreef:Dat mag je nooit zeggen in Thuis!Christel schreef:Er is nu niet meer echt een weg terug, mocht een van beiden dat nog willen...

Laten we zeggen dat er dan in elk geval voorlopig (dit seizoen? ) even geen weg meer terug is...

0 x
-
- Poster rang 5
Nee, dit seizoen gaat Geert eerst aanpappen met Hélène en moet Marianne nog van haar rolstoel afraken. We zijn dus wel nog zoet voor een tijdje.Christel schreef:Daar hebben jullie wel gelijk in natuurlijk, in Thuis kan alles!lord F. schreef:Idd, doet zelfs een beetje denken aan Peter's houding tov Femke na Rafael.Caligula schreef:Dat mag je nooit zeggen in Thuis!Christel schreef:Er is nu niet meer echt een weg terug, mocht een van beiden dat nog willen...![]()
Laten we zeggen dat er dan in elk geval voorlopig (dit seizoen? ) even geen weg meer terug is...![]()
Een verzoening zal ten vroegste voor volgend seizoen zijn.

(is daar al een wetenschappelijke studie over hoe relaties verlopen in Thuis?

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Er zijn veel flikkerlicht -relaties bij, ( aan -uit-aan-uit), al duren de periodes van "aan" en "uit" soms redelijk lang...lord F. schreef: (is daar al een wetenschappelijke studie over hoe relaties verlopen in Thuis?)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel, nu ga je toch wel heel ver. Zonder een grondige studie te hebben gedaan over de relaties in Thuis zou ik zeggen dat het vooral afhangt van wat ze niet zeggen eerder van wat ze wel zeggen. Want Thuis draait insé om halve of helemaal niet-gezegde waarheden. Dat is in weze de essentie van een soap, moest iedereen alles zeggen tegen iedereen dan was er geen soap meer. Het is ook daarom dat ze die "cut-scene" techniek zo perfect gebruiken. Een zo afgeleefd trukske om de spanning er in te houden. Zo van: wat heeft hij/zij gezegd, wat gaat hij/zij doen? Tot daar een korte en weliswaar niet echt wetenschappelijke analyse over Thuis. Maar als ik je daar uit een moeilijk en existentiëel probleem heb kunnen helpen,doe ik dat natuurlijk graag.lord F. schreef:(is daar al een wetenschappelijke studie over hoe relaties verlopen in Thuis?)

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Een relatie "onderbreken" doen de scenaristen gewoonlijk vooral om zo de personages terug wat te mixen zodat ze niet in herhaling hoeven te vallen. 
Nu, Geert een dokterspraktijk laten starten in de Zus & Zo zou mss wat teveel van het goede zijn omdat dat de klanten van de Zus & Zo dat ook maar verdacht zouden vinden.

Nu, Geert een dokterspraktijk laten starten in de Zus & Zo zou mss wat teveel van het goede zijn omdat dat de klanten van de Zus & Zo dat ook maar verdacht zouden vinden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist, maar als ik het goed heb had Marianne daar toch een hokje recht over de straat? Daar zit mss toch nog wel wat in?
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Wat is dan een kiekn? Een kip?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
Kwast schreef:Wat is dan een kiekn? Een kip?

0 x