Dat Bob en Tamara te verschillend zijn, zag iedereen. Maar Bob leek me iemand die niet in een relatie blijft als hij zelf geen toekomst ziet.Tiboko schreef:Ik weet niet hoelang jij al naar Thuis kijkt, maar Tamara wist vooraf wat ze met Bob binnen haalde.kingpietro105 schreef:Kiki_Dee schreef:Bob! Nu plots wil hij papatje spelen, een lap rond zijn oren is zelfs nog te weinig!
Het feit alleen al dat hij nu een relatie heeft met christine laat me inzien dat hij nooit van tamara gehouden heeft.
Bob was met Jana, maar zij vond dat hij te weinig tijd in hun relatie stak (hij was ook nog dansleraar en bezig met nog 1000 dingen). Hierop maakte hij een lijstje pro Jana en contra Jana. Toen ze dit vernam, brak er iets bij haar.
Toen zag Tamara haar kans schoon. Via het bed heeft zij Bob binnen de kortste keren ingepalmd. Ik herinner me nog haar gestoef tegen Olivia over hoe goed Bob wel niet was in bed. Het was eerst een passionele relatie, wat later uitgroeide tot een echte relatie.
Of hij dus echt van haar gehouden heeft, wellicht wel. Maar vooral lichamelijk, veel minder geestelijk. Want hoe vaak zorgden de grote verschillen tussen hen voor spanningen (Tamara vond dat Bob saai was en hij moest dingen ondernemen om hun relatie spannend te houden - één voorbeeld) en zelfs een tijdelijke breuk. En dat werd nog erger toen Kobe interesse vertoonde in Tamara en zij dat best zag zitten.
Maar van Karin had ik ook een andere indruk, dusja...